تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب : ۴۶۶۵۴۳
در گفت وگو با کبنانیوز بررسی شد

فرماندار شهرستان دنا: نگاه ما عملکردی است، سیاسی نیست / هیچ گونه جانبداری در انتخابات ندارم و نخواهم داشت؛ رأی مردم حق الناس است / نسبت من با آقای روشنفکر کار را سخت کرده / ۷۳۶ میلیارد تومان پروژه در شهرستان دنا افتتاح یا کلنگ زنی شد

۶۰
۰
فرماندار شهرستان دنا: نگاه ما عملکردی است، سیاسی نیست /  هیچ گونه جانبداری در انتخابات ندارم و نخواهم داشت؛ رأی مردم حق الناس است / نسبت من با آقای روشنفکر کار را سخت کرده / ۷۳۶ میلیارد تومان پروژه در شهرستان دنا افتتاح یا کلنگ زنی شد
کبنا ؛
فرماندار شهرستان دنا گفت: هیچ گونه جانبداری در انتخابات ندارم و نخواهم داشت، چرا که باید رضایت مردم را در نظر داشته باشیم، رأی مردم حق الناس است، اگر تا زمان انتخابات ماندم نشان خواهم داد که شهرستان دنا در زمینه انتخابات معرفی خواهد شد. نگاه من کاری بود و مشکلاتی که در شبکه وجود داشت و بحث بهداشت و مسائل روانی مردم لطمکه وارد می شد. نگاه ما عملکردی است و سیاسی نیست.
به گزارش کبنا نیوز، کوروش درخشان زاده ضمن گرامی داشت هفته دولت گفت: امیدواریم بتوانیم شهیدان رجایی و باهنر را سرمشق قرار دهیم و الگویی باشند که بتوانیم خدمت رسانی بهتری به مردم داشته باشیم.
درخشان زاده با اشاره به پروژه های هفته دولت در شهرستان دنا گفت: امسال 91 پروژه در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر 736 میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی شد که در مقایسه با سال گذشته رشد 35 درصدی از نظر افزایش تعداد پروژه ها را داشتیم.
درخشان زاده به ماهیت اقتصادی پروژه های هفته دولت در شهرستان دنا اشاره کرده و اظهار کرد: خوشبختانه ما از پروژه های عمرانی گذر کرده ایم و با پروژه های اقتصادی به دنبال حل معضلات معیشتی مردم هستیم.
وی با بیان اینکه شهرستان دنا شهرستانی اقتصادی است، گفت: شهرستان دنا قطب گردشگری جنوب، قطب کشاورزی استان و قطب صنایع دستی استان است و از نظر خیلی از شاخص ها در کل استان اول هستیم.
درخشان زاده بیان کرد: از مهمترین پروژه های امسال کلنگ ساخت بزرگترین پل طره‌ای متعادل کشور در شهر سی‌سخت است که به نام سردار شهید نجفی نام گذاری شده که با حضور وزیر محترم بهداشت کلنگ زنی شد، اعتبارات این پروژه ۴۷۲ میلیارد تومان و مدت زمان احداث ۳۶ ماهه است.
وی گفت: این پل همزمان دو مسیر رفت و برگشت و دو مسیر عابر پیاده دارد که با احداث آن مشکلات ترافیکی شهرستان حل می شود و جاذبه های گردشگری دارد.
درخشان زاده به پروژه بیمارستان پاتاوه اشاره کرد و گفت: این پروژه که یکی از مطالبات مهم مردم پاتاوه است با حضور وزیر محترم بهداشت و استاندار کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد، احداث این پروژه داستانی طولانی دارد، چند بار این پروژه در سنوات قبل کلنگ زنی شد ولی به دلایل مختلف عملیات اجرایی آن آغاز نشده بود.
فرماندار شهرستان دنا با اشاره به اینکه در بحث عمران شهری و روستایی، کشاورزی، ورزش و سایر زمینه ها پروژه های خوبی به سرانجام رسیده، افزود: برای اولین بار آسفالت روستای دارشاهی به متراژ 20 هزار متر انجام گرفت، پل ورودی روستای کرّه که یکی از نقاط حادثه خیز جاده یاسوج، سمیرم پاتاوه است بهسازی شد.
فرماندار شهرستان دنا: نگاه ما عملکردی است، سیاسی نیست /  هیچ گونه جانبداری در انتخابات ندارم و نخواهم داشت؛ رأی مردم حق الناس است / نسبت من با آقای روشنفکر کار را سخت کرده / ۷۳۶ میلیارد تومان پروژه در شهرستان دنا افتتاح یا کلنگ زنی شد
درخشان زاده تصریح کرد: به همت یکی از خیرین عزیز و با مشارکت اداره راه چهار کیلومتر از جاده روستای کرّه زیرسازی و آسفالت شد.
وی با بیان اینکه روستاهای سادات محمودی طی سالیان گذشته با مشکل تنش آبی مواجه بود، عنوان کرد: تقویت ایستگاه پمپاژ سادات محمودی یکی از پروژه های مهم شهرستان است که با نصب پمپاژ و احداث چاه پشتیبانی تنش آبی 18 روستا بصورت موقت حل شده، به دنبال این هستیم که خط انتقال دائمی ایجاد کنیم که مشکل این روستاها بطور کامل رفع شود.
درخشان زاده با اشاره به کلنگ زنی و افتتاح 10 پروژه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات افزود: 98 درصد شهرستان و روستاها تحت پوشش اینترنت هستند.
فرماندار شهرستان دنا گفت: 98 درصد روستاهای منطقه دارای شبکه گاز هستند و امیدواریم سال آینده گازرسانی 2 درصد باقی مانده تکمیل شود و 100 درصد روستاهای ما دارای گازرسانی شوند.
وی اظهار کرد: در حوزه راه سازی یکی از کارهای مهم دولت سیزدهم که شهر سی سخت را از بن بست خارج کرد، چهار خطه کردن 8 کیلومتر از جاده یاسوج سی سخت است. همچنین برای اولین بار دو تونل به طول 700 و 800 متر در حال احداث هستند، که در استان بی نظیر هستند، با احداث این دو تونل و پل و مسیر چهارخطه، زیرساخت‌های ما در بحث گردشگری آماده خواهند شد و سرمایه گذاران می توانند به حوزه صنعت گردشگری ورود کنند.
درخشان زاده با اشاره به اینکه برای جاده یاسوج، پاتاوه سمیرم اعتبار 140 میلیارد تومانی تخصیص داده شد و پیمانکار در حال کار است تصریح کرد: 85 کیلومتر جاده پاتاوه در مسیر جاده اصفهان قرار دارد که یکی از شلوغ ترین و پر ترافیک ترین مسیرهای جنوب کشور است.
وی به نصب نیوجرسی در شهرستان اشاره کرد و گفت: با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان و به میزان 14 کیلومتر ابتدای حوزه استحفاظی شهرستان دنا تا توت نده نصب نیوجرسی انجام گرفته که با این اقدام 85 درصد تصادفات منطقه کم شده است.
درخشان زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه در طول این چند ماه حتی یک تصادف منجر به فوت نداشتیم، در حالی که سال گذشته در همین موقع حوزه تلگاه برای مردم تبدیل به قتلگاه شده بود و تصادفات منجر به فوت زیادی داشتیم.
فرماندار شهرستان دنا گفت: در حوزه ورزش 8 زمین چمن افتتاح شد و سرانه ورزشی شهرستان ارتقا پیدا کرده، همچنین چند سالن ورزشی در روستاهای میمند و دارشاهی در حال احداث است.
درخشان زاده با اشاره به اینکه سال گذشته نهضت آسفالت در شهرستان دنا شکل گرفت، گفت: سال گذشته در حوزه بهسازی معابر و اسفالت 17 روستا را بهسازی کردیم و امسال 12  روستا را بهسازی و آسفالت کردیم، همچنین بهسازی آسفالت 5 روستا را در دستور کار قرار خواهیم داد.
درخشان زاده با بیان اینکه در حوزه جهاد کشاورزی 5 کیلومتر بهسازی کانال ها را انجام دادیم، به پروژه های ایستگاه پمپاژ کشاورزی اشاره کرده و افزود: 5 ایستگاه پمپاژ در سطح شهرستان داریم که هر ایستگاه بطور میانگین 400 هکتار سطح زیر کشت دارد که سه ایستگاه پمپاژ آن در فاز اجرایی هستند، همچنین ایستگاه پمپاژ سمرون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ایستگاه پمپاژ بن زرد 40 درصد و ایستگاه پمپاژ توت نده 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با احداث و راه اندازی ایستگاه ها بخشی از مشکلات آبرسانی به اراضی کشاورزی حل خواهد شد.
فرماندار شهرستان دنا در خصوص مطالبه مردمی برای جلوگیری از احداث سد خرسان گفت: جلوگیری از احداث سد خرسان مطالبه مردم است و از طرفی مسوولین استان و شهرستان مخالف احداث آن هستند، اگر این سد بخواهد احداث شود باید وضعیت 17 روستای بخش سادات محمودی تعیین تکلیف شود.
فرماندار شهرستان دنا: نگاه ما عملکردی است، سیاسی نیست /  هیچ گونه جانبداری در انتخابات ندارم و نخواهم داشت؛ رأی مردم حق الناس است / نسبت من با آقای روشنفکر کار را سخت کرده / ۷۳۶ میلیارد تومان پروژه در شهرستان دنا افتتاح یا کلنگ زنی شد
وی با اشاره به مصوبه دولت درخصوص خدمات رسانی به مردم سادات محمودی گفت: در حال پیگیری خدمات رسانی به مردم هستیم، این سد تاکنون کمتر از 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نمی توانیم به بحث تملک ورود کنیم، خوشبختانه در استان مصوب شد که خدمات رسانی به مردم بطور کامل صورت گیرد، امیدواریم قبل از اینکه سد به اتمام برسد بتوانیم وضعیت روستاها را تعیین تکلیف کنیم.
درخشان زاده اظهار کرد: بدون اغراق در دو سالی که دولت سیزدهم مستقر شده است، شهرستان دنا به کارگاه عمرانی تبدیل شده و تغییرات در همه زمینه ها دیده می شود.   وی با بیان اینکه در این شهرستان نزدیک به 405 پروژه از ابتدای دولت تا الان تعریف کردیم تصریح کرد: 80 درصد پروژه های تعریف شده به مردم تحویل داده شده است.
فرماندار شهرستان دنا به اتمام فاز اول بیمارستان سی سخت اشاره کرد و گفت: در سفر دوم رئیس جمهور 100 میلیارد تومان برای فاز دوم مصوب شده است.
فرماندار دنا در خصوص لزوم بی طرفی در انتخابات تصریح کرد: به کررات در جلسات شورای اداری و شورای برنامه ریزی این نکته را به مدیران گوشزد کرده ایم که 4 اصل مقام معظم رهبری به عنوان اصولی که باید آنها را سرلوحه کار خود قرار دهیم فصل الخطاب است و هر کسی که بخواهد از این چهار اصل تخطی کند بدون اغماض برخورد خواهیم کرد، خط قرمز ما این 4 اصل هستند که رهبر معظم انقلاب ترسیم فرمودند.
درخشان زاده افزود: نگاه ما در بحث چینش مدیران و خدمات رسانی به مردم نگاه سیاسی و انتخاباتی نیست. الان خیلی از روستاهایی که ممکن است سلیقه متفاوتی با نماینده داشته باشند،پروژه های خدمات رسانی فعال دارند.
وی در پاسخ به این سوال که شما با آقای روشنفکر نسبت نزدیکی دارید و کاندیداها بابت برگزاری انتخابات بی طرف نگرانی هایی دارند، بیان کرد: نسبت من با آقای روشنفکر کار را برای من سخت کرده است، چون باید بیشتر از همه رعایت کنم، و حساسیتم بیشتر شده است، بنده نیروی وزارت کشور هستم و در چند سال گذشته 7 انتخابات را برگزار کرده ام، این اطمینان را می دهم که انتخابات را بر اساس اصول و موازین خود مدیریت کنم.
وی افزود: کسانی که رابطه نسبی و سببی با کاندیدا دارند، نمی توانند در بحث هیئت اجرایی وارد شوند که خوشبختانه بنده جزو این افراد نیستم. از طرفی هم و غم بنده این است که انتخابات را پر شور  برگزار کنم که خللی در انتخابات پیش نیاید. لذا باید وسواس بیشتری به خرج دهم.
درخشان زاده در خصوص برپایی موکب برای اربعین گفت: در زمینه اربعین یک موکب در سطح شهرستان با همت مردم و مسوولین روانه کربلا شده و در نجف خدمات خوبی به مردم ارائه می دهد. از نظر امکانات و خدمات جزو موکب های خوب است.
فرماندار دنا افزود: در زمینه آسیب های اجتماعی و فرهنگی کارهای خوبی انجام داده ایم و کمترین میزان خودکشی را در سطح استان و بیشترین کشفیات مواد مخدر را داشته ایم. ضمن اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان برگزار می شود و به لحاظ فرهنگی و اجتماعی کمترین آسیب های اجتماعی را داریم.
وی اظهار کرد: در خصوص حجاب و عفاف، در منطقه کوهگل بسته فرهنگی قرار دادیم، به دنبال این هستیم که مردم با آرامش خاطر در مناطق گردشگری حضور پیدا کنند و با خاطره خوشی از شهرستان خارج شوند، به دنبال این هستیم که فضای ارامی را در مناطق ایجاد کنیم و از طرفی برای رعایت حجاب و عفاف از ظرفیت بسیج و نیروی انتظامی برای تذکرات میدانی و ارائه بروشور استفاده می کنیم.
درخشان زاده در پاسخ به اینکه در شهرستان دنا مردم از ادارات ناراضی اند، در برخی ادارات مدیران حضور ندارند و مدیران پروازی هستند؟ گفت: به اذعان معاونین استاندار و مدیران کل، شهرستان دنا مدیران پر کاری دارد و ترکیب چینشی خوبی در حوزه کار و خدمات داریم. در همه حوزه ها، در کشاورزی تأمین آبرسانی، خطوط انتقال، آبیاری قطره ای، آمار بسیار خوبی داریم که نشان می دهد مدیران پای کار هستند، در حوزه اسفالت رکورد خوبی داشتیم و الان این خدمت همچنان ادامه دارد.
وی گفت: در حوزه راه و شهرسازی مدیران بسیار پای کاری داریم، مدیرانی که پروازی هستند گفته ایم مستقر شوند، تردد با ماشین های دولتی ممنوع است و نیروی انتظامی برخورد می کند.
فرماندار دنا افزود: خیلی از مدیرانی که وابستگی هایی داشتند با آنها برخورد کردیم و شایسته سالاری را در انتصاب مدیران لحاظ کردیم.
فرماندار شهرستان دنا: نگاه ما عملکردی است، سیاسی نیست /  هیچ گونه جانبداری در انتخابات ندارم و نخواهم داشت؛ رأی مردم حق الناس است / نسبت من با آقای روشنفکر کار را سخت کرده / ۷۳۶ میلیارد تومان پروژه در شهرستان دنا افتتاح یا کلنگ زنی شد
وی در پاسخ به اینکه شما جلسات شورای سلامت را به دلیل اختلاف با آقای کریمی زاده مدیر پیشین شبکه بهداشت برگزار نمی‌کردید و حضور شما در جلسات سیاسی بوده، گفت: آقای کریمی زاده از نظر سیاسی با آقای روشنفکر کاملا همسو بود، پس مسائل سیاسی در میان نبود، بلکه موضوع به مدیریت شبکه و سلامت مردم بر می‌گشت، اتفاقاً در شهرستان،  با چند مدیر از دستگاه‌های مهم و پرکاری که از نظر سیاسی با نماینده محترم شهرستان همسو نبودند، کار کردیم، افراد پر کاری هستند و از وضعیت راضی هستیم.
درخشان زاده در پاسخ به اینکه شهر سی سخت به لحاظ گردشگری شرایط ایده آلی دارد ولی تصور می‌شود هنوز هم از زیرساخت‌های لازم برخوردار نیست؟ اظهار کرد: من هم از این وضعیت راضی نیستم، گردشگری شهرستان دنا مغفول مانده است، در منطقه کوه گل کارهای خوبی برای رفع نقاط حادثه خیز و آسفالت جاده ها انجام داده ایم، زیرساخت ما همین جاده های ارتباطی و پل است که با احداث انها شاهد وضعیت ارتباطی خوبی خواهیم بود، سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند ورود کنند. تا وقتی سرمایه گذار بخش خصوصی به این حوزه ورود نکند نمی توانیم گردشگری را در شهرستان فعال کنیم.
فرماندار شهرستان دنا در پایان تاکید کرد: هیچ گونه جانبداری در انتخابات ندارم و نخواهم داشت، چرا که باید رضایت مردم را در نظر داشته باشیم، رأی مردم حق الناس است، اگر تا زمان انتخابات ماندم نشان خواهم داد که شهرستان دنا در زمینه انتخابات به عنوان شهرستان ممتاز معرفی خواهد شد. در مورد شبکه بهداشت نیز نگاه من کاری بود و مشکلاتی که وجود داشت، بحث بهداشت و مسائل روانی مردم بود که داشت لطمه می‌خورد. نگاه ما عملکردی است و سیاسی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقا ایشان سابقه خوبی درانتخابات ندارد لطفا ایشان را جا به جا کنید از ما گفتن بود این خط این هم نشون .
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
شماوفرمانداران قبل شماسالها نتونستیدکمتراز۱۰۰مترجاده کریک بیاره راکه معارض داره حل کنیدوبذاره اسفالت کنندماشین های ملت نابودشدند.‌‌این منازل سازمانی شهرسیسخت اکثرادست نیروی انتظانی وخودتون ودادگستری میچرخه وبفرماییدچرانیروی انتظامی یکی ازخونه ها راعلاوه بر۹تاتصاحب کرده وچراجلوشون کم آوردید؟مگه بقیه ادارات برگ چغندرن؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
نگو مؤمن
خداکرم
Iran, Islamic Republic of
حیدر بگو ومعرفی باور کنه
حسین
Iran, Islamic Republic of
توگفتی وبقیه هم باورکردن تمامی امکانات دستگاهها ی خدمات رسان و بسیج کردی برا انتخابات ...
Iran, Islamic Republic of
حق الناس سیت مهمه ..
دشترومی
Iran, Islamic Republic of
تو گفتی و مردم هم باور کردند!!!

مگر خودت نبودی که در زمان حضورتان در استانداری، اداره به اداره در رفت و آمد بودی و دنبال کاشتن وابستگان روشنفکر در پست های اداری و مدیریتی بودی
مگر یادتان رفته چقدر در انتصابات اداری بویراحمد دخالت می کردی

انتظار نداشته باش این تعارفات و سخنان جنابعالی را باور کنیم
دنانشین سفلی
Iran, Islamic Republic of
ضعیفت ترین فرماندار شهرستان دنا، واقعا متاسفم برای اقای استاندار، اقای روشنفکر بداند اگر صدرای دور گذشته در سی سخت داشته الان ۱۰رای ندارد!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
التماس نکن به امید خدا کارت تمام است جمع کن بساطت را
Iran, Islamic Republic of
نابود کردی شهر سی سخت را
عدالت
United States
درود بر فرماندار کاردان وپرتلاش شهرستان دنا
محسن
United States
عملکرد حضرتعالی در مدت زمان سکانداری واقعا بینظیر بوده امیدوارم به همین منوال به خدمت دهی مناطق محروم ادامه دهید مطمعن باشین عملکرد حضرتعالی در اذهان عموم براهمیشه به یادگار خواهد ماند چرا که به وضوح میشه تغییرات رو در سطح شهرستان مشاهده کرد
بویراحمد واحد
United States
فقط بخاطر دخالت در انتخابات گذاشتن اونجا...
دست پیش میگیری که پس نیفتی...این بار دیگه نمیتونی
جهانفکر
United States
زنده باد فرماندار کاردان وزحمتکش شهرستان دناخسته نباشید خدمت حضرتعالی همچنین به نیابت از مردم سیسخت از زحماتت برا این شهر نهایت قدر دانی دارم چرا که واقعا همین مسیر پل کلو وتونل ها بزرگترین کار بوده
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
از طرف خودت صحبت کن، بعد برای پروژه‌هایی که گفتی اول تحقیق کن بعد وصلش کن به فرماندار ،ضمنا اگر بچه های سی سخت نبود هیچوقت نه جاده نه تونل نه پل کلو به مناقصه گذاشته میشد.
زابلی
United States
تشکر از مرد بزرگ وباشخصیت شهرستان دنا
Iran, Islamic Republic of
اگر هزار بار در حضور مردم به قرآن سوگند یاد کنی مردم هرگز باور نخواهند کرد/ شبکه ی بهداشت دنا را در طول حدود یک سال تحریم کرده بودی تو می توانی بی طرف باشی؟
تو که با هر بهانه ای پسر عمه ات را مثلا" برای افتتاح یک جوب معمولی هر روز می کشونی به اونجا که این را عملکرد او بدانی می توانی بی طرف باشی؟
تو که زمین زیر پل کلو // می توانی بی طرف باشی؟
/به مردم تشنه ی سادات محمودی و پا تاوه و دنا با این همه چشمه سار و رود خروشان آب برسونی که مردم از تشنگی می گفتند نمی دانیم به کی و کجا پناه ببریم هرگز شایسته ی این مسولیت نبودی و نمی توانی بدون تعصب و بی طرفی انتخابات برگزار کنی بنابراین باید زودتر کنار بروی آخر کجای عالم پسر دایی می تواند برای پسر عمه اش انتخابات بی طرفانه برگزار کند؟؟؟؟!!!!!
دارابی
United States
زحمات ارزشمند حضرتعالی در این مدت واقعا عالی بوده امیدوارم مردم حاشیه ها رو کم کنند توقعات شخصی کنار بگذارند که کار به صورت عمومی انجام بشه واقعا روند عملکرد زیر ساختی وکارهای انجام شده یا در شرف انجام که مصوب شدن طی مدتی که جناب دکتر درخشان کارکرد داشتن بینظیر بوده وقطعا در اینده مردم خوبی های شما رو قضاوت خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
کریمی زاده تمام کارهای رادیولوژی پاتاوه را انجام داده بود و مهیای افتتاح بود ولی گذاشتی کریمی زاده عوض شود بلافاصله رفتی و با چند نفر افتتاح کردی که بگویی کار سردارت(؟؟؟؟؟) است که حتی یک سرباز صفر نیست
Iran, Islamic Republic of
/هر چه زودتر از این جایگاه مقدس بردارید تا مردم دنای سرافراز نفس راحتی بکشند
United States
دوسوال :
بینی وبین الله خارج از حس خودخواهی ومنیت واین نسبت داشتن که خودت میگویی چقدر خودت را درقواره واندازه وحدت فرمانداری می‌دانستی که فرماندارشدی؟
۱-حضرت عباسی نه فقط خودت کدام یکی از فرمانداران استان با طرح و برنامه فرمامدارشدید ویا طرح و برنامه ای برای شهرستانی که فرماندارش شدید دارید؟!
آن دارند؟!
Iran, Islamic Republic of
شما اتفاقا نگاهتون سیاسی نیست قومی قبیله ای هستش
Iran, Islamic Republic of
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه استاندار ضعیف هستش که شما چنین نگاهی طایفه ای دارین شما در بحث بکار گیری نیرو ۱۰۰۰ درجه /
با این عملکرد همه رو از دولت جناب رئیسی بدبین کردین
كي گيوي
Iran, Islamic Republic of
شما هم كمي واقع نگرانه تر صحبت كنيد
...
Iran, Islamic Republic of
ما مردم بویراحمد نسبت به صیانت از رای خود در این دوره حساسیت بالای داشته و حرف آقای فرماندار برای ما قابل قبول نمی باشد......|||||||||||
هاشم
Iran, Islamic Republic of
تو گفتی و ما باور کردیم......
United States
دوسوال :
بینی وبین الله خارج از حس خودخواهی ومنیت واین نسبت داشتن که خودت میگویی چقدر خودت را درقواره واندازه وحدت فرمانداری می‌دانستی که فرماندارشدی؟
۱-حضرت عباسی نه فقط خودت کدام یکی از فرمانداران استان با طرح و برنامه فرمامدارشدید ویا طرح و برنامه ای برای شهرستانی که فرماندارش شدید دارید؟!
آن دارند؟!
Iran, Islamic Republic of
به واسطه روشنفکر بسیاری از اقوام خودت را در شرکت گاز و...بکار گرفت
Iran, Islamic Republic of
جز در مسیر هموار کردن شرایط برای پسر عمه اش در انتخابات حتی یک گام هم برنمی دارد البته خدا را شکر هر چه ایشان جلو می رود و انتصابات طایفه ای را به مردم تحمیل می کند مردم از او دورتر می شوند
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
اقای فرماندار دست مریزاد .اما یه فکری به حال بخشداری پاتاوه بفرمایید این اقای صفادوست به نظر اکثر مردم توان اداره بخش را ندارد شم مدیریتی نداره فقط دنبال حاشیه سازی میباشد و چیزهای دیگر که به صلاح نیست گفته بشه .تا دیر نشده فکری به وضع این بخش با این بخشدار بکنید
Iran, Islamic Republic of
به این جمله توجه کنید
گفته انتخابات را بر اساس اصول و موازین خودم مدیریت کنم !!!!!!!!!!!!!!
همه می دانند که اصول و موازین خودت در طی این چند سال چگونه بوده است و حتی اگر کسانی هم نمی دانستند خوب فهمیدند که چگونه ای
این آقا هیچ صلاحیتی برای برگزاری انتخابات ندارد و با وجود ایشان تنش در سطح دنا بی سابقه خواهد بود بهتر است برای آرامش و امنیت شهرستان دنا سریع کنار گذاشته شود
چرچیل
Iran, Islamic Republic of
خیلی مسخره است طرف یومی و انتخاباتی انتخاب شده اونوقت دم آر بی طرفی می زنه
دقیقا هم قبیله ام و هم سیاسی و البته انتخاباتی هم نگاه می‌کنید و هم عمل می کنید
دنا
Romania
یعنی پرسنل و مردم از آقای کریمی ناراضی بودند و حالا از مدیر جدید بخاطر خیلی مسائل غیرقابل بیان ، راضی هستند ؟!!
برادر حق الناس که قولش را میدی ، یعنی اینکه ، مدیری که از حوزه دشتروم است و از قبیله خودتان نیست شده آدم بده ولی فامیل خودت و نماینده قبیله گرات شده آدم خوبه !!
برادر تا کی باید راست راست تو چشم مردم نگاه کنید و رفتارهای قبیله ای و فامیلی خورا توجیه کنید ؟!!
عزیزم !! بخدا مردم هم میبینتد و هم میفهمند و شعورشان خیلی بالاتر از ماهاست !! اینطوری عمل کردن و لاپوشانی کردم یعنی توهین به شعور مردم و درک مردم ، که البته مردم بموقع خوب جواب خواهند داد ، وعده ما اسفندماه !! فعلا بدرود ...
Iran, Islamic Republic of
همو عکس اولی ایومه که حذفش کردیت!
غیره خدا دونه
دانايي
Iran, Islamic Republic of
تو گفتي و ما هم باور کرديم،
Iran, Islamic Republic of
عزل فرماندار دنا را از خداوند انتظار داریم از استاندار که کاری ساخته نیست
Iran, Islamic Republic of
جشنی که در توت نده برگزار کردی سیاسی نبود؟
انتظار داری مردم باور کنتد؟!!!!!!!
تا دیر نشده برای برگزاری سالم انتخابات مطابق با اصول چهار گانه ی مورد نظر رهبری عزل کنید
ابول
Iran, Islamic Republic of
اقای فرماندار باید مردم در مورد عملکردت و سیاسی کاریت نظر بدند نه خودت
رحیم
Iran, Islamic Republic of
اقای درخشان همه میدانند که عملکردت بر اساسی خط باند است
Iran, Islamic Republic of
عملکردش فقط فامیلی قومی است نه هیچ معیار دیگری
مرشاد
Iran, Islamic Republic of
توزیع اعتبارات شهرستان بر اساس طایفه گرایی است و بی عدالتی محض
حسن
Iran, Islamic Republic of
چون الان بر مسند ریاست هستید،وقدرت اداره اختیار شهرستان در دستان شما هست ،به دور از همه هیاهو و جنجال سخن گفته اید.در صورتیکه اینجور نیست ومدیرانی بودند اصلح وکارآمد وبدون هیچگونه تنش وجنجالی ،به راحتی اون راکنارگذاشتید وفردی که با شما همسو بوده به کارگذاشتید والحمداله محل کارهم نیستش..هر روز ماموریت..فقط خدا هست
Iran, Islamic Republic of
واقعا ؟
Iran, Islamic Republic of
درخشان مردم خوب تو را می‌شناسند
آهای تاریخ
Iran, Islamic Republic of
انتظار نداشته باشید این ادعای شما را باور کنیم!!!!

اتفاقا عامل بسیاری از بدبینی های مردم نسبت به روشنفکر خود شما هستید
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار شما که تو انتخاب یا رد یک کارشناس دخالت می کنید چه برسه به انتخاب مدیر اگه مسئولان ما راستگو باشند کشور آبادی داشتیم
تماس
Iran, Islamic Republic of
جناب مدعی

دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را...‌‌‌
تمام شد
Iran, Islamic Republic of
خواهشمندم چیزی را بگیرید که حداقل یک در صد آن را مردم باور کنند
Iran, Islamic Republic of
در مورد دکتر کریم زاده با ایشان موافق هستم.
راه
Iran, Islamic Republic of
جناب درخشان زاده جهت اطلاع نصب نیوجرسی هدف گذاری وسیاست سازمان راهداری جهت رفع نقاط پرحادثه بوده وتمام اعتبارش ازطریق سازمان تامین شده بطورکلی فرمانداری دنا هیچ نقشی در نصب وحتی روکش آسفالت این مسیر راداشته
Iran, Islamic Republic of
جدی میگی کارو سخت کرده چرا همه مدیرانت غیرسی سختی اند چرا فقط لوداب وبهرام بیگی و ...
چرا از مختار نیاوردی اونجا که نیرو داشتی
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده شایسته شهرستان جناب دکتر روشنفکر و همچنین فرماندار انقلابی دکتر درخشان زاده که از زمان ایشان تا حالا انقلاب عمرانی خوبی را در شهرستان دنا بنیاد نهاد.
United Kingdom
عملکرد ایشون اتفاقا بر اساس طایفه گرایی و سیاست و باند بازی است
در زمینه شبکه بهداشت تمام اختلافشون با کریمی زاده بخاطر برداشتن معاون شبکه بود که هنوز هم اصرار بر پست دادن به این فرد در شبکه هستند.
واقع بین دنا
Romania
شماها که خود را نماینده دولت صادق الوعد می دانید بر اساس حمایت نماینده فرماندار شدی قطع یقین از ایشان حمایت هم خواهی کرد.لطفا با مردم صادق باشید.
راه روشن فردا
ناشناس
Germany
درمورد کریمی زاده کاملا سیاسی بودپس تمام الکی هست درمورد انتخابات جنابعالی سرآمد نماینده محترم هستی و به هردری میزنی رای جمع کنی
تماس
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرات مردم را منتشر نمی کنید
Iran, Islamic Republic of
/اینقدر سیاسی و طایفه ای عمل کرده که حتی اجازه نداد یکی از جوانان شایسته سی سخت که انتخاب اصلی رئیس فعلی و سابق دانشگاه علوم پزشکی برای مدیریت شبکه بهداشت و درمان دنا بود به این سمت گمارده شود
Romania
نسبتت کار را سخت کرده؟
همین نسبتت باعث منصبت شده
وگرنه خوا دایه کر غت و غوچی
Germany
کدوم عملکرد؟!
یک‌عملکردت را بگو تا همه مردم شهرستان دنا بدانند
یک طرح و برنامه ای که شما برای شهرستان دنا داشتی را بگو تا همه مردم واستاندار بدانند
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرایی که صبح شنبه ۱۱ شهریورماه مثل بمب در فضای رسانه‌های جنایی پیچید، انگار خاطره مهین ...
چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ...
1