تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : ۴۶۷۸۹۴
مردم خطاب به مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد؛

قبور 13 شهید سادات محمودی زیر آب مدفون می شود؟

۴
۰
قبور 13 شهید سادات محمودی زیر آب مدفون می شود؟
کبنا ؛
منطقه سادات محمودی بخش پاتاوه 33 شهید والامقام تقدیم این انقلاب کرده که از این تعداد 13 شهید در مناطقی هستند که با احداث سد خرسان زیر آب می روند. در همین خصوص جمعی از مردم این منطقه نامه ای انتشار داده و خواستار توجه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد شده اند.
به گزارش کبنا نیوز، در این نامه خطاب به مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آمده است: احتمال دارد جنابعالی از وضعیت اجرای سد خرسان ۳ اطلاعی داشته باشید. لازم به تذکر است ۱۳ شهید جنگ تحمیلی در این دهستان به خاک سپرده شده اند و با اجرای جنایت تمام عیار علیه سرزمین زاگرس بنام احداث سد خرسان 3 بهتر است بدانید قرار است ۱۳ آرامگاه شهداء این سرزمین زیر آب برود. نیک می دانید بعد از حادثه ناگواری که برای فرزند شهید این استان اتفاق افتاد، جنابعالی با رویکردی جدید منصوب شدید و در خصوص این موضوع دلیل سکوتتان مشخص نیست؟ مدعیان خدمت به سد سازی آنچنان وقیحانه سرزمین زاگرس و دهستان سادات محمودی را نشانه رفته اند که فارغ از یک برگه مصوب مطالعات امکان سنجی و توجه به قوانین و محدودیتهای زیست محیطی، منابع طبیعی، اقوام، گردشگری، هویت تاریخی، منابع آبی، حیات وحش، تغییر اقلیم، امامزاده ها و... در حال عملیات اجرای سد سازی و متعاقبا انتقال آب به فلات مرکزی هستند تا سالها عدم تامین زیرساخت دهستان سادات محمودی را به نشانه فقر مطلق حاکم بر این سرزمین مورد هدف قرار دهند و امروزه سکوت شما مسئولان واقعا جای تعجب دارد؟ قرار نیست بنده و سایر دوستانم در راستای وظایف شما بخش عظیمی از زندگی خود را وقف شما و سایر مدیران استانی نماییم و اگر میدانید توانایی ورود ثالث به پرونده مطروحه در دادگاه یاسوج را ندارید و نمیتوانید این بحران تحمیلی را مدیریت نمایید، لطفا به احترام پدر بزرگوارتان که جان خود را به این سرزمین اهدا نمود تا امثال بنده و جنابعالی در آرامش، امورات را بگذرانیم با تقدیم چند سطری تحت عنوان استعفا این صندلی را به فرد دیگری واگذار نمایید‌. شاید فرد جایگزین در راستای توجه به میراث شهداء بتواند اقدامی موثر در پرونده مطروحه ایجاد نماید.
تصاویر برخی از شهدای منطقه سادات محمودی روستاهای منج، رودشتی و ...
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اب و گاز و نفت از ما بکام دیگران
Iran, Islamic Republic of
واقعا یه مسول نمیتونه جلوی این سد رو بگبره
حسین ظ
Iran, Islamic Republic of
اینجاست که بایدگفت: "شهداشرمنده ایم".😟😟😔😔
Iran, Islamic Republic of
سد ابریز برای مردم استان ممنوع و حرام اما بردن اب این استان برای سایر استانها حلال . ما مسئول شجاع نداریم بله قربان گوهایی پست پرست داریم
چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

یک کارشناس انرژی اظهار داشت: جنگی که در خاورمیانه و شرق مدیرانه شاهدیم بیشتر جنگ برای ...
چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

اگر منطقه آزاد سیاسی سودی بیش از منطقه آزاد تجاری نداشته باشد، لابد و قطعاً فایده کمتری ...
از «انتخابات» تا «خیابان»

از «انتخابات» تا «خیابان»

سعید حجاریان گفت: حرف‌هایی از جنس اینکه آن سوی‌عدم شرکت در انتخابات، خیابان است، بی‌معناست....
1