تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۶۸۱۴۲
با حضور نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد؛

آیین تکریم و معارفه امامان جمعه گچساران برگزار شد / حجت الاسلام عبودی: عده ای بیانیه می دادند که اصلا نمی دانستند نماز جمعه چند رکعت است

۳
۳
آیین تکریم و معارفه امامان جمعه گچساران برگزار شد / حجت الاسلام عبودی: عده ای بیانیه می دادند که اصلا نمی دانستند نماز جمعه چند رکعت است
کبنا ؛آیین تکریم و معارفه امامان جمعه قدیم و جدید گچساران با حضور نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، روانبخش دیهیم خوب در آئین تودیع و معارفه امام جمعه این شهرستان در شورای اداری گفت: مردم گچساران نسبت به آرمانهای انقلاب وفادار هستند و زحمات کسی که برای آنها قدم برداشته را فراموش نمی کنند.  
دیهیم‌خوب عنوان کرد: مسائل اجتماعی و سیاسی و تبیین مسائل روز جزء وظایف امام جمعه است دشمن هم در راستای ناامید کردن مردم و فاصله انداختن بین حاکمیت و مردم تلاش می کند.
وی گفت: این وظیفه ماست تا با حمایت و تعامل با امام جمعه در راستای آگاهی بیشتر مردم در خصوص دستاوردهای نظام و انقلاب تلاش کنیم.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: امام جمعه یک حلقه اتصال بین حاکمیت و مردم است و می تواند زبان گویا و چشم بینای مردم شود.
وی افزود: از همه دستگاه ها که با فرهنگ ارتباط دارند تقاضا می شود تا این تعامل را ایجاد کنند.

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در گچساران روند عادی معرفی امام جمعه را انجام دادیم مانند مارگون، بهمئی، اما عده ای شیطنت کردند و دلیل آن را می‌دانیم.
حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع و معارفه ائمه جمعه سابق و جدید در شورای اداری گچساران گفت: از زحمات بیش از یک دهه حجت الاسلام حجازی در گچساران تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی با اشاره به انتخاب امام جمعه غیر بومی در گچساران بیان کرد: آئین نامه شورای سیاست گذاری این است که دو دوره ۳ ساله امام جمعه در منطقه حکم‌ می‌خورد اگر لازم شد یک سه ساله دیگر نیز تمدید و بعد از ۹ سال جابه جا می‌شود.
رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تصریح کرد: برای انتصاب جدید شورای ائمه جمعه کشور تصمیم گیری خواهند کرد و مراحل دیگر را طی می کند.
حجت الاسلام عبودی عنوان کرد: در خصوص گچساران شورای سیاست گذاری خودشان مستقیم تصمیم گرفتند، چون ۳ دوره سه ساله تمام شده بود و این به معنای کم کاری حجت‌الاسلام حجازی نیست.
وی گفت: از برخی توقع نداشتیم که در این جلسه این گونه صحبت کنند چون خصوصی همه مطالب را در میان گذاشته بودیم.
رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خاطرنشان کرد: در انتخاب امام جمعه مقدور نیست که با منطقه و مردم مشورت کرد چون اصلا نمی شد این قصیه را جمع کرد زیرا هر طیف نظری داشتند.
حجت الاسلام عبودی بیان کرد: در گچساران روند عادی را انجام دادیم مانند مارگون، بهمئی .. اما عده ای شیطنت کردند و دلیل آن را نیز می دانیم، یک عده به دنبال اهداف خود بودند کسانی بیانیه می دادند که اصلا نمی دانستند نماز جمعه چند رکعت است.

وی افزود: در خصوص بومی و غیر بومی بودن امام جمعه گچساران اولین اقدام ما این بود که به سراغ روحانیت بومی که شرایط این‌جایگاه را داشتند رفته و با همه آنها چندین بار صحبت کردیم و از خیلی از آنها تمنا و به بعضی از آنها التماس کردیم که شما ظریفت این‌ جایگاه را دارید ولی هیج کدام از آنها نپذیرفتند.
حجت الاسلام عبودی ادامه داد: در قصه بومی و غیر بومی مردم گچساران اینگونه نیستند و بسیار مهمان نواز هستند.
وی گفت: از روحانیت توانمند گچساران می توانیم در این‌جایگاه استفاده کنیم ولی شما آنها را قانع کنید تا حداقل در نقاط مختلف استان از آنها استفاده کنیم.
رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اظهار کرد: در خصوص مصلا و منزل امام جمعه گچساران حجت الاسلام حجازی زحمات بسیاری را کشیدند و فرش مصلا خریداری شده و پس از تکمیل مفروش خواهد شد.
وی گفت: امام جمعه جدید گچساران نیز حامی و پشتیبان‌ نیروهای انقلابی خواهند بود.
حجت الاسلام هاشمی منش امام جمعه جدید گچساران گفت: گچساران سابقه بلندی در حوزه فرهنگی و مذهبی دارد و ورود من به حوزه از گچساران آغاز شده است.
وی بیان کرد: امروز در کنار هم در راستای مطلوب تر شدن وضعیت این شهرستان و در راستای توسعه حوزه فرهنگی تلاش خواهیم کرد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی نقش نماز عبادی سیاسی جمعه بر هیج کس پوشیده نیست، خوشحالم که می توانم خدمت گذار مردم گچساران باشم.
حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: نماز جمعه باعث وحدت، تعامل با مردم است، مسئولیت امام جمعه تنها در روز جمعه نیست بلکه در تمام روزها باید وظیفه خود را انجام دهد، نماز جمعه یکی از رسانه های تاثیرگذار در جامعه اسلامی است.
وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا نماز جمعه در شان انقلاب برگزار شود و پناهگاه و ملجاء تمام مردم انقلابی شود، سیره و راهبرد من همدلی و وحدت بوده و خطوط قرمز من نظام جمهوری اسلامی و ولایت است، پبگیری مشکلات شهرستان نیز جز برنامه های من خواهد بود.
در این آیین حجت‌الاسلام امین‌الله حجازی تکریم و حجت‌الاسلام هاشمی‌منش معارفه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

انقلاب
Iran, Islamic Republic of
چطور صحبت های حاج آقا حجازی رو نزدین من در جلسه بودم۲۵دقیقه صحبت پربار داشتند اونا کجاس
Iran, Islamic Republic of
درود بر ایت ا...عبودی که دلسوز مردم است و عده ای که تعداد رکعت های نماز جمعه را نمی دانند،میشناسد
77
Iran, Islamic Republic of
. همه قاری هستند
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
سنتور علی سنتوری را دزدیدند

سنتور علی سنتوری را دزدیدند

قریب چند سالی است که هر از گاهی این موضوع اتفاق می‌افتد که یک بازیگر یا ورزشکار مورد ...
روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

زنان کارگر خانگی که با روزنامه "گاردین" صحبت کرده اند اشاره می کنند که در امارات به آنان ...
1