کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست خبری با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه مطرح شد؛

ارسال ۸۰ اثر به سوگواره منطقه‌ای شعر «مشک تشنه»

10 مرداد 1402 ساعت 18:56

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: تاکنون ۸۰ اثر به دبیرخانه ششمین سوگواره منطقه‌ای شعر آیینی مشک تشنه در این شهرستان ارسال شده است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: تاکنون ۸۰ اثر به دبیرخانه ششمین سوگواره منطقه‌ای شعر آیینی مشک تشنه در این شهرستان ارسال شده است.
به گزارش کبنا، عبدالکریم عبودی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ششمین سوگواره منطقه‌ای شعر آیینی "مشک تشنه" با هدف ترویج فرهنگ اصیل عاشورایی برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه به شرایط ارسال آثار به دبیرخانه این سوگواره اشاره و یادآور شد: هر شاعر می‌تواند حداکثر دو اثر به صورت تایپ شده به همراه مشخصات شناسنامه‌ای، آدرس و تلفن تماس ارسال کند؛ ضمن اینکه آثار ارسالی نباید برگزیده سوگواره‌های دیگر باشد.
عبودی خاطرنشان کرد: به نفر اول این سوگواره هدیه نقدی به مبلغ ۳۵ میلیون ریال، نفر دوم ۲۵ و نفر سوم مبلغ ۱۵ میلیون ریال داده می‌شود.
وی مهلت ارسال آثار را تا یکم شهریور ماه اعلام کرد و افزود: آئین اختتامیه این سوگواره، در ۲۲ شهریورماه امسال در کهگیلویه برگزار می‌شود.
 عبودی به نحوه ارسال آثار به دبیرخانه این سوگواره منطقه‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند آثار ارسالی خود را به رایانامه:
mashketeshneh۶@gmaail.com و یا آدرس پستی استان کهگیلویه و بویراحمد _ شهرستان کهگیلویه _ خیابان شهید پارسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه به صندوق پستی: ۷۵۷۱۸۵۳۳۸۱ و شماره مجازی ۰۹۱۷۶۲۲۰۹۴۴ در کانال روبیکا یا ایتا ارسال کنند.


کد مطلب: 465457

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465457/ارسال-۸۰-اثر-سوگواره-منطقه-ای-شعر-مشک-تشنه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1