کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یاسوج، تنها مرکز استانی که خودروی نردبان آتش نشانی ندارد

هشدار رئیس سازمان آتش‌نشانی یاسوج؛ در صورت بروز حوادث در ساختمان‌های بلندمرتبه امکانات نداریم

8 مهر 1402 ساعت 20:17

رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج گفت: یاسوج با وجود افزایش احداث ساختمان‌های بلند مرتبه در آن، از داشتن خودروی امدادی نردبان دار محروم است.


رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج گفت: یاسوج با وجود افزایش احداث ساختمان‌های بلند مرتبه در آن، از داشتن خودروی امدادی نردبان دار محروم است.
«محمد رستمی» هشدار داد: در صورت بروز حوادثی مانند آتش سوزی در این ساختمان‌ها، سازمان آتش‌نشانی تجهیزات و امکانات امدادرسانی این فضا‌های ساختمانی را ندارد.
وی تأکید کرد: با توجه به احداث ساختمان‌های بلند مرتبه و افزایش روزافزون این ساختمان‌ها به خصوص مناطق شمالی مرکز استان، تأمین نردبان بلند از جمله ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.
رستمی تصریح کرد امکانات و تجهیزات لازم برای این ساختمان‌ها نیست اما جسارت، تعصب و توانمندی‌های نیرو‌های امدادی تاکنون حوادث این فضا‌ها را مدیریت کردند که امکان بروز حوادث ناگوار برای امدادگران وجود دارد.
رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج یادآور شد: سازمان آتش نشانی این شهر چهار‌ ایستگاه آتش نشانی عملیاتی دارد که یکی از آن‌ها توسط کمک‌های فردی خیر ساخته و تحویل شد و ۶۱ نفر کارمند در آن مشغول خدمت هستند.
رستمی ادامه داد: این سازمان ۹ خودروی سبک و سنگین امدادی دارد که عمر آن‌ها بین ۱۵ تا ۳۰ سال است، در صورتی که عمر مفید این نوع خودرو‌ها تا ۱۰ سال است.


کد مطلب: 467589

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467589/هشدار-رئیس-سازمان-آتش-نشانی-یاسوج-صورت-بروز-حوادث-ساختمان-های-بلندمرتبه-امکانات-نداریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1