کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تصادف مرگبار سه خودرو در محور یاسوج-اصفهان

11 آبان 1402 ساعت 7:52

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از تصادف سه دستگاه خودروی سمند، پراید و کوییک در جاده یاسوج-اصفهان خبر داد و گفت: در این حادثه یک تن کشته و سه تن مجروح شدند.


رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از تصادف سه دستگاه خودروی سمند، پراید و کوییک در جاده یاسوج-اصفهان خبر داد و گفت: در این حادثه یک تن کشته و سه تن مجروح شدند.
به گزارش کبنانیوز، سرهنگ "حسن دانایار" گفت: روز گذشته سه دستگاه خودروی سمند، پراید و کوییک در جاده یاسوج-اصفهان محدوده روستای باگ با هم برخورد کردند.
وی افزود: در این تصادف، یکی از سرنشینان پراید جان باخت و راننده و دو سرنشین دیگر آن مجروح و روانه بیمارستان شدند.
دانایار علت این سانحه رانندگی را تجاوز به چپ ناشی از سبقت نسبت به دو خودروی پراید و کوییک از سوی خودروی سمند دانست و به رانندگان توصیه کرد: با توجه به کوهستانی بودن محور ارتباطی یاسوج-اصفهان، برای جلوگیری از حوادث ترافیکی با احتیاط رانندگی کنند و ضمن رعایت فاصله طولی، از سبقت و سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره‌آمیز خودداری کنند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان از امداد رسانی اورژانس ۱۱۵ به مصدومین حادثه تصادف در محور یاسوج_اصفهان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اورژانس استان ، محمد امین نیکوئی نژاد سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حادثه برخورد خودروهای کوئیک، سمند و پراید در محور یاسوج_اصفهان، حوالی ورودی روستای باگ در ساعت ۱۱ و ۳۳ دقیقه امروز به دیسپچ‌ یاسوج اعلام شد که بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ میمند، پاتاوه شهری ، پاتاوه جاده ای و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان در ادامه گفت: متاسفانه به علت شدت جراحات یکی از سرنشینان در دم فوت نمود و ۷ مصدوم حادثه پس از اقدامات درمانی لازم توسط آمبولانس های اعزامی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.
 


کد مطلب: 468783

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468783/تصادف-مرگبار-سه-خودرو-محور-یاسوج-اصفهان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1