کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

 مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد رتبه دوم کشور در بهبود فضای کسب و کار را کسب کرد

13 مرداد 1402 ساعت 18:30

 مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان پس از ایلام رتبه دوم کشور در بهبود فضای کسب و کار را کسب کرده است.


 مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان پس از ایلام رتبه دوم کشور در بهبود فضای کسب و کار را کسب کرده است.
طاهر شریف پور اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در شاخص پاسخگویی به موقع پیرامون مجوز‌های کسب و کار پس از استان ایلام دارای کمترین تأخیر در بررسی درخواست‌های ثبت شده در درگاه ملی مجوز‌ها بوده است.
وی افزود: ایلام با ۹۶.۳ درصد پاسخگویی در صدر قرار دارد و بعد از آن استان کهگیلویه و بویراحمد با تنها ۸۰۱ تأخیر در بررسی درخواست‌ها ۹۵.۳درصد در شاخص پاسخگویی به موقع را کسب کرده است.
مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به ترتیب استان‌های ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، گلستان، کرمانشاه، لرستان، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، البرز و خراسان شمالی رتبه‌های سه تا ۱۰ را در بالاترین شاخص پاسخگویی در این بازه زمانی کسب کرده‌اند.
بر اساس گزارش درخواست و صدور مجوز‌ها به تفکیک استان‌های کشور از اول مرداد ماه سال گذشته تا ۳۱ تیرماه امسال، در مجموع از استان‌های کشور ۹۸۳ هزار و ۵۷۷ درخواست به درگاه ملی مجوز‌ها رسیده که از این تعداد ۴۵۲ هزار و ۱۳۳ مجوز صادر شده و ۳۹۳ هزار و ۶۴۹ درخواست رد و ۱۳۷ هزار و ۵۴۰ درخواست در دست بررسی و ۹۷ هزار و ۶۶ درخواست با تأخیر بررسی مواجه شده‌اند.
در ابتدای استقرار دولت سیزدهم نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰. ۲ درصد بوده که در پایان سال ۱۴۰۱ به ۷. ۳ درصد رسید و اکنون نرخ بیکاری به ۶. ۷ درصد کاهش یافته است.


کد مطلب: 465547

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465547/کهگیلویه-بویراحمد-رتبه-دوم-کشور-بهبود-فضای-کسب-کار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1