تاریخ انتشار
شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۴۶۸۶۳۴
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد:

مسائل قومی، قبیله ای و عشیره ای ملاک انتخابات نشود

۱
۱
مسائل قومی، قبیله ای و عشیره ای ملاک انتخابات نشود
کبنا ؛
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم انتخاب صحیح داشته باشند و مسائل قومی، قبیله ای و عشیره ای را در تصمیم گیری ها دخیل نکنند که به شدت آسیب خواهیم دید.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی مهر روز شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کهگیلویه با محکوم کردن جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه گفت: رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق مردم غزه، کوچک ‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل و شرافت انسانی در زمان جنگ را ندارد.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه را پیش رو داریم که مجریان و دست اندرکاران انتخابات زمینه حضور باشکوه مردم در انتحابات را فراهم کردند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله انتخابات گفت: بخشی از سخنان رهبر معظم متوجه مردم و برخی دیگر متوجه مجریان انتخابات است.
هاشمی مهر برتامین سلامت انتخابات تاکید کرد و یادآور شد: بخشی از سلامت انتخابات بر عهده مجریان است و اگر سمت و سوی ما له یا علیه هیچ کدام از کاندیدای انتخابات نباشد مردم به ما اعتماد می کنند و انتخابات در سلامت کامل برگزار می شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری عنوان کرد: هیچ کدام از مجریان انتخابات این اجازه را ندارند به غیر از قانون رفتار و عمل کنند، بنابراین وظیفه ما خدمت به مردم و برگزاری انتخابات در کمال سلامت است.
هاشمی مهر مردم را پایه و اساس همه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: مجریان انتخابات که وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند همه از همین مردم هستند و گویای مردمی بودن انتخابات است.
وی توصیه ای برای مردم داشت و گفت: مردم با آرامش روند انتخابات را دنبال کرده و بر احساسات خود غلبه کنند و با دشمن‌ شناسی زمینه انتخابات پرشوری را رقم بزنند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد از بزرگان و ریش سفیدان این انتظار می رود که انتخابات را به سمت آرامش ببرند.
وی همچنین عنوان کرد: مردم انتخاب صحیح داشته باشند و مسائل قومی، قبیله ای و عشیره ای را در تصمیم گیری ها دخیل نکنند که به شدت آسیب خواهیم دید.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر فارغ از نگاه قومی، قبیله ای و عشیره ای فرد شایسته که توان تحلیل مسائل داخلی و بین المللی را داشته باشد انتخاب و راهی مجلس کنیم، مجلس قوی برای تصویب قوانین خواهیم داشت.
هاشمی مهر در ادامه سخنان خود جابه جایی در مسئولیت ها را طبیعی دانست و گفت: جابه جایی ها هرگز براساس نقاط ضعف و قوت نیست و نباید چندان نگران جابه جایی ها باشیم.
وی با اشاره به اینکه عملکرد فرمانداران را رصد می کنم، گفت: طی مدتی که سید عبدالعزیز موسوی مسئولیت فرمانداری شهرستان کهگیلویه را بر عهده داشت عملکرد خوبی داشته و در بسیاری از موضوعات بی نظیر بود.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد ارتباط حسنه با مردم، پیگیری طرح و پروژه های شهرستان و دغدغه داشتن برای توسعه شهرستان را از محسنات فرماندار سابق کهگیلویه دانست و عنوان کرد: همین عملکرد خوب و دغدغه مندی آقای موسوی موجب شده استاندار تمایل به استفاده از ظرفیت وی در جایگاهی در استان داشته باشد.
هاشمی مهر در خصوص آقای محقق زاده سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کهگیلویه گفت: سرپرست جدید فرمانداری از فرمانده هان خوب سپاه فتح هستند و کارنامه وی در گچساران و دهدشت درخشان است.
وی بیان کرد: سرپرست جدید فرمانداری کهگیلویه به عنوان فرماندار مرکز حوزه انتخابیه آزمون مهمی در پایان سال در پیش دارد و راز موفقیت آقای محقق زاده در انتخابات ۱۱ اسفند همراهی با مجریان و دست اندرکاران انتخابات است و در کنار هیات های نظارت و هیات اجرایی کار بررسی صلاحیت کاندیدای انتخابات را آغاز کند.
هاشمی مهر بیان کرد: کار تحقیقات به هیات های اجرایی واگذار شده و ما گردنه های سختی را در پیش داریم که با همدلی و همراهی ائمه جمعه و همه مردم انتخابات پایان سال باشکوه برگزار شود.
در پایان از زحمات سید عبدالعزیز موسوی فرماندار سابق کهگیلویه تجلیل و سید حمزه محقق زاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان منصوب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اول از همه از خود جنابعالی انتظار می رفت که مسائل قومی قبیله ای و عشیره ای را در انتصابات دخالت نمی دادی و الان به شما توصیه می شود همین مسائل را در بحث انتخابات دخالت ندهید
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1