تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : ۴۶۷۹۹۷
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

اولین شهدای دفاع مقدس از رزمندگان ژاندارمری بودند

۰
اولین شهدای دفاع مقدس از رزمندگان ژاندارمری بودند
کبنا ؛سرهنگ «خواست‌خدایی» گفت: اولین شهدای کشور در جنگ هشت ساله از عزیزان ژاندارمری بودند که در کنار مردم شریف ایران و عشایر کشور در پاسگاه‌های مرزی مستقر بودند.
به گزارش کبنا نیوز، مدیرکل و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد امروز به مناسبت هفته فراجا با فرمانده انتظامی استان دیدار کردند.
سرهنگ «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام به‌ویژه شهدای گرانقدر ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی و شهدای نیروی انتظامی و با تبریک این هفته به سردار «کیقباد مصطفایی» و کلیه پرسنل زحمت‌کش نیروی انتظامی، اظهار داشت: اولین شهدای کشور در جنگ هشت ساله از عزیزان ژاندارمری بودند که در کنار مردم شریف ایران و عشایر کشور در پاسگاه‌های مرزی مستقر بودند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: نیروی انتظامی در همه صحنه‌ها و عرصه‌های انقلاب اسلامی تا به امروز در دفاع از امنیت کشور عزیزمان ایران و خدمت به مردم، وفادار به نظام و انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است.
خواست‌خدایی با بیان اینکه نیروی انتظامی، مقتدر و مردم‌دار و خدمت‌گزاری بی‌منت است که شبانه‌روز برای تأمین امنیت پایدار در سطح کشور و استان در حال تلاش است، ابراز داشت: حمایت از نیروی‌ انتظامی یک وظیفه عمومی است، زیرا این حمایت یعنی حمایت از امنیت پایدار کشور که امانت و ثمره خون پاک شهیدان سرافراز است.
سردار «کیقباد مصطفایی» فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تقدیر از مدیر و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به‌ویژه قدردانی از برگزاری برنامه‌های باشکوه در هفته دفاع مقدس امسال، گفت: نیروی انتظامی خدمت‌گزار مردم است و تمام تلاش و همت و هدف ما امنیت و‌ آسایش مردم است زیرا که مردم ولی‌نعمت‌های کشور هستند.
وی افزود: تقدیم ۵۲ شهید سرافراز نیروی انتظامی کشور در سال ۱۴۰۲ و تقدیم سه شهید از استان کهگیلویه و بویراحمد در ۶ ماهه اول سال، گواه بر مسئولیت‌پذیری و خدمت صادقانه این عزیزان است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این استان با همت و تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی، در اکثر شاخص‌های انتظامی، در رده‌های برتر کشور قرار دارد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

یک کارشناس انرژی اظهار داشت: جنگی که در خاورمیانه و شرق مدیرانه شاهدیم بیشتر جنگ برای ...
چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

اگر منطقه آزاد سیاسی سودی بیش از منطقه آزاد تجاری نداشته باشد، لابد و قطعاً فایده کمتری ...
از «انتخابات» تا «خیابان»

از «انتخابات» تا «خیابان»

سعید حجاریان گفت: حرف‌هایی از جنس اینکه آن سوی‌عدم شرکت در انتخابات، خیابان است، بی‌معناست....
1