تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۶۷۷۷۱
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه دهدشت از راهداری کهگیلویه/ جاده‌های ارتباطی در پیچ و خم اهمال کاری مدیران مانده است / جاده‌هایی که که نیازمند جراحی هستند

۷
۱
انتقاد امام جمعه دهدشت از راهداری کهگیلویه/ جاده‌های ارتباطی در پیچ و خم اهمال کاری مدیران مانده است
کبنا ؛امام جمعه دهدشت با انتقاد از راهداری کهگیلویه گفت: وضعیت برخی از راه‌های روستایی و ارتباطی ما با اولین بارش مسیر آن‌ها مسدود خواهد شد، جاده‌ها در پیچ و خم اهمال کاری مدیران و اعتبارات مانده‌اند، همان جاده‌هایی که جان می‌گیرند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت به هفته نیرو انتظامی اشاره کرد و گفت: طبق آمار اعلام شده نیروی انتظامی کهگیلویه موفق عمل کرده و این شاخصه مهمی است.
وی علت این موفقیت را تدبیر، برنامه و پای کار بودن نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: زمانی که ما در استراحت هستیم و فکرش را نمی‌کنیم پلیس با چشمان بیدار و هوشیار محافظت می‌کند، وظیفه همه ما قدردانی است.  
حجت‌الاسلام وحدانی فر با اشاره به تلاش‌های فراوان دشمن در خصوص تضعیف نیروی انتظامی گفت: در دو سال اخیر دشمن از راه‌های مختلفی در عملیات‌های مجازی و حقیقی استفاده کرد اما موفق نشد.  
خطیب نماز جمعه ضمن تبریک روز عشایر گفت: استان ما یک استانی عشایری است، باید نسبت به مسائله عشایر توجه بیشتری شود.  
وحدانی فر با بیان اینکه طبق آمار ۱۲ هزار خانوار جمعیت عشایری در استان ما وجود دارد افزود: می‌طلبد که توجه بیشتری به عشایر شود.
وی از راه‌های ارتباطی، پنل‌های خورشیدی، خرید گوشت تضمینی، فروش محصولاتشان، صنایع دستی، آب شرب، تسهیلات و.. به عنوان مسائل ضروری عشایر نام برد.
وحدانی فر وی با بیان اینکه در رابطه با بازگشایی راه‌های عشایری در استان مشکل داریم افزود: به این مسأله باید توجه جدی شود.
امام جمعه دهدشت با انتقاد از راهداری کهگیلویه گفت: وضعیت برخی از راه‌های روستایی و ارتباطی ما با اولین بارش مسیر آن‌ها مسدود خواهد شد.  
وی افزود: تحصیل دانش‌آموزان از بین می‌رود، ارتباط امنیتی برقرار نمی‌شود و آذوقه مردم روستا دچار مشکل می‌شود.
وحدانی فر خاطرنشان کرد: راه ارتباطی در شهرستان کهگیلویه معضلات خاص خودش را دارد، جاده‌هایی که نیازمند جراحی هستند.  
وی از تعلل در بهسازی‌ها، جاده‌های نیمه کاره‌ای راه می‌شوند و پول بیت المالی که با بارش باران آن را آب می‌برد، جاده‌ها در پیچ و خم اهمال کاری مدیران و اعتبارات مانده‌اند، همان جاده‌هایی که جان می‌گیرند.
وحدانی فر با بیان اینکه به تمام مسولان استانی مربوطه گفتم جاده خوزستان به دیشموک با اولین باران و سیل قطع خواهد شد، گفت: کسی توجه نکرد چرا پروژه‌ها به دست پیمانکاران بی‌مسولیت می‌دهید که هزینه بیت المال هدر برود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیشموک
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه مدیر راهداری کهگیلویه هم تمام تمرکز خودش به منطقه دشمن زیاری گذاشته .تا کی قومیت گرایی
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
اصلا ادم خجالت میکشد از خیابانهای دهدشت:::::::: جاده های تنگ پیر زال تا بابا کان :::: و روستا های اطراف سرفاریاب فقط برا ترا کتور ها خوبه::::: چرا مدیران ومسعولان از رسانه که درد وخواست مردم را می گویند بی تفاوتند؟؟؟؟؟؟؟
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
مگه دهدشت هم اداره راهداریش رئیس داره
فقط بلده تعریف نماینده بده..
شهروند دهدشت
Iran, Islamic Republic of
شهر دهدشت نه فرماندار داره نه شهردار
وضعیت اسف بار زباله ها در شهر بیداد می کند
نماینده کهگیلویه هم اصلا به فکر دهدشت نیست
بدبخت مردم کهگیلویه که منتظر این مسئولین هستند
شورای شهر تا حالا هم چهار شهردار انتخاب کرده
مسعود
Iran, Islamic Republic of
آخه چرا باید در کارهای عمرانی و اقتصادی نظر بدهد و اونها باید بگن که چیکار کنن بقیه نهادها و ادرات و سازمان‌ها چرا درتمام تصمیم گیریها و کارها باید اینها دخالت کنن و تصمیم بگیرن چرا نهادهای مربوطه و سازمان و ادرات مربوطه خود تصمیم نمیگیرن یعنی میخوان به مردم بگن که ماها پیگیر و برای مردم کار می‌کنیم //
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
حدودسال ۸۲ یا۸۳ با خانواده وبچه های کوچکمان اتفاقی وحدودصد ماشین دیگر درگردنه های یاسوج گرفتاربرف وبوران شدیم راهدارها درهوای منفی ۱۰ درجه ازحدود۶بعدظهرتا ۳بامداد درسخت ترین شرایط درتلاش باز کردن جاده بودند امکاناتی نداشتند یک دستگاه لودر بود وبیل وکلنگ تعدادی رهدار باغیرت ، اگر راهدارها نبودند تعدادزیادی ازسرما تلف میشدند هنوز دعاگویشان هستیم امکانات باشد مدیریت هم باشد خیلی خوب است ....
برازنده
Iran, Islamic Republic of
مگه بدبختی گرفتتونه ای کبنا نیوز با عدل هاشمی هست میخواد فقط جو کهگیلویه رو خراب کنه همش از طرف آقای عدل هاشمی که خودش یه ترک قشقایی هست حتی رییس دفترش هم ترک قشقایی هست میان تو کهگیلویه حاشیه درست کنن و خودش رو بویراحمد میداند درحالی که بزرگواری بویراحمدی هست
کابینه نتانیاهو پس از حمله حماس علیه اسرائیل چگونه تغییر شکل می‌دهد؟

کابینه نتانیاهو پس از حمله حماس علیه اسرائیل چگونه تغییر شکل می‌دهد؟

این کابینه داخلی که تصمیمات اصلی مربوط به جنگ را اتخاذ خواهد کرد شامل هیچ یک از وزرای ...
چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

یک کارشناس انرژی اظهار داشت: جنگی که در خاورمیانه و شرق مدیرانه شاهدیم بیشتر جنگ برای ...
چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

اگر منطقه آزاد سیاسی سودی بیش از منطقه آزاد تجاری نداشته باشد، لابد و قطعاً فایده کمتری ...
1