کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه توضیح داد

جزئیات بیشتر درگیری مسلحانه دهدشت با ۳ زخمی

11 شهريور 1402 ساعت 10:34

دادستان عمومی و انقلاب شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه از زخمی شدن سه نفر در درگیری مسلحانه در این شهر خبر داد.


دادستان عمومی و انقلاب شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه از زخمی شدن سه نفر در درگیری مسلحانه در این شهر خبر داد.
«سعید کریمی زاده» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۴ بامداد روز جمعه دهم شهریور ماه ۱۴۰۲ یک فقره تیراندازی در منطقه مسکن مهر دهدشت (منطقه برج علیشیر) از سوی پلیس به ما گزارش شد.
وی افزود: بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند که پس از اینکه ماموران به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند یک نفر از ناحیه دو پا و دست چپ به وسیله گلوله مجروح شده بود.
دادستان عمومی و انقلاب شهر دهدشت اظهار کرد: شاهدان عینی یک موتور سیکلت که در نزدیکی محل حادثه بود را عامل تیراندازی و زخمی شدن فرد مجروح معرفی کردند.
کریمی‌زاده خاطرنشان کرد: ماموران گشت نیروی انتظامی موتور سیکلت مذکور را تعقیب کرده که در حین تعقیب و گریز راکبان موتورسیکلت به سمت ماموران اقدام به تیراندازی می‌کنند در پی تیراندازی دو مامور انتظامی از ناحیه دست و بازو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شدند.
وی بابیان اینکه فرد مجروح دلیل وقوع این حادثه و درگیری را اختلافات قبلی مطرح کرد، تصریح کرد: بلافاصله دستورات قضایی لازم در خصوص شناسایی هویت ضاربان و دستگیری عاملان این حادثه صادر شد.
دادستان عمومی و انقلاب دهدشت با بیان اینکه مجروحان این درگیری به مراکز درمانی منتقل شدند، ادامه داد: وضعیت عمومی مجروحان این حادثه شامل دو مامور انتظامی و یک فرد دیگر مطلوب گزارش شده است.
کریمی زاده بیان کرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته، عاملان این درگیری مسلحانه شناسایی شدند و تیم ویژه پلیس با دستور قضایی در حال پیگیری جهت دستگیری آنها هستند.


کد مطلب: 466513

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466513/جزئیات-بیشتر-درگیری-مسلحانه-دهدشت-۳-زخمی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1