کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست خبری مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد

مهدی روشنفکر: کدام جریان به اندازه جریان ندای وحدت پاسخگو بوده است / در بدو ورودم به مجلس هجمه‌های مختلفی حتی از سوی خودی‌های درون جریان شاهد بودم /7 هزار میلیارد تومان از 13 هزار و 500 میلیارد تومان سفر دوم ریاست جمهوری به شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون می‌رسد / جریان‌های سیاسی همدیگر را متهم می‌کنند که شیوه مطلوبی نیست / ما در کنار استاندار کارهای بزرگی انجام دادیم / مردم برای سد خرسان 3 رضایت دادند / سد تنگ سرخ مشکل آب یاسوج را برطرف خواهد کرد / آب ما را مفتی می‌برند، اما فرزندان ما غیربومی هستند (+ فیلم )

22 مهر 1402 ساعت 12:20

نشست خبری مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_  با اهالی رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


نشست خبری مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_  با اهالی رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (شنبه 22 مهرماه 1402) نشست خبری مهدی روشنفکر _ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_ با رسانه‌های مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. روشنفکر در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات خود در دوران نمایندگی‌اش، در باره مسائل مختلف استان اظهار نظر کرد.
    

در سفر دوم هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد؛ از مبلغ 13 هزار و 500 میلیارد تومان 7 هزار میلیارد تومان آن را برای شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون مصوب کردند.
        
روستاهای که فکرش را هم نمی‌کردند در منطقه زیلایی از نعمت گاز برخوردار شدند.

          
به دنبال رفع معایب نظام آموزشی بودم. نسبت ورودی دانش آموزان مدارس دولتی به دانسگاه‌ها قابل مقایسه با مدارس غیرانتفاعی نیست. جریان‌های سیاسی همدیگر را به غرب‌گرایی یا انحطاط‌گرایی متهم می‌کنند که این شیوه مطلوبی نیست.
    
ما در کنار استاندار تلاش و دنبال کردیم برای جذب اعتبارات. انصافاً با تلاش استاندار کارهای بزرگی انجام گرفت. از طریق ماده 56 تسهیلات فراوانی برای ابرپروژه‌ها گرفتیم که در رونق اقتصادی استان اثربخشی زیادی دارند.
       
توضیحات روشنفکر در باره محرومیت‌زدایی و اقداماتی که در مناطق روستایی و عشایری انجام گرفت
    
روشنفکر: برای مبارزه با مافیا و دلالان مطالب زیادی را گوشزد کردم
   
روشنفکر: کدام جریان به اندازه جریان ندای وحدت پاسخگو بوده است. به نظر شما کدام جریان در این استان تا به حال دنبال پاسخگویی بوده است. در بدو ورود به مجلس هجمه‌های مختلفی حتی از سوی خودی‌های درون جریان را هم شاهد بودیم.
    
توضیحات روشنفکر در باره نرخ بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد
    
فریادهایمان را برای سد خرسان 3 زدیم. خیلی از مردم رضایت داده‌اند که این سد اجرایی شود.
    
آب شرب یاسوج توسط سه حلقه چاه تأمین می‌شود. سد تنگ سرخ برای آب شرب، کشاورزی و صنعتی خواهد بود. اگر سد به مرحله بهره‌برداری برسد، دیگر مشکل در حوزه آب، بیکاری و صنعت نخواهیم داشت.
    
بیشترین هم و غم‌مان را روی سدها گذاشتیم. چطور آب ما مفتی در اختیار شماها قرار می‌گیرد، اما وقتی به اشتغال می‌رسیم، کد ملی که با 4 شروع می‌شود را غیربومی می‌دانند. از سد کوثر 36 شهر بهره‌مند هستند.
   

 


کد مطلب: 468089

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468089/مهدی-روشنفکر-کدام-جریان-اندازه-ندای-وحدت-پاسخگو-بوده-بدو-ورودم-مجلس-هجمه-های-مختلفی-حتی-سوی-خودی-های-درون-شاهد-بودم-7-هزار-میلیارد-تومان-13-500-سفر-دوم-ریاست-جمهوری-شهرستان-های-بویراحمد-دنا-مارگون-می-رسد-جریان-های-سیاسی-همدیگر-متهم-می-کنند-شیوه-مطلوبی-نیست-کنار-استاندار-کارهای-بزرگی-انجام-دادیم-مردم-سد-خرسان-3-رضایت-دادند-تنگ-سرخ-مشکل-آب-یاسوج-برطرف-خواهد-مفتی-می-برند-اما-فرزندان-غیربومی-هستند-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1