کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دعوت رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از ابراهیم بن أحمد المعینی برای حضور در استان؛

دیدار رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با سفیر عمان

22 شهريور 1402 ساعت 0:10

 عبدالله قبادی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با ابراهیم‌بن‌أحمد‌المعینی سفیر کشور عمان در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.


 عبدالله قبادی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با ابراهیم‌بن‌أحمد‌المعینی سفیر کشور عمان در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش کبنا، عبدالله قبادی در ابتدای این نشست با اشاره به روابط حسنه سیاسی و اقتصادی بین دو کشور و همچنین تجربه همکاری‌های مشترک اتاق بازرگانی یاسوج و سفارت عمان، بر لزوم تقویت هرچه بیشتر این مناسبات تاکید کرد‌.
رئیس اتاق یاسوج در ادامه گزارشی از موقعیت جغرافیایی، شرایط آب و هوایی و اقلیمی کهگیلویه‌و‌بویراحمد و نزدیکی استان به آب‌های آزاد و راه‌های مهم ارتباطی کشور ارائه داد.
قبادی در این نشست بیان داشت: پیش از این اتاق یاسوج با اعزام هیئت‌ اقتصادی و تجاری از استان کهگیلویه و بویراحمد به کشور عمان، شرکت در نمایشگاه بین‌المللی عمان، برگزاری سمینار آموزشی روش‌های تجارت با عمان، دعوت از سفیر سابق به استان و حضور در همایش‌های ایران - عمان، مراودات تجاری و همکاری‌های مشترکی با سفارت این کشور داشته است و همچنان به دنبال گسترش روابط اقتصادی تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد با کشور عمان هستیم.
رئیس اتاق یاسوج با دعوت از سفیر کشور عمان در ایران برای حضور در کهگیلویه و بویراحمد و بازدید از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان، ابراز امیدواری کرد، به زودی میزبان هیئت تجاری سرمایه‌گذاری عمانی نیز در استان باشیم.


کد مطلب: 466890

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466890/دیدار-رئیس-اتاق-بازرگانی-صنایع-معادن-کشاورزی-یاسوج-سفیر-عمان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1