تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۶۷۶۹۹
با سیدکرامت الله فدایی، فرماندار اسبق بویراحمد در رابطه با انتخابات حوزه بویراحمد، دنا و مارگون؛

روشنفکر باز هم با اختلاف بالا پیروز انتخابات بویراحمد است / مردم از عملکرد روشنفکر، خشنود و راضی‌اند / فرزندان همین استان برای توسعه زادگاه‌شان تلاش کنند / در هیچ دوره‌ای مثل این دوره شاهد وحدت در قوای مجریه، مقننه و قضائیه در استان نبوده‌ایم

۹۰
۶
روشنفکر باز هم با اختلاف بالا پیروز انتخابات بویراحمد است / مردم از عملکرد روشنفکر، خشنود و راضی‌اند
کبنا ؛سیدکرامت الله فدایی _ کارشناس مسائل امنیتی، فرماندار اسبق بویراحمد، فعال سیاسی و البته فعال اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد که شاید او را بتوان در زُمره مستقل‌ترین فعالان حوزه  کاری در ادوار مختلف نامید، در گفت و گویی کوتاه به سؤالات پایگاه خبری کبنا نیوز اینگونه پاسخ داد.
گفت و گوی کبنا نیوز با سیدکرامت‌الله فدایی را در ادامه می خوانید:
آقای فدایی؛ ارزیابی شما از انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی چگونه است؟
من ابتدا یقین دارم مردم ایران اسلامی بویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با وجود تمام شایعه‌سازی‌ها و فتنه گری‌های استکبار و اَیادی وامانده‌اش، این بار هم در انتخابات دوازدهم حماسه‌ای تاریخی خلق خواهند کرد و در این حماسه، ‌امیدوارم مجلسی متشکل از تمامی سلایق سیاسی و نیرو‌های متخصص و متعهد به انقلاب اسلامی در دوره دوازدهم تشکیل شود.
 در استان کهگیلویه و بویراحمد هم بالطبع، مردم همواره وفادار نظام، خون شهدا و رهبری انقلاب بوده و خواهند بود و در اسفندماه امسال نیز با مشارکت حداکثری خود، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و منافقان خواهند زد و از این آزمون مهم سربلند بیرون می‌آیند. 
از تمام کاندیدا‌هایی که به این نتیجه رسیده‌اند می‌توانند بستر‌های مشارکت حداکثری و سپس توسعه منطقه‌ای را از طریق نمایندگی‌شان در مجلس دوازدهم فراهم سازند نیز تشکر می‌کنم و البته در استان کهگیلویه و بویراحمد این تعداد کاندیدا‌ها فراوان و باید منتظر ماند و دید که سمت و سوی دیدگاه مردم به کدام کاندیدا‌ها است. 
شما هم در حوزه امنیتی فعالیت‌های گسترده‌ای داشته‌اید و هم یکی از فرمانداران شجاع و دلسوز توسعه منطقه بوده‌اید، با مردم نیز ارتباطات بسیار نزدیکی دارید و از سویی، مردم نیز برای شما احترام خاصی قائل هستند، ارزیابی‌تان از انتخابات دوازدهم در حوزه انتخابیه شهرستان‌های سه‌گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد یعنی بویراحمد، دنا و مارگون چگونه است؟
در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون بنظر می‌رسد که آرایش‌های انتخاباتی چندان تغییر نکرده و کسانی در این انتخابات دوازدهم مجلس درحال صف‌آرایی هستند که در انتخابات یازدهم نیز صف‌آرایی کرده بودند و مردم از آنان شناخت کافی و وافی دارند. 
 بعقیده من، مردم شهرستان‌های سه‌گانه سردسیری برخلاف شایعه‌سازی و بر طبل کوبیدن برخی‌ها که بنظر می‌رسد بدنبال منافع خود در این هیاهو‌ها چیدن‌های کاذب هستند، همچنان بر همان آرایش انتخابات یازدهم مجلس پایبند و البته بر پیروزی همان جریان ندای وحدت مٌصر هستند.
 براساس آنچه حضرتعالی معتقدید و می‌فرمائید، پیروز انتخابات دوازدهم در بویراحمد، نماینده فعلی این حوزه انتخابیه یعنی آقای دکتر مهدی روشنفکر که مشهور به سردار جریان ندای وحدت است، می‌باشد؟  
من معتقدم وجود چهره‌های تکراری نمی‌تواند تغییری در نتیجه انتخابات امسال در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ایجاد کند و از سویی، خود نماینده فعلی هم در اغلب حوزه‌های خدمات‌رسانی، منابع انسانی و حتی جذب اعتبارات، بسیار موفق عمل نموده و البته برخی چهره‌های جدید هم اگرچه نام‌نویسی اولیه را کرده‌اند اما قدرت رای‌آوری آن‌ها در حدی نیست که بتوان آن را تحلیل نمود.  
 واقعیت اینکه بنظر می‌رسد روشنفکر باز هم با اختلاف بالا پیروز انتخابات بویراحمد است و در دیدار‌های مختلفی که با مردم منطقه داشته و دارم، اغلب معتقدند که نماینده فعلی بویراحمد (روشنفکر) علاوه براینکه دلسوزانه پیگیر رفع مشکلات زیرساختی باتوجه به شرایط سخت اقتصادی جامعه است از سویی در عزل و نصب‌ها هم برای مدیر یا مدیرانی که خلاف دیدگاه فکری او هستند مزاحمتی بدنبال نداشته است.  
 من براین باورم که برخلاف تمام شایعات مجازی که بر علیه نماینده فعلی منتشر می‌کنند، او (روشنفکر) در انتخابات مجلس دوازدهم بیشتر از انتخابات یازدهم مجلس، میدان و قدرت رای‌آوری بالاتری نسبت به سایر کاندیدا‌های دیگر دارد و از سویی، مردم این بار مُصر هستند که انتخابات یازدهم، دوباره در بویراحمد، دنا و مارگون تکرار شود و عملاً می‌توان گفت ما در انتخابات دوازدهم شاهد تکرار انتخابات یازدهم با همان آرایش گذشته خواهیم بود البته با کمی بالا و پایین شدن آرای انتخاباتی. 
شما نماد بارز یک فعال سیاسی اصولگرای مستقل هستید و سؤال ما این است که اساساً رمز موفقیت نماینده فعلی (روشنفکر) در انتخابات دوازدهم را چه می‌دانید؟
ببینید، نماینده فعلی بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم، ویژگی‌های فردی و اخلاقی خاصی با مردم حوزه انتخابیه خود داشته و از سویی پروژه‌های عمرانی عظیمی در این حوزه درحال اجرا شدن است و مردم از این موضوع، خشنود و راضی‌اند. 
روز گذشته در منطقه تنگ تامرادی بودم و مردم از گازرسانی خوشحال بودند، به سپیدار رفتم و مردم از وضعیت جاده‌سازی راضی‌اند، در دشتروم آمدم و در برخی روستا‌ها هم سرکشی از دوستان و آشنایان داشتم و آن‌ها از عملکرد آقای روشنفکر راضی هستند، به هرحال همین مردم قراراست اسفندماه پای صندوق رای بروند و بدون تردید این بار مُصمم‌تر از انتخابات یازدهم به‌ایشان رای می‌دهند. 
 در بخش اعتبارات هم تا جایی که من می‌دانم و مطالعه می‌کنم، جذب اعتبارات در حوزه انتخابیه بویراحمد بسیار چشمگیر و قابل قبول است، این اعتبارات می‌تواند بسیاری از پروژه‌های راکد و نیمه فعال را از حالت رکود خارج و تبدیل به فعال شدن در بیاورد و مردم از یک نماینده همین چیز‌ها را می‌خواهند.  
 در بحث عزل و نصب‌ها هم تابحال نشنیده‌ام که بگویند آقای روشنفکر بر حذف مدیر یا مدیران پافشاری می‌کند و بدنبال حذف فرد یا افرادی باشد و البته ممکن است برخی مدیران مُنتسب به‌ایشان، برخی مدیران میانی و یا کارشناسان را جابجا بکنند و باعث نارضایتی عده‌ای شوند که بنطرم این مسائل نمی‌تواند نافی اقدامات خوب و سازنده نماینده باشد و نباید اقدامات این عده را به پای، نماینده نوشت.  
 برخی می‌گویند که نماینده بویراحمد در تصمیمات استاندار در بحث انتصابات دخالت می‌کند، بنظر شما این دخالت‌ها صحت دارد یا خیر؟
به عقیده من اساساً باید بین قوای سه‌گانه ارتباطات مشورتی باشد و اگر این ارتباطات مشورتی همانگونه که رهبری انقلاب فرمودند نباشد، که کار‌های مردم به پیش نمی‌رود و نمی‌شود کشورداری و ممکلت داری کرد.  
 هم نماینده مجلس، هم دولتمردان و هم نهاد‌های نظارتی نظیر قوه قضاییه باید در کنار هم و برای توسعه و تعالی ایران بامشورت دادن به هم گام بردارند و نمی‌شود گفت چون مشورت می‌دهند حتماً دخالتی صورت گرفته یا می‌گیرد. 
استان کهگیلویه و بویراحمد ما، استانی عشیره‌ای و طایفه‌ای بوده و این مشورت‌ها باید باشد تا بهترین مدیران انتخاب شوند و البته بدون تردید، هر نماینده و یا هر استانداری، ابتدا نیروی نزدیک به خود را برای این مناصب پیشنهاد می‌دهد و این موضوع یک امر کاملاً طبیعی که همیشه رخ داده و رخ خواهد داد و بنظرم نمی‌تواند یک نقطه سیاه مداخله‌گرایانه درعملکرد خوب یک دولتمرد یا نماینده و یا یک مسوول دستگاه قضایی و نظارتی باشد.  
  از سویی این استان بدلیل بافت‌های فشرده قومیتی، اغلب و یا شاید بتوان گفت، تمام مردم از گوشه گوشه استان با هم‌فامیل و پیوند‌های سببی و نسبی دارند و اساساً هر فردی در هر منصبی مسوولیت بگیرد با استاندار، نماینده و یا مسوولان نظارتی و قضایی، ارتباطات‌فامیلی دارد و نمی‌شود برای انتصاب مدیران، از بیرون استان بهره بُرد و باید فرزندان همین استان برای توسعه زادگاه‌شان تلاش کنند و اغلب مدیران بومی ما از بسیاری از مدیران غیربومی هم توانمندتر هم پای کارتَر و هم دلسوزتر هستند.  
 بعقیده من، رمز موفقیت مسوولان استان و حتی کشور در همین مشورت‌ها و وحدت رویه‌ها است و براین باورم که تا این همراهی‌ها نباشد موفقیت‌هایی هم حاصل نمی‌شود. 
 بنظرم در هیچ دوره‌ای مثل این دوره شاهد وحدت و همراهی بین کارگزاران نظام مقدس اسلامی در قوای مجریه، مقننه و قضائیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نبوده‌ایم و‌امیدوارم همین وحدت رویه‌ها برای پیشبرد اهداف انقلاب و رفع دغدغه‌های مردم با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.  
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دقیقل
بویر احمد واحد
United States
پیش داوری نتیجه انتخابات اون هم با این تحلیل‌های آبکی
قطعاً آقایان منتظریان و خرامین از پتانسیل سیاسی اجتماعی و اقتصادی بیشتری بهره میبرند
بویر احمد واحد
United States
پیش داوری نتیجه انتخابات اون هم با این تحلیل‌های آبکی
قطعاً آقایان منتظریان و خرامین از پتانسیل سیاسی اجتماعی و اقتصادی بیشتری بهره میبرند
Iran, Islamic Republic of
دقیقا تحلیلی درست وعمیق ست
ادیب
Netherlands
ای خدا
واقعا حرف های خوب ومثل های بامعنی زده شده
خدا در وتخته راباهم جور می کنه،ایشون در حد همین روشنفکر هست
بی طرف
United States
ضعیف ترین فرماندار تاریخ بویراحمد،
سرجمع ۵ رای ندارن...
Iran, Islamic Republic of
حاج منتظریان پیروز انتخابات درود بر مردان بزرگ با ریشه قاید گیوی
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
به جان مردان تاریخی بویراحمد حاج منتظریان باز هم مثل دور قبل نفر سوم میشه ( حتی نفر دوم هم نمیشه )
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
جناب فدایی
بیراحمد
Netherlands
بله جون خت تو خبر وهیچ نداری حرف الکی نزن
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم نماینده فعلی هم قولی به شما داده ولی شتر در خواب بیند پنبه دانه دیگه شما مهره سوخته هستید کاشکی آخر اسفند ببینمت
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کاملا حرفهای شما بر خلاف عقیده صحبتهای مردم این شهر هستش .
برادر من روشنفکر به تاریخ پیوست از کی دفاع میکنی کو کار عمرانی بزرگ ی پل میخان تنگ مهریان بزنن ی استادکار و دوتا کارگر فقط دارن کار میکنن .
سید
Romania
جوک سال
علی باز
Romania
خدایی چطور روتون میشه حرف میزنین
سادات عنایی بویراحمد
Romania
ب امثال شماها ربط نداره ک برا ماها تصمیم میگیرین شما برو تهران پولاتو پارو کن و میگفتی استان جای ما نیست
آبی
Italy
سی کرامت ..اصلا در این شهر زندگی میکنی....
بویراحمد واحد
Romania
لطفا سکوت
رضا
United States
اقای فرماندار سابق یه ضرب المثل هست ایفرمایین مثل کوک سرته کردی من برف خبر و بیرون نیاری. شما حتی در جریان فکری خودت هم مطرود و تاریخ مصرف گذشته ای واظهارات بی اساس شما هم دردی از ای مردم رنج دیده و تضعیف شده درمان نمیکند. لطفا به همون حالت سر در برف خودت برگرد. حذب اعتبارات رو یا نمیدونی یا بلد نیستی یا پا روی حق میگذاری .
Iran, Islamic Republic of
کرو تو کارشناسی یا تبلیغ کننده روشنفکر
محسن
United States
ضعیفترین فرماندار از دشتروم که فقط دنبال نونوایی هابود کاری هم نکرد
مارگون
United States
عالی
بیخشت
United Kingdom
خدا شاهده ی بچه ده ساله ای تحلیل وش لبخنده
بحث های ک مشخصه ایگو م نشنیدمه ولی از همه جای شهرستان خبر داره ک و کی ایخون رای بین
تامرادی
United States
تحلیل های جناب فدایی همیشه برعکس میشه
تامرادی
United States
تحلیل های جناب فدایی همیشه برعکس میشه
Ukraine
دل خوش به همین اظهار نظرها باشین، احتمالا قولی چیزی دادن بهتون، استانداری؟؟؟ یا....
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
سلام.. خدمت شما در زمان مدیریت ایشان چیز خواصی ندیم..
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمایید چه خدماتی در دشت رو م انجام شده؟
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج نادر منتظریان
تنگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
چه خدماتی در زمان فرمانداری خودتان انجام گرفت؟
سیروس
Russian Federation
✅✅✅
🔅 به نظر می رسد؛ جناب فدایی (فرماندار محترم سابق بویراحمد) چند مولفه مهم را فراموش کرده اند که بسیار روشن و بدیهی به نظر می رسند....

🔅 ۱- طبق شواهد موثق، نخبگان و ذی نفوذان فراوانی از ندای وحدت جدا شده اند.
🔅 ۲- کارشناسان سیاسی همگی متفق القول اند که با توجه به پایگاه رای مشترکی که جناب دکتر روشنفکر با آقایان؛ دکتر خرامین، دکتر مقدم و دکتر آراوند دارند، حداقل ۳۰ هزار رای از آرای ایشان به این سه بزرگوار اختصاص پیدا می کند...

🔅 حالا شما با یک جمع و ضرب ساده می توانید حساب کنید که مطلب / حساب شده تر و بسیار به واقعیت نزدیک تر است ....

🔅 بنابراین دکتر روشنفکر کاندیدای تک دوره ای خواهند بود ...
فدایی
Iran, Islamic Republic of
دلسوز و مردمی بودن دکتر منتظریان
نادم از لوداب
Iran, Islamic Republic of
پشیمانم از رایی که به مهدی روشنفکر دادم ۰۰۰
روشنفکر مطمعنا بیش از ۴۰هزار رای نمی‌آورد ۰۰۰
ضعیف ترین نماینده تمام ادوار بویراحمد
دشترومی
United Kingdom
تو سر پیازی یا ته پیاز
محمد
United Kingdom
اصلا مگه تو چیزی از سیاست میدونی
Iran, Islamic Republic of
باسلام به نظر من این متن رااز روی غرض شخصی بیان کردی خودت میدونی که اقبال عموی به سمت آقای منتظریان از ترس این متن بیان کردی شب دراز است قلندر بیدار
Iran, Islamic Republic of
بزرگان ندای وحدت همگی جدا شدند بعضی ها نون شان در نفهمیدن است😂
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا حاج منتظریان پیروز انتخابات
Iran, Islamic Republic of
منظور ایشان از چهره های تکراری کیا هستند؟
Iran, Islamic Republic of
پیروز انتخابات حاج منتظریان همبستگی اهالی منصورآباد
Iran, Islamic Republic of
پیروز انتخابات حاج منتظریان همبستگی اهالی منصورآباد
خشک شد کشتگاه در کشتگه همسایه
Iran, Islamic Republic of
چطور به ایشان مجوز چاه داده شد. اما به بقیه مجوز حفر چاه نمی دند؟ حتی به کشاورزان. همین حفر چاه ایشان باعث خشک شدن چشمه های کشاورزان شد..
اینه
Iran, Islamic Republic of
هوالعلیم کارشناس مسایل امنیتی که اینقدر از اوضاع و احوال بی اطلاع است که بدیهیات را کتمان میکند و به صراحت اعلام میدارد که روشنفکر در عزل و نصب‌ها دخالت ندارد واقعا جای تأسف دارد ایشان حتی به سرایدار یک مدرسه برای جابجایی رحم نکرده است برای مثال یک سازمان مانند آموزش و پرورش کل ومناطق صددرصد مسئولان وکارشناسان مدیران معاونان وحتی خدمتگزاران که چند صد نفر هستند درطی این سه سال بی رضای خدا جابجا و تقریبا از یک منطقه و قومیت هستند آنوقت به صراحت میگویید مردم راضی هستند !!! جناب فدایی مطمئن باشید این تحلیل سطحی که ناشی از بی اطلاعی شما از متن جامعه و مردم است باعث کم اعتمادی به کارشناسان مسایل امنیتی می شود که توصیه میکنیم هرچه زودتر اصلاح فرمایید تا زمینه اعتماد به این قشر زحمتکش و بی ادعا سلب نگردد البته انتخاب مجدد ایشان به گمان حضرتعالی که به نوعی تبلیغ برای ایشان در این برهه زمانی محسوب می شود، به وضع موجود نگاه نکن که کارکنان ادارات و بدنه اداری از ترس تغییر به زبان نمی آورند یه سری به مناطق بویراحمد سفلی بزن تا اوضاع دستت بیاید اگر خواستید بدانید چند نفر تاکنون با پیگیری و وساطت ایشان تغییر یافته ،به لیست تغییر مدیران میانی و کارشناسان خبره در سه سال گذشته نیم نگاهی بیفکنید قانون گریزی در این مدت هم به اوج خود رسیده است برای شما هم نبوده است درزمینه عمران و پروژه ها هم استان و منطقه را با بودجه استان همسایه یا ایلام مقایسه کنید آنگاه آظهار نظر بفرمایید
مراد
Iran, Islamic Republic of
جناب فدایی ترس تو از حاج منتظریان عزیز نترس بنده خدا /امسال شماها ا که فقط دنبال منافع شخصی خودتون هستید
Iran, Islamic Republic of
/ چقدر دنبال حاج منتظریان نامه‌ نگاری کردی دیگه بسه فکری آخرتت بکن بنده خدا
فرمانداری
Iran, Islamic Republic of
آقای فدایی نیرو و طرفدار روشنفکر است.
بیان‌چنین‌مطالب از ایشان بعید نیست.
آقای فدایی با زرنگی و مشورت روشنفکر چند نیروی طرفدار روشنفکر را به بدنه مدیریتی دولت تحمیل کرد منجمله:
شاهرضا دیودیده برادر رئیس دفتر روشنفکر.
لوداب سرنوشت ساز
Iran, Islamic Republic of
آقای فدایی تا الان پشت پرده از نماینده حمایت می کرد الان‌علنا.
یادمه سال قبل دوسه تا نیرو را در حد مدیرکل و معاون‌ را به اسم‌خود برای روشنفکر به کار گرفت و هیچکس هم‌نمی‌دانست که طرفدار روشنفکر هستند.
منجمله مهندس شاهرضا دیودیده.
روشنفکر یک زمانی البرز اعتماد زاده را راضی کرد که رئیس دفترش شود ودر عوض برادر زاده اش را به مدیرکلی دفتر روستایی با هماهنگی همین‌فدایی بکار گرفت.
زمان که گذشت استاندار فهمید که دیودیده چقدر ضعیف و ناتوان است و چه کلاهی سرش رفته است.
خود روشنفکر هم.مصاحبه فدایی را بخواند متوجه می‌شود /
کسانی که با روشنفکر کار کردند و ایشان‌را روشنفکر کردند خوب با روحیات و خصایص اخلاقی نماینده آشنا هستند.
بروید در مورد روشنفکر از از اطرافیانش بپرسید
Iran, Islamic Republic of
جناب فدایی آقای منتظریان مسولیت های سنگینی را در عرصه استانی وملی به دوش کشیده اما هیچ وقت دلبسته مقام وموقعیت نشده مثل شما وامثال شما نیست...
Iran, Islamic Republic of
خداوند چشم حسود کور شود
Iran, Islamic Republic of
این تحلیلی سطحی است و برای خوب جلوه دادن کلی اوضاع در صورتی که حقیقتأ و در بطن جامعه این چنین نیست! جدا شدن لیدرهای باند ندای وحدت بصورت گسترده و انجام نشدن امور شخصی موکلان موجی از ریزش را برای نماینده کنونی در پی داشته که این موج در زمان انتخابات بر سایرین اثر گذاشته و بی محابا و ساحل شکن موجب ریزشی عمومی از بدنه باند ندای وحدت می شود.
اندک رویش هایی هم که احساس می شود به تبع در قدرت بودن نماینده و ارتباط کاری موکلین با ایشان و بصورت زبانی عنوان می شود ولی در عمل اینگونه نخواهد بود.
روستا
ایشان نزدیک به 6هکتار از زمینهای منابع ملی در منصور اباد دشت روم . البته در زمان فرمانداری ایشان این موضوع به وقوع پیوست. این درحالی ایست که خیلی از مردم اون منطقه حتی 1000متر زمین کشاورزی ندارند.
گچساران
در صورتی که خیلی از مردم. توان خرید خودروی ایرانی را ندارند. وبا توجه حمایت از تولید داخل.؟؟ چرا باید فرماندار سابق خودروی میلیاردی داشته باشد.. ایا این دور از انصاف نیست
حتی دخالت ایشان از این مطلب میگه که دخالت ایشان باعث شد. ریس کارخانه سیمان دشت روم که بومی منطقه بود از کار برکنار بشه؟ در صورتی که ریس کارخانه از نیروهای فعال ومردمی بود
نزدیک به 6هکتار منابع ملی در منصور اباد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای ایکس بساطتو جمع کن ودرجایگاهی قرار نداری که بخواهی اظهار نظری کنی چندنفرمثل شما دربویراحمد علیا ..مردم فهیم شهرستان های بویراحمد،دنا ومارگون دراسفندماه قضاوت خوبی خواهند داشت وکار رابه کاردانش خواهند سپرد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
بشکند قلمی که براساس واقعیت ها قلم نزند.. هرچه سریعتر اصلاح کن...
علی
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم دشمنان.فقط منتظریان.لبیک یاحسین.
حسین
Iran, Islamic Republic of
آقای فدایی شرم وحیا کن.تحلیلگری یا تبلیغگر؟
محمدی
Iran, Islamic Republic of
چطور به خودت اجازه میدی به جای مردم جلیل وبابکان وسفیدار ودشتروم وتنگ تامرادی قضاوت کنی!
محمدامین
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم...بااین تبلیغگری داری آبروی کارشناسان سیاسی وامنیتی را خدشه دارمی کنی؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اسفند ریت سه ویبو
Iran, Islamic Republic of
آقای منتظریان و آقای فدایی قبلاً همکار بودند شاید از همدیگر نگرانی داشته باشند باید بزرگان دشتروم صلحشان دهند
عزیزاله
Iran, Islamic Republic of
جناب فدایی اگه روشنفکر پیروز نشد چی؟

لطفا این تحلیل آبکی را هم برا خودت داشته باش

مردم بهتر میدونن که روشنفکر کار کرده یا نکرده


و قطعا روشنفکر دیگه رنگ مجلس را نمی بینه
عنایی
Iran, Islamic Republic of
خودتو اینقدر هزینه نکن عمو.رشنفکر قبول بشه .چه فرقی به حال شما میکنه .فرماندراباشی نباشی نه به درد فامیل نه به درد مردم .حتی به درد خودت هم نمی خوری.
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم هنوز ثبت نام نهایی انجام نشده تو داری برای کاندیدای مورد نظرت صراحتا تبلیغ می‌کنی که طبق قانون انتخابات مصوب 1402 صراحتا جرم و قابل مجازاته . تا امثال تو هستن هیچوقت رنگ انتخابات آزاد و واقعی رو نخواهیم دید
Iran, Islamic Republic of
فدایی هم مثل روشنفکر
بویر احمد یکی هست نه دوتا
Romania
احسنت بر این نظر کارنشناس .خدایا یا شکرت که همه کارشناس شدن .جناب کارنشناس تو فقط میتونی نڟر خودتو بگی نمیتونی در مورد مردم نظر بدی .من هم نظر خودم اینه بار قبل به روشن فکر رأی دادم اما پشیمون شدم
همشهری
United States
حضرت عباسی سر دقی رفتی با روشنفکر، جنابعالی هم نیخو الکی از تنگ تامرادی و سپیدار و دشتروم حرف بزنی.
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت کرامتلا بوی هلدینگ خورده به دماغت
باوی
Iran, Islamic Republic of
یه حرف در گذشته در مورد باشت و گچساران زدی منتظر باش به وقتش جواب کوبنده را بشنو .
رضا
Iran, Islamic Republic of
اقای فدایی خواب تشریف دارند پایگاه رای روشنفکر بخش پاتاوه بوده اون هم طوایف این دیار که الان کامل از ایشون روی گردانند/ جریان در این منطقه هرکس به فکر موفقیته باید در این بخش تلاش کنه من سراغ دارم بهترین نیروهاش ازش دارند جدا میشوند چون یه عده ای بدون پشتوانه مردمی به ایشون چسبیدند چند تا بچه همراهشه در شب نشینی هاش که هیچکس را نمیشناسند مردان بزرگ تمایلی به نشت وبرخاست با ایشون ندارند
Iran, Islamic Republic of
آره هم خودت موقعی فرماندار بودی شجاع و صادق و تحلیلگر بودی هم نماینده ات روشنفکر... باش تا صبح دولتت بدمد
شهروند
United Kingdom
هر چی فکرشو کردم نمیدونم کی فرماندار بودی!!!!
بیاره
Canada
سلام
روشنفکر برنده قطع انتخابات امسال هست
به هر جای بویراحمد سر میزنی تا زدند کارگران در حال کار هستند
مرادی دشتروم
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر
کی گیوی
Iran, Islamic Republic of
رای ما حاج مهدی روشنفکر
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما....واقعیت همیشه برای عده ای سخته
تمدن پاتاوه
جناب فدایی عزیز زنده باشید
ندای وحدت این دور با اختلاف ۴۰ رای پیروز انتخاباته شک نکنید
و جناب فدایی هم به این نتیجه درست رسیدن و فهمیدن
کاکان زیبا
United Kingdom
درود بر دکتر روشنفکر، با اینکه دور قبل از ایشان حمایت نکردم ولی این بار بخاطر عملکردش با تمام جان ازش حمایت میکنیم..
پاتاوه
United Kingdom
این دفه با تمام قووا جریان ندای وحدت رو پشتیبانی میکنم ب امید سربلندی و سرافرازی بویراحمد واحد .....
یا مهدی ...
منطق
Netherlands
فقط دکتر روشنفکر،سیاست مداری قهار ولی با صداقت ، عملگرا ، مردمی و دلسوز.
به کوری چشم دشمنان بهترین عملکرد را داشته اند.
محمد م
Netherlands
درود بر دکتر روشنفکر ، شماها فعلا خودتون با CPR زنده نگه داشتید.
دکتر روشنفکر عملکردی داشته اند که هر آدم منصفی آن را تایید میکند
فعلا شما مخالفین فشار روحی و روانی خودتون را تحمل کنید تا ببینیم خدا چه می خواد
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
واقعیت گفته په خوش چشه باز هم خشه
دلسوز بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اینو به شما قول میدهم با توکل بر خدا ایشون با اختلاف چشم گیری نماینده بویراحمد میشود
پاتاوه سرنوشت ساز
Netherlands
حاج مهدی روشنفکر پیروز مجدد انتخابات

زنده باد سردار کبیر ندای وحدت

✌️✌️✌️✌️
دنا
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر سناتور بویراحمد

به فضل الهی و همت دوباره مردم آگاه بویراحمد بزرگ

باز هم پوزه یاوه گویان به خاک مالیده خواهد شد
United States
ریتو سه ایابو اسفند
امسال نه سال پاریه
فیروز
United States
درود بر دکتر روشنفکر
بادلان
United States
درود بر فرماندار درد آشنا،احسنت به این بینش ،درود بر این پیش بینی
شهروند
Brazil
احتملا جناب /در خواب زمستانی هستن
سفلی
United Kingdom
دمت گرم جناب فدایی عزیز که واقعیت را گفتی بلاخره همیشه واقعیت گفتن هزینه داره الانم تو کامنتا بعضیا دارن تلافی میکنند نگران نباش چون در مقابل خدا سربلندی
اگر نمردیم زر تلافیت ایدریم
پست استانداری بعدی مبارکت باشه مرد بزرگ
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1