کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

درخشش کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور

23 شهريور 1402 ساعت 10:06

معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از درخشش کشتی‌گیران نونهال استان در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور خبر داد.


معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از درخشش کشتی‌گیران نونهال استان در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، بهمن خوبی با بیان این خبر گفت: چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور به میزبانی شهر مقدس برگزار شد.
خوبی معاون توسعه ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این رقابت ها فرنگی‌کاران کهکیلویه و بویراحمد با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی سوم تیمی ایستادند.
وی ادامه داد: در وزن ۴۴ کیلوگرم شاهرخ صدیق با کشتی‌گیرانی از استان‌های اردبیل، تهران و کردستان رقابت و با نتیجه ۹ بر صفر در مقابل رقیبان خود به پیروزی رسید و با امتیاز ۴ بر ۴ از سد کشتی‌گیر خوزستان گذشت و مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.
بهمن خوبی عنوان کرد: در وزن ۱۰۰ کیلوگرم ایلیا خردمند واعظ با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های کردستان، اصفهان و فارس به فینال مسابقات دست یافت و با شکست کشتی‌گیر آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی این رقابت ها رسید.
این مقام مسئول افزود: در وزن ۳۸ کیلوگرم محمد پورابراهیمی با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های ایلام ،تهران،کرمان و اردبیل به فینال مسابقات رایافت و، پورابراهیمی با شکست برابر کشتی گیر خوزستان به مقام دوم این رقابت ها رسید.
معاون توسعه ورزش و جوانان استان بیان کرد: در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قاسمی با پیروزی در مقابل رقیبانی از استان‌های کرمانشاه و بوشهر و شکست مقابل کشتی‌گیر لرستان به گروه بازنده ها راه یافت و در این مرحله با غلبه برکشتی‌گیرانی از استان‌های مرکزی و اصفهان به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کرد.
وی اظهار داشت : در وزن ۵۲ کیلوگرم آریان صبور زاده به مقام پنجم رسید.
خوبی تصریح کرد: در رقابت تیمی، تیم کشتی فرنگی استان با سرپرستی امید کمایی بعد از استانهای خوزستان و مازندران مقام سومی این رقابت‌ها را کسب کرد.
لازم به ذکر است عبدی نسب، باقری، سجاد جوشن، احمد آرامیان و آرمین قاسمی به‌عنوان مربی کشتی گیران استان را در این رقابت ها همراهی کردند.
 


کد مطلب: 466934

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466934/درخشش-کشتی-گیران-نونهال-کهگیلویه-بویراحمد-چهارمین-المپیاد-استعدادهای-برتر-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1