کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

دستگیری 4 گروه متخلف شکار و صید در گچساران

24 آبان 1402 ساعت 20:11

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: از متخلفین لاشه 9 قطعه تیهو 120 قطعه ماهی و 3 قبضه سلاح کشف و ضبط گردید.


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: از متخلفین لاشه 9 قطعه تیهو، 120 قطعه ماهی و 3 قبضه سلاح کشف و ضبط گردید.
به گزارش کبنانیوز، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از برخورد قاطع یگان حفاظت محیط زیست گچساران با متخلفین شکار و صید در این شهرستان خبر داد.
اسلام جاودان خرد گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گچساران حین پایش یک روزه مناطق آزاد این شهرستان 3 گروه متخلف را درحالی که با 3 قبضه سلاح 9 قطعه تیهو شکار کرده بودند را دستگیر و اعمال قانون نمایند .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: در ادامه  این ماموریت ، یگان حفاظت حین پایش رودخانه  متوجه 2 صیاد می شوند که برخلاف قانون و مقررات محیط زیست 120 قطعه ماهی صید کرده بود.
جاودان خرد افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در این ماموریت یک روزه ضمن کشف و ضبط 3 قبضه سلاح، لاشه 9 قطعه تیهو و 120 قطعه ماهی برای متخلفین پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارسال کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در برخورد با متخلفین زیست محیطی  تصریح کرد: در برخورد با کسانی‌که به امانت نسل آتی و منابع ملی تعرض می کنند بدون اغماض برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
 

 


کد مطلب: 469304

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469304/دستگیری-4-گروه-متخلف-شکار-صید-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1