کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سفر به کهگیلویه و بویراحمد؛

تمجید وزیر بهداشت از مهدی روشنفکر

5 شهريور 1402 ساعت 16:28

وزیر بهداشت به نطق‌های مهدی روشنفکر در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: آقای روشنفکر به واسطه نطق‌های مطالبه‌گرانه خود از نمایندگان محبوب در مجلس شورای اسلامی است.


وزیر بهداشت به نطق‌های مهدی روشنفکر در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: آقای روشنفکر به واسطه نطق‌های مطالبه‌گرانه خود از نمایندگان محبوب در مجلس شورای اسلامی است.
به گزارش کبنانیوز، بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و در حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین وی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از تلاش‌های بی‌وقفه مهدی روشنفکر جهت رفع محرومیت استان تقدیر و تشکر کرد.
عین‌الهی مهدی روشنفکر را یکی از نمایندگان پرکار، دلسوز و انقلابی مجلس دانست و خطاب به جمع حاضر اظهار داشت: قدر چنین نماینده‌ای را بدانید.
وی در ادامه به نطق‌های مهدی روشنفکر در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: آقای روشنفکر به واسطه نطق‌های مطالبه‌گرانه خود از نمایندگان محبوب در مجلس شورای اسلامی است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزود: مهدی روشنفکر به جد پیگیر مطالبات مردم در حوزه انتخابیه خود است و به عینه بارها شاهد تلاش و دغدغه‌مندی وی برای حل مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌ام.
وی که به عنوان نماینده معین دولت در سفری یک روزه میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد، جهت رفع مشکلات در حوزه‌های بهداشت و درمان قول مساعد داد.
عین‌الهی تصریح کرد: با توسعه مراکز درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه دو شهر یاسوج و سی‌سخت می‌توان شاهد رونق توریست درمانی در استان و تبدیل شدن آن به یک قطب مهم در کشور بود.
وی با اشاره به ظرفیت گیاهان دارویی در استان،این ظرفیت را جز ظرفیت‌های مغفول مانده، عنوان کرد و گفت: طب سنتی در درمان بسیاری از بیماری‌ها نقش موثری دارد و با تکیه بر ظرفیت گیاهان دارویی به عنوان پایه طب سنتی می‌توان استان کهگیلویه و بویراحمد را به پایلوت و قطب طب سنتی در کشور تبدیل کرد.


کد مطلب: 466331

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466331/تمجید-وزیر-بهداشت-مهدی-روشنفکر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1