کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم انتخابات کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

جوکار، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان: بخشداران بی‌طرف باشند / ایجاد رقابت صحیح و مشارکت در انتخابات باید اجرایی شود

26 شهريور 1402 ساعت 14:18

جوکار، رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان: ایجاد رقابت صحیح و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات باید اجرایی شود و بخشداران استان نیز در این زمینه باید بی‌طرف باشند و اگر کسی تخلفی انجام دهد به شدت با او برخورد خواهد شد.


دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم انتخاباتی به ریاست محبوب افراسیاب_ رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد_ و با حضور مسئولان قضایی، ادارات و سازمان‌ها و نهاد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و به ریاست محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.
جوکار_ رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان_ در این نشست ضمن تشکر از مجموعه دادگستری، گفت: همه کسانی که با موضوع انتخابات سر و کار دارند راهبرد‌هایی را که مقام معظم رهبری فرمودند آن‌ها را نیز باید اجرا کنند و تکالیف ما نیز همین راهبرد‌ها است.
وی افزود: در استان ما بعضی از مجموعه‌های مدیریتی به قانون پایبند نیستند چه جابجایی پست‌های سازمانی و... در جهت انتخابات می‌باشد که باید طبق قانون تذکر و برخورد شود.
وی بیان داشت: ایجاد رقابت صحیح و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات باید اجرایی شود و بخشداران استان نیز در این زمینه باید بی‌طرف باشند و اگر کسی تخلفی انجام دهد به شدت با او برخورد خواهد شد.


کد مطلب: 467068

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467068/جوکار-رئیس-هیئت-نظارت-انتخابات-شورای-نگهبان-بخشداران-بی-طرف-باشند-ایجاد-رقابت-صحیح-مشارکت-باید-اجرایی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1