کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

سفر نیم روزه وزیر بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد چگونه گذشت؟

4 شهريور 1402 ساعت 19:43

وزیر بهداشت در سفر نیم روزی خود به استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از دولت پروژه های پزشکی و راه را افتتاح یا کلنگ زنی کرد.


وزیر بهداشت در سفر نیم روزی خود به استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از دولت پروژه های پزشکی و راه را افتتاح یا کلنگ زنی کرد.
در حاشیه این افتتاح و کلنگ زنی وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال این هستیم که مشکل اورژانس هوایی را حل کنیم به سمت پاتاوه رفتیم و مرکز درمانی پیشرفته ای را کلنگ زنی کردیم.
عین الهی اظهار کرد: پل قوسی منحصر به فرد جاده یاسوج به سی سخت که حدود ۳۲۵ متر مربع با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی شد.
وی افزود: بیمارستان درمان بستر سی سخت که ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد، که امیدواریم با اعتبارات تخصیصی پیشرفت خوبی از نظر فیزیکی داشته باشد.
عین اللهی بیان کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی خیلی خوب شهر سی سخت، این بیمارستان می تواند مرکزی برای توریست درمانی نیز باشد.
وزیر بهداشت بیان کرد: برای زیرساخت های بیمارستان شهید رجایی گچساران اعتبارات از حوزه نفت تا 40 میلیارد تومان اعتبار برای این بیمارستان قرار داده شده است.
وی گفت: از مصوبات سفر ریاست جمهوری 24 پروژه بهداشتی درمانی به افتتاح رسیده و 10 پروژه نیز تا پایان سال افتتاح می شود.
کلنگ زنی اورژانس قلب بیمارستان امام سجاد (ع) نیز انجام گرفت که یکی از نیازهای مهم و مطالبات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
مرکز رادیوتراپی در بیمارستان شهید بهشتی کلنگ زنی شد که به محز آماده شدن آن را تجهیز می کنیم تا بیماران سرطانی بتوانند در همین استان درمان شوند و به استان های همجوار سفر نکنند.
مرکز فوریت های پزشکی نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد در دست احداث قرار گرفت.


کد مطلب: 466308

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466308/سفر-نیم-روزه-وزیر-بهداشت-کهگیلویه-بویراحمد-چگونه-گذشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1