تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۴۶۶۷۴۸
کبنا گزارش می دهد؛

راه اندازی کارگاه بزرگ خانه سازی در دهدشت / فاصله رویا تا واقعیت به اندازه "هماهنگی " نهادهای خدمات رسان است

۰
راه اندازی کارگاه بزرگ خانه سازی در دهدشت / فاصله رویا تا واقعیت به اندازه  "هماهنگی " نهادهای خدمات رسان است
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه گفت: بعد از چند دهه انتظار با صدور مجوز؛ ساخت و ساز در مناطق طرح بسیجیان و ولایت آغاز شده است و بزودی کارگاه بزرگ خانه سازی در شهر رونق می گیرد تا بخش زیادی از مشکلات گرانی مسکن و اجاره بها در شهر دهدشت برطرف شود.
به گزارش کبنا، سید عبدالعزیز فرماندار کهگیلویه صبح امروز در بازدید از طرح های بسیجیان و ولایت شهر دهدشت اظهار داشت: بعد از چند دهه انتظار با صدور مجوز؛ ساخت و ساز در مناطق طرح بسیجیان و ولایت آغاز شده است و بزودی کارگاه بزرگ خانه سازی در شهر رونق می گیرد تا بخش زیادی از مشکلات گرانی مسکن و اجاره بها در شهر دهدشت برطرف شود. 
وی افزود: اکنون تعداد زیادی از متقاضیان، کار ساخت و ساز در طرح بسیجیان را آغاز کردند و روند اجرایی با سرعت خوبی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه تامین زیر ساخت ها در سایت مسکن ملی و همچنین طرح بسیجیان دهدشت مشکل عمده ای وجود ندارد  و هماهنگی های لازم انجام شده است تصریح کرد: با برنامه ریزی و تکلیفی که برای نهادهای خدمات رسان شهرستان تعیین شده است تامین زیرساخت‌ها در کمترین زمان ممکن و در راستای جلوگیری از هدررفت منابع به صورت جهادی انجام می‌شود.
فرماندار کهگیلویه با مثبت ارزیابی کردن طرح مسکن ملی در دهدشت یکی از اولویت‌های مهم دولت را ساخت سالانه بیش از یک میلیون مسکن دانست و خاطر نشان کرد : تکلیف شهرستان در راستای این برنامه ملی، مشخصا تسریع و پیوستگی در  روند اجرایی پروژه‌های مسکن است. 
موسوی اصل مشکلات اجتماعی ناشی از قفل شدن ساخت و ساز مسکونی طی سالها در شهر دهدشت را از جمله دغدغه های اصلی و اولویت شهرستان عنوان و تصریح کرد: هیچ یک از نهادهای درگیر در این حوزه به تنهایی قادر به ساماندهی وضعیت انفجاری مسکن در شهر دهدشت نخواهد بود و این موضوع هماهنگی و همکاری همه دستگاه های متولی بویژه خدمات رسان را می طلبد.
وی افزود: ما بعنوان خدمتگزاران مردم در راستای اهداف دولت در این زمینه و رضایتمندی مردم تلاش می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرایی که صبح شنبه ۱۱ شهریورماه مثل بمب در فضای رسانه‌های جنایی پیچید، انگار خاطره مهین ...
چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ...
1