تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : ۴۶۶۴۲۹
بخش اول) معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

آسیب‌های اجتماعی بخصوص مسأله خودکشی در استان ما پررنگ است / نظر معاون سیاسی استان درباره روابط معاونان استاندار / پاسخ هاشمی درخصوص حواشی سفر تاجگردون به کوه گل / 5 پسر دارم و هیچ کدامشان در کار دولتی نیستند / در فعالیت های فرهنگی به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم

۲۹
۳
آسیب‌های اجتماعی بخصوص مسأله خودکشی در استان ما پررنگ است / نظر معاون سیاسی استان درباره روابط معاونان استاندار / پاسخ هاشمی درخصوص حواشی سفر تاجگردون به کوه گل / 5 پسر دارم و هیچ کدامشان در کار دولتی نیستند / در فعالیت های فرهنگی به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم
کبنا ؛
به دلیل اینکه آقای تاجگردون ظرفیت بالایی دارند، و احتمال استقبال از آن فراخوان دیده می‌شد، این موضوع در شورای تأمین به بحث گذاشته شد، حرفی که من زدم حرف شورای تأمین بود و این موضوع از شهرستان به استان انتقال داده شد، و گفته شد که با شیوه فراخوان مخالف بودند.
سید جواد هاشمی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامی داشت هفته دولت در خصوص مسائل مختلف استان با پایگاه خبری کبنا نیوز بصورت اختصاصی گفت و گو کرده است که در ادامه می خوانید:
در خصوص اختصاص اعتبار به تشکل‌های مردم برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که حاشیه ساز شد توضیحی بفرمایید؟
یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به تشکل‌های مردم نهاد بابت کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کمک شد، هر چند که انتقاد‌هایی به این موضوع شد، ولی ما تلاش کردیم که اجحافی نشود.
در سال‌های گذشته نیز این اعتبار به استان می‌آمد ولی هیچگاه در طی سالیان گذشته نپرسیدند که این اعتبارات صرف چه می‌شود.
ما همکاران را موظف کردیم که به تناسب تلاش سازمان‌های مردم نهاد این اعتبارات تقسیم شود، طبیعی بود که برخی از این سازمان‌ها هزینه‌ای دریافت نکنند، چون برخی از این‌ها فعالیتی نداشتند و صرفاً مجوز داشتند. ولی اجازه ندادیم که هیچ اجحافی در این موضوع ایجاد شود.
آسیب‌های اجتماعی بخصوص مسأله خودکشی در استان ما پررنگ است، علارغم اینکه در سنوات قبل رتبه اول را به لحاظ خودکشی داشتیم، کار‌های بسیار خوبی انجام شد. طرح‌های پژوهشی خوبی درخصوص این مسأله انجام گرفته و دستگاه‌های فرهنگی فعالیت‌های جدی در این رابطه داشته‌اند. به نسبت جمعیت، سال ۱۴۰۱ رتبه سوم و متأسفانه سال ۱۴۰۲رتبه دوم را درخصوص خودکشی داریم، ولی به لحاظ فراوانی رتبه ۱۶ و ۱۷ را داریم.
مدتی بخش دیشموک رتبه اول را درخصوص خودکشی داشت، که طرح‌های خوب ملی و استانی در این بخش انجام گرفت که کمی کاهش پیدا کرده است. امسال یکی دیگر از شهرستان‌های استان رتبه اول خودکشی را دارد.
مشکل بیکاری، ازدواج‌های تحمیلی، مشکلات خانوادگی، مشکلات اقتصادی، از جمله علل خودکشی بوده است که خوشبختانه با راه‌اندازی مراکز مشاوره شاهد تلاش‌ها برای بهبود اوضاع بوده‌ایم.
در بحث ازدواج رشد چند درصدی نسبت به سال قبل داشتیم ولی در طلاق هم جزء استان‌های پیشرو هستیم، ‌امیدواریم با حضور همه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش و روحانیت شاهد کاهش بحث طلاق باشیم.
آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی هنری بزرگ یاسوج که علارغم اعتباراتی که در سال‌های گذشته به این طرح اختصاص داده شد، پیشرفتی نداشت، و بالغ بر ۱۳ سال بلاتکلیف بود.
چرا دستگاه‌های اجرایی کار فرهنگی را ر‌ها کرده‌اند و به کار بخشنامه‌ای اکتفا شده، بطور کلی رضایت عمومی از فعالیت‌های فرهنگی استان وجود ندارد.
قطعاً ما هم از وضعیت ناراضی هستیم، و به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم، ولی دلیل بر کم کاری دستگاه‌های فرهنگی نیست. بحث کافه‌ها حتی به شورای تأمین کشیده شده است و اعتقادی هم به فعالیت‌های سلبی نداریم.
تغییراتی سبک زندگی جامعه ایجاد شده، لذا خواهش ما از خانواده‌ها این است که به موضوع ورود پیدا کنند، همه ما در حوزه اجتماعی مسوول هستیم، چون عمده مسائل تربیتی از خانواده‌ها شکل می‌گیرد.
کار فرهنگی دیربازده است و اعتبارات در این حوزه نیز کم است، لذا نیازمند حضور نخبگان فرهنگی و حوزوی و ... هستیم. در صداوسیما در بحث مزمت آسیب‌های اجتماعی گفت و گو‌های خوبی صورت گرفته است ولی چون پذیرش مردم کم است اثرگذاری لازم را نداشته است.
گاهاً مدیران پای کار نیستند، یا تبعیض‌هایی در استخدامی‌ها قائل می‌شوند، یا اینکه مدیران از خدمات دولتی سوء استفاده می‌کنند، وقتی مردم چنین چیز‌هایی را می‌بینند کار‌های فرهنگی هم اثرگذاری کافی را ندارد و مردم ان را نمی‌پذیرند، گفت: همانطوری که استاندار نیز تأکید کرده‌اند توصیه من این است که دستگاه‌های دولتی حق ندارند افراد را بصورت خاص استخدام کنند و باید از طریق آزمون افراد بکارگرفته شوند. ولی هنوز از روزنه‌هایی اتفاق‌هایی می‌افتد که از دست خارج می‌شود، ولی آقای استاندار شخصاً موضوعات را رصد می‌کنند، دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی نیز پای کار هستند و بطور جدی برخورد می‌کنند.

در دوران شما شاهد آرامشی در سطح سیاسی و امنیتی استان بوده‌ایم، شما چگونه این وضعیت را مدیریت کرده‌اید؟
مأموریت معاون سیاسی ایجاد آرامش در جامعه است، اگر معاون سیاسی خودش بحران آفرینی کند، شما حدیث مفصل بخوانید که چه می‌شود. من بالغ بر ۴۰ سال دارای‌اندیشه سیاسی هستم ولی معیار‌هایی برای خودم تعریف کرده‌ام، با خدای خودم عهد بسته‌ام که در مسائل سیاسی از معیار‌های دیتی خارج نشوم، مسائل اخلاقی را رعایت کنم، می‌توانیم مسوول سیاسی باشیم ولی سیاست‌زده نشویم. با همه افراد برخورد حسنه داشته باشیم. معتقدم در هر جایگاهی افراد حرمت دارند و باید این حرمت حفظ شود. همیشه حرمت جریان‌های سیاسی و‌اندیشه‌ها را نگه داشته‌ایم و هیچ موقع بداخلاقی با هیچ جریان سیاسی نداشتیم.
در حوادث سال گذشته چقدر بازداشتی داشتیم؟ سال گذشته یکی از چالش‌های اساسی و جدی انقلاب و نظام ما ایجاد شد. از اول انقلاب تاکنون هیچکدام از برنامه‌های ضدانقلاب به موفقیت نرسیده است. سال گذشته نیز جنگ ترکیبی سختی را علیه نظام شروع کردند، تا جایی که افراد کف خیابان با چهره‌های باز به خیابان می‌آمدند و تصور می‌کردند کار نظام تمام است. خدا را شکر با تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری و مدیریت مجموعه دستگاه‌های نظامی و انتظامی علارغم خسارت‌های مادی و معنوی، به خوبی این جریانات مدیریت شد.
یکی از کار‌هایی که انجام دادند تحریک قومیتی بود و روی قوم لر و استان ما نیز برنامه داشتند، ولی با هم افزایی و هم دلی در استان بخصوص در میان اعضای شورای تأمین، همراهی خوب مردم و رسانه‌ها، این اغتشاشات خنثی شد. بسیاری از جوانان ۱۲ تا ۲۵ ساله دچار گمراهی شدند. بعضی افراد تصور می‌کردند این افراد مشکل اقتصادی و بیکاری دارند، در حالی که سن افرادی که کف خیابان می‌آمدند سن دانش اموزی و تحصیل بود. شناسایی، تذکرات، احضار‌ها باعث شد کمترین تلفات و بازداشتی را داشته باشیم و در شورای امنیت کشور از مسوولین امنیتی استان تجلیل شد و جایگاه و رتبه «امن» را بدست اوردیم. حول و حوش ۴۰۰ نفر بازداشت شدند که همگی مورد عفو قرار گرفتند و به آغوش خانواده برگشتند، خیلی از این افراد هیچ ضدیتی با نظام نداشتند و فقط تحت تأثیر فضای رسانه‌ای دشمنان قرار گرفته بودند، خیلی از این افراد نیز از خانواده‌های شهدا بودند که به آغوش خانواده برگشتند.
در بحث تقسیمات کشوری درخصوص آخرین تغییرات استان توضیحی بفرمایید؟
در بحث تقسیمات کشوری به دلیل پراکندگی زیاد و عدم دسترسی بخش‌های مختلف به مرکز استان، بحث ارتقای برخی مناطق را در دستور کار قرار دادیم که ۱۳ طرح را به وزارت کشور پیشنهاد دادیم، این نوید را می‌دهیم که ۹۰ درصد طرح‌ها تکمیل شده‌اند و ان شاالله از مصوبه هیئت دولت بگذرد. سه شهرستان و دو بخش داریم، یکی از شهرستان‌هایی که پیشنهاد دادیم و هنوز نهایی شده، ایراد‌هایی گرفتند ولی با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد پیگیر هستیم که ارتقاء درجه پیدا کند. همچنین تهیه شناسنامه هر شهرستان را داریم که به وزارت کشور ارسال شده است.
در نیمه اول سال ۱۴۰۰ اقدامات ناامن‌کننده‌ای ایجاد شد، عده‌ای با اسلحه و شمشیر و قمه ناامنی ایجاد کرده بودند. اولین کاری که انجام دادیم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بود، و بعد از آن این طرح ادامه پیدا کرد. خدا را شکر از نظر امنیتی جایگاه بسیار خوبی در کشور داریم، تنها موضوعی که در رتبه هفتم کشور قرار داریم مسأله نزاع‌های فردی است که لازم است مردم سطح تحمل و آستانه صبر خود را بالا ببرند تا شاهد نزاع‌های فردی نباشیم.
هر چقدر از مرکز استان به سمت شهر‌های پیرامونی و کوچک می‌رویم شاهد هستیم که نظام اداری انگونه که باید و شاید رعایت نمی‌شود، و به دلیل پشتوانه‌های قومی که مدیران دارند و اینکه اعتماد و پشتوانه خود را از نماینده می‌گیرند نه از دولت، می‌بینیم که بی‌نظمی‌هایی حاکم می‌شود، چرا چنین چیزی مشاهده می‌شود؟
هر کسی را در این استان پیدا کنید به یک قوم وابسته است، هیچ کسی را نمی‌توانید پیدا کنید که فارغ از قوم و طایفه باشد، تنها رویکردی که می‌توانیم به آن‌امیدوار باشیم این است که کسی را از بیرون بیاوریم که ممکن است نتواند موفق شود.
استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دیگر استان‌ها از نظر نیروی انسانی ظرفیت کمی ندارد، همه افرادی که در خارج از استان مسوولیت گرفته‌اند در کار خود موفق بوده‌اند.
در سطح مدیران کل چنین چیزی را نداریم، بررسی این موضوع به دفتر بازرسی برمی‌گردد، تا به حال شهروندی چنین موضوعی را برای ما عنوان نکرده است، اگر چنین چیزی مشاهده شود قطعاً ورود می‌کنیم، این موضوع را به دفتر بازرسی ارجاع می‌دهم تا سرکشی لازم را انجام دهند.
افزایش تعداد نمایندگان در کهگیلویه و بویراحمد
به تناسب رشد جمعیتی و مهاجرپذیری، شهرستان‌های یویراحمد، دنا و مارگون این ظرفیت را دارند که دارای نماینده دوم شوند، این موضوع به صحن علنی مجلس نرفته است، اینکه یک نماینده دیگر در این دو شهرستان داشته باشیم قطعی است ولی اینکه به این دوره برسد مشخص نیست.
۴۰۱ نفر در پیش ثبت نام انتخاباتی شرکت کردند
وی گفت: تعداد نامزد‌های نهایی ثبت نامی ۴۰۱ نفر هستند، از این تعداد ۲۰ نفر خانم و بقیه آقا هستند. از این تعداد ۱۵۴ نفر در شهرستان بویراحمد، ۹۷ نفر در گچساران و باشت و ۱۵۰ نفر در کهگیلویه بزرگ ثبت نام کرده‌اند.
وی افزود: از نظر سنی ۳۵ سال، بین ۳۵ تا ۴۰ سال ۱۰۹ نفر، بین ۴۰ تا ۴۵ سال ۸۶ نفر، بین ۴۵ تا ۵۰ سال ۳۶ نفر، بین ۵۰ تا ۵۵ سال ۴۷ نفر، بین ۵۵ تا ۶۰ سال ۲۵ نفر، بین ۶۰ تا ۶۵ سال ۷ نفر، بین ۶۵ تا ۷۰ سال ۵ نفر و بین ۷۰ تا ۷۵ سال دو نفر ثبت نام کرده‌اند.
هاشمی اظهار کرد: از این تعداد ۹۵ نفر ایثارگر، ۵ نفر مشمول ماده ۲۹، ۵ نفر مشمول ماده ۵، مدرک تحصیلی کاردانی ۳ نفر، کارشناسی ۴۹ نفر، کارشناسی ارشد ۲۷۷ نفر، دکتری ۵۰ نفر و تحصیلات حوزوی ۲۲ نفر هستند.
استعلامات ۶‌گانه این افراد در بحث تأیید شرایط عمومی از نظر مدرک تحصیلی، نداشتن سابقه کیفری، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی بررسی می‌شود.
موضوعی که مقام معظم رهبری عنوان کرده‌اند رعایت سلامت انتخابات توسط مجریان است، شما به عنوان رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی چه توصیه‌ای به کاندیدا‌ها دارید؟ مردم نگرانی‌هایی دارند در خصوص اینکه انتخابات طایفه‌ای شود یا انحرافی صورت بگیرد.
نزدیک به ۴۰ سال است که دارای‌ اندیشه سیاسی هستم ولی هیچگاه از محور‌های اخلاقی و دینی عدول نکردم، در انتخابات‌های مختلف مسوولیت داشتم، هیچ گاه نگاه سیاسی‌ام را در انتخابات دخالت نداده‌ام، باید‌ امین و مورد اعتماد باشم، این اطمینان را به مردم می‌دهم هیچ تخطی در حوزه مسؤولیتی بنده صورت نگیرد و اجازه نخواهم داد که حتی یک رأی هم بصورت سیستماتیک جابجا شود.
آقای استاندار هم فرمودند در مدت گذشته تخلف سیستماتیک نداشته‌ایم و مسوولان انتخابات هیچ دخل و تصرفی در آراء انتخاباتی نداشته‌اند، به دلیل اینکه گرایش‌های متفاوتی در هیئت اجرایی انتخابات وجود دارد، امکان ندارد که یک‌جانبه گرایی وجود داشته باشد. ‌امیدوارم این همراهی و همدلی در میان مدیران وجود داشته باشد، دوره‌های مختلفی برای برگزارکنندگان انتخابات برگزار کرده‌ایم. فعالیت‌های مدیران و فرمانداران را رصد می‌کنیم، استاندار نیز توصیه اکید داشته‌اند که نگاه جریانی در فرمانداران وجود نداشته باشد، از مردم هم انتظار داریم که همکاری کنند، کاندیدا‌ها وعده‌هایی ندهند که امکان عملی شدن ندارند. افرادی که می‌خواهند در جایگاه نماینده مجلس قرار بگیرند باید ظرفیت‌های ملی و محلی را بشناسند، در حوزه سیاست خارجی صاحب‌نظر باشند. تقاضای ما این است که مسائل حاشیه ساز را بیان نکنند. بخش عمده تخلفاتی که صورت می‌گیرد توسط هواداران است، لذا مردم و هواداران رعایت کنند که تخلفی صورت نگیرد. تخلفی بر سر صندوق رأی صورت نمی‌گیرد و چینش نیرو‌ها باید به گونه‌ای باشد که نگرانی در مردم ایجاد نکند. تهدید کردن و رای خریدن در آموزه‌های دینی ما هیچ جایگاهی ندارد، لذا کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها رعایت کنند.
قضیه معاونین استانداری چیست؟ از بیرون تصور این است که معاونان با هم هماهنگ نیستند و هر کسی ساز خود را می‌زند.
ان شاالله که اینطور نیست، عینکتان را عوض کنید. داخل که ما هستیم هیچ خبری نیست و با مدیریت آقای استاندار همه همدل و همراه هستند، این اختلافی که از بیرون احساس می‌کنند، ما از داخل آن را احساس نمی‌کنیم. همه ما رفیق هستیم و چنین موضوعی نیست.
در خصوص برنامه کوهگل آقای تاجگردون، بحث بر سر چه چیزی بود؟
چه بخواهیم، چه نخواهیم آقای تاجگردون ظرفیت اجتماعی بسیار خوبی در سطح استان و شهرستان‌ها دارند، اینطور نیستم که بداخلاقی سیاسی با کسی انجام دهم. در این موضوع شورای تأمین با شیوه انجام کار موافق نبود، به دلیل اینکه آقای تاجگردون ظرفیت بالایی دارند، و احتمال استقبال از آن فراخوان دیده می‌شد، این موضوع در شورای تأمین به بحث گذاشته شد، حرفی که من زدم حرف شورای تأمین بود و این موضوع از شهرستان به استان انتقال داده شد، و گفته شد که با شیوه فراخوان مخالف بودند، به دلیل اینکه احتمال داده می‌شد حجم عظیمی از جمعیت به این منطقه بیایند و نگرانی‌هایی ایجاد شود، چون افراد دیگری نیز در منطقه کوه گل حضور داشتند. در این زمان از سال منطقه کوه گل بسیار شلوغ و گردشگرپذیر بود و روز‌های قبل نیز راهبندان و ترافیک زیادی ایجاد شد. حتی در مصاحبه ای که کردیم اسمی از آقای تاجگردون برده نشد ولی متأسفانه بداخلاقی‌های زیادی شد و حتی به ما توهین کردند.
در خصوص اینکه عده ای می گفتند یکی از فرزندان شما در شرکت گاز استخدام شده، توضیح می دهید؟
من 5 پسر دارم و خدا را شکر هیچ کدامشان در کار دولتی نیستند، و این چیزی که عنوان شد از پایه و اساس اشتباه بود.




 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناصر
United States
ای داد!ما ملت تناقضاتیم
البته نه اینکه فقط آی بنده خدا رو بگم کلی داستان زندگی ماها
خصوصا کسانی که از در حانه سیاست عبوری کردن
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب هاشمی انسان شریف و پاک
دلسوز و توانمند
سادات
Iran, Islamic Republic of
اگر ما میشناسیمت آقای هاشمی اولا فرزندان تو نیازی به کار دولتی ندارن
به ناتوانی خودت هم بستگی داشت که نتونستی کاری برای بچه هات انجام بدی
United States
اولا که قطعا ایشون رو نمیشناسی وگرنه میدونی اینقد پاک دست بودن که زندگی بسیار ساده ای دارن و در محروم ارین نقطه یاسوج چندین سال زندگی میکنه و هیچ سرمایه ای جز یه خونه و یه ماشین نداره
پس دروغ نگو

دوما مشکلت رو با ذهن و عقلت حل کن
اگه کار درست کنن میگین که بچه هاشونو گذاشتن سر کار
نکنن میگینن که ضعیفن که برا بچه هاشون کاری نکردن
اینقد تناقض برا چیه؟؟
البته قطعا کاری داشتی و بهش نرسیدی پیش هاشمی که اینطور دروغ پراکنس میکنی اینجا وگرنه هرکی ایشون رو میشناسی میدونه معمولی ترین زندگی رو داره
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
چقدر ما مردم سیاست زده ای داریم، آقا یا خانم سادات نمیدونم اصلا کی هستی و چی هستی اما قطع یقین نه هاشمی را میشناسی نه میدونی شخصیتش و سبک زندگیش چیه
همین جنابعالی اگر یکی از بچه های ایشون جایی سر کار بود، همینو پیراهن عثمان میکردی که از جایگاهش سواستفاده کرده، حالا که سواستفاده نکرده از اونور بوم افتادی و میگی از ضعفشه.
انشالله که عاقبت همه بخیر باشه.
حسن
Iran, Islamic Republic of
اینقد کوتاه فکر و بدبخت هستی اقا/خانم سادات که ندیده و نشناخته راجب بقیه قضاوت میکنی
اگه یه نفر از جایگاهش و رانتش استفاده کنه برای خونوادش میشه میشه حق مردم خور و دزد و هزار انگ دیگه امثال تو بهش میزنن
حالا هم که یه نفر پیدا شده که از رانتش تا حالا استفاده نکرده شده ضعیف
دقیقا امثال تو هستین که با ضعیف جلوه دادن یک انسان صالح و سالم که از جایگاه خودش استفاده نکرده تا منافع شخصی برای خودش و خونوادش جمع کنه رو ترغیب میکنین به حق خوری
شما اقا/خانم سادات اگه عقل سلیم داشتی این حرف رو نمیزدی
خیبر
Iran, Islamic Republic of
برادر جان امروز در عالم سیاست آدم سیاسی و زرنگ یعنی :
دروغگو ، کلک باز ، حیله گر ، سر همه کلاه گذاشتن ، نفهمیدن افکارش در هیچ جریانی ، هر روز به رنگی در آمدن و خلاصه هر نوع دغل بازی و حقه بازی
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً درست گفتی.از بستگان نزدیکم معاون سیاسی بود همه این خصوصیات رو داره. ظلم رو میبینه ولی سکوت میکنه.
Iran, Islamic Republic of
همیچوقت نمیتوان به صورت مطلق در مورد هیچ خصیصه ای صحبت کرد، همه چیز در عالم نسبی است، مخصوصا در مورد خصوصیات انسانی، اینکه شما در مورد سیاست میفرمایید میتواند صحیح باشد اما نه به طور عام و مطلق. هر موضوع و پدیده ای استثنائاتی دارد، اگر از نزدیک با ایشان مراوده و معاشرت داشته باشید و حتی یکبار برای کار اداری با ایشون برخورد داشته باشید خواهید دید که تمام الفاظی که برای افراد سیاسی استفاده کردید هیچ سنخیتی ندارد.
United States
اگر یک بار با ایشون برخورد داشتی و صداقت و پاکی و انسانیت ایشون رو میدیدی
متوجه میشدی میشه سیاسی بود ولی بی نهایت مردمی و پاک و با شرف بود
احسان
United States
درودخدابرابرمرداخلاق،الحق که مردشریفی هستن بنازم برشما
محمد
Iran, Islamic Republic of
مدیر ارشاد خیلی ضعیف و ناتوان هست .عوض کنید
فرزند گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
راست میگه بنده خدا خدا رو شکر کار دولتی ندارن چون حقوقش کنه از اون ور در شرکت ها و هلدینگ های خصوصی با حقوق بالا مشغول هستن
اکبر
United States
خدالعنت کنه آدمی رو که الکی به کسی تهمت میزنه
مرد باش برو تحقیق کن در مورد زندگی خودش و بچه هاش
شهر کوچیکه راحت میشه خونه ش رو پیدا کرد و بچه هاشو دید
انشالله آدمی که به دروغ تهمت میزنه بدترین بلاها سر خودش و خانوادش بیاد
مراد
Romania
/ برای انتخاباته
ولی به زودی از طریق وزارت کشور با پیگیری بزرگواری عذل خواهد شد
United States
🤣 جالبه طرفداراشم سوادشون مثل خودشه عزل درسته فعال سیاسی و حامی نماینده دانا🤣
مجرد
United Kingdom
آقای هاشمی از شما سوال دارم؟
1_این پست و مقام بر اساس لیاقت و توانمندی بوده!یا رانت های پشت پرده و التماسی به شما رسیده…؟
2_شما چه خیر و ارزشی از این جایگاه تا الان نصیب جوانان استان کردی..!
3_عملکرد شما در این پست چی بود..؟
4_میخوای منت۵فرزند بیکار خودتونو بزاری رو مردم استان و ژست طلبکارانه به خود بگیری…؟
5_گناه ما جوانان چیه گیر امثال شما افتادیم و مدام باید پای صحبت های مظلوم نمایانه بشینیم
6_به الله ما نسل جوان از امثال شما و حرفای تکراری و پوچ شماها متنفریم،مگه آدمی چقدر عمر میکنه که شما بخش عظیمی از آن را در اسارت عملکرد بدون خروجی به باد فنا میدهید
Iran, Islamic Republic of
مجرد خان شما توانمندی و لیاقت را چی تعریف میکنی؟ سی و اندی سال سابقه فعالیت سیاسی و کار در تمامی سطوح وزارت کشور بس نیست؟ برگزاری چندین انتخابات سالم در قامت بخشدار و فرماندار کافی نیست؟ چندین مورد فرماندار نمونه شدن کافی نیست؟
بچه هاش بیکار نیستن ولی برای داشتن کار از رانت و جایگاهش سواستفاده نکرده و بچه هاش مثل خیلی از جوونهای این مملکت توی شرکت های پیمانکاری فعال توی کشور دارن کار میکنن و اگر نمیدونی در جریان باش و به همه هم‌مسلکانت هم بگو یکی از بچه هاش
دوازده ساله که توی شرکت های پیمانکاری مشغوله و یکی دیگشون چهار سال و سه تای دیگه هم بیکارن، اگر مثل بقیه جوونهای ممکلت کار کردن برای بچه های مسوولین حرامه بگید تا هیچ بچه مسوولی سرکار‌ نره، ضمنا ایشون منتی سر کسی ندارن، ازشون سوال شد و جواب دادن.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
کسانی و یا تشکلی که پول گرفتند چقدر گرفتند و چه کاری انجام دادند و پس خوراندش چه بود؟ اینکه بگوییم خیلی کار کردند درست نیست .
Iran, Islamic Republic of
در دوران شما شاهد آرامشی در سطح سیاسی و امنیتی استان بوده‌ایم، شما چگونه این وضعیت را مدیریت کرده‌اید؟بذار من جواب بدهم ..از کدوم سیاست حرف زدید ؟مگر کسی هم به عنوان رقیب باقی گذاشتین؟یه تاجگردون بود حذف شد.دیگه کسی نیست وضعیت شوراهای شهر و روستاها را هم ببینید.انتخابات خاصی هم برگزار نکردین که محک زده بشین .ولی سیاستون هم مثل اقتصادتون افتضاحه
United States
متخصص عزیز تاجگردون رو دروغ ها و عوام فریبی خودش حذف کرد
دوما وقتی از رزومه کسی خبر نداری اظهار نظر نکن ایشون فرماندار نمونه کشور و استان فارس در برگزاری انتخابات بودن
Iran, Islamic Republic of
فرماندار نمونه ؟؟؟؟؟رئیسی هم رئیس جمهور نمونه هست به قول تو.سیاست اینها مملکت رو بیچاره کرده خط فقر به 40میلیون رسیده دوست محترم اینها سراسر تناقض هستند قیمت مرغ و گوشت و لباس وووووووووووو.......را ببین
همشهری
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه فرماندار کهگیلویه ضعیف ترین فرماندار تاریخ کهگیلویه است .
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی در خصوص امن بودن استان و کاهش آسیب های اجتماعی شما ارجاع می دهم به زندانهای استان که حدود 80 نفر فقط و فقط قاتل در چهار زندان مرکزی یاسوج زنان یاسوج گچساران و دهدشت بازداشت هستند برای یک استان کوچک 800 هزار نفری صد درصد شیعه به نظر شما یک فاجعه نیست خودکشی و فساد و فحشا و دزدی و غیره هم که سر به فلک می کشد تشکلهای مردم نهاد استان فقط و فقط با مدیران و مسیولین استان و فقط پول می گیرند شما لطفا به یک خروجی این تشکلها اشاره کنید
Iran, Islamic Republic of
به چه دلیل با کسانیکه ظرفیت بالایی دارند و از طرف مردم با استقبال گسترده روبرو می شوند چنین برخوردی می شود . ایا هر انجه مورد توجه عامه است باید محدود شود . خواسته اکثریت چه اسیبی ... می رساند .
دهدشت
Germany
درود بر فخر مدیریتی استان سید جواد هاشمی مهر عزیز
مردمی
Iran, Islamic Republic of
بله درشرکتهای نفتی هستند
فکر
Iran, Islamic Republic of
آیاشهرستان گچساران رتبه اول خودکشی را دارد؟؟؟؟؟؟
محمودجهانگیری
Iran, Islamic Republic of
درودبرآقای تاجگردون.تا صد سال دیگه نیرویی به کار بلدی آقای تاجگردون در استان ساخته نخواهد شد دست به مهره سوزی زدیم ما هم استانی ها.استان ها وشهر های دیگه ارزوی چنین افراد کار بلد ودرستکار و آینده بین رو دارند.لطفا درجهت تخریب چنین افرادی قدم بر نداریم.
چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ...
دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شیوه جدیدی از تطهیر طالبان در حال رایج شدن در کشورمان از ...
طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه گانه که چندین بار بین مجلس و شورای نگهبان رد و بدل شده بود بار دیگر ...
1