تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۶۹۱۳۰
شاهچراغی اعلام کرد

از ۲۵ هزار داوطلب مجلس ۲۸ درصد عدم احراز یا تأیید دریافت کرده‌اند

۰
از ۲۵ هزار داوطلب مجلس ۲۸ درصد عدم احراز یا تأیید دریافت کرده‌اند
کبنا ؛رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: از مجموع ۲۴ هزار و ۹۸۲ نفری که در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند، ۱۴ درصد عدم تأیید و ۱۴ درصد هم عدم احراز گرفته‌اند که از این میزان (عدم تأیید و عدم احراز) ۳۰ درصد مدارک کافی ارائه نداده‌اند.
به گزارش کبنا، محمدتقی شاهچراغی با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: امروز آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری است. از فردا به مدت چهار روز داوطلبان که عدم تأیید یا احراز صلاحیت از هیئات اجرایی گرفته‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت وزارت کشور اعتراض خود را ثبت کنند.
وی افزود: داوطلبانی که مایل هستند دلایل عدم تأیید یا احراز را داشته باشند با مراجعه حضوری خودشان می‌توانند دلایل عدم تأیید یا احراز را دریافت کنند.
معاون سیاسی وزارت کشور یادآور شد: از مجموع ۲۴ هزار و ۹۸۲ نفری که در انتخابات مجلس شورای اسلامی اسامی آنان به هیئت‌های اجرایی داده شده است ۱۴ درصد عدم تأیید گرفته‌اند و ۱۴ درصد هم عدم احراز و ۳۰ درصد از این میزان (عدم تأیید و عدم احراز) مدارک کافی ارائه ندادند.
شاهچراغی افزود: اصرار وزارت کشور و ستاد انتخابات بر رعایت مر قانون است و ما هیچ دخالتی هم در روند تأیید یا احراز صلاحیت داوطلبان نداریم. آنانی که عدم تأیید و احراز خورده‌اند هم می‌توانند اعتراض خود را ثبت کنند.
انتهای پیام
نام شما

آدرس ايميل شما

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
1