کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در فضای مجازی مطرح شد؛

انتقاد تاجگردون از پروژه به کما رفته دریاچه مصنوعی گچساران

19 آبان 1402 ساعت 12:48

تاجگردون در صفحه شخصی خود درخصوص یکی از پروژه های راکد گچساران انتقاد کرد.


تاجگردون در صفحه شخصی خود درخصوص یکی از پروژه های راکد گچساران انتقاد کرد.
به گزارش کبنانیوز، تاجگردون نوشت: دریاچه اي يا همون پارك نفت گچساران خورد جایی که بیشه زار بود و میتونست یکی از بهترین پارکهای دریاچه ای جنوب باشه دریاچه بیش از يك هکتار رستورانهای مجهز و هوشمند روي آب دو پیست جداگانه دوچرخه و پیاده روی زمینهای مختلف ورزشی تنیس و والیبال و..... سينماي تابستانه و ... میلیاردها تومان هم هزینه شد و یک زیرساخت بسیار قوی همراه با محیطی آرامبخش براي خانواده ها یهو تعطیل شد و به خواب زمستانه رفت. کاری که در یکسال دیگه قرار بود به بهره برداري برسد. صدها میلیون فقط مصالح آماده پای کار مونده که حتی اونا هم کار نکردند. فقط خار و خاشاك و بود و يك نگهبان کاری که نباید میشد . شد و مردم عزیز بی بهره از يك خدمت.
به گزارش کبنا، پروژه دریاچه مصنوعی گچساران از سال 1393 به عنوان پروژه تکمیلی پارک نفت مطرح شد و 50 میلیارد ریال برای این پروژه قرار داده شد. اما در سالهای 95 تا 97 با مشکلات کمبود بودجه و اعتبار مواجه و در طول این سالها نیمه راکد باقی ماند. این پروژه در سال 1401 نیز پیشرفت هایی داشت و به گفته رضا قشقایی شهردار دوگنبدان اعتباراتی برای آن هزینه شد.
پروژه دریاچه مصنوعی گچساران می تواند ظرفیت خیلی خوبی برای صنعت گردشگری این شهرستان باشد، اما فعلا وضعیت این پروژه مشخص نیست.


کد مطلب: 469093

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469093/انتقاد-تاجگردون-پروژه-کما-رفته-دریاچه-مصنوعی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1