کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار دنا تشریح کرد:

احداث بیمارستان در پاتاوه و تکمیل بیمارستان سی سخت در دستور کار قرار گرفت / خبر خوش برای مردم سادات محمودی

8 مرداد 1402 ساعت 9:27

فرماندار شهرستان دنا در خصوص تکمیل بیمارستان سی سخت، احداث بیمارستان در پاتاوه و برداشته شدن ممانعت خدمات رسانی به مردم روستاهای سادات محمودی توضیحاتی را ارائه کرد.


فرماندار شهرستان دنا در خصوص تکمیل بیمارستان سی سخت، احداث بیمارستان در پاتاوه و برداشته شدن ممانعت خدمات رسانی به مردم روستاهای سادات محمودی توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش کبنانیوز، کوروش درخشان زاده در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار برگزار شد، گفت: در سفر ریاست جمهوری مصوبات خوبی برای بخش پاتاوه و شهر سی سخت در حوزه های مختلف عمران شهری، راه سازی، عمران روستایی، بهسازی معابر، آبرسانی، برق، ورزش داشتیم، که در آینده جزئیات این مصوبات را به سمع و نظر مردم می رسانیم.
درخشان زاده با اشاره به اینکه در این سفر اعتبار خوبی برای تکمیل بیمارستان سی سخت قرار داده شده، بیان کرد: این بیمارستان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تزریق اعتبار، عملیات احداث و تکمیل بیمارستان سرعت خواهد گرفت.
فرماندار دنا افزود: یکی از مطالبات مهم مردم در بخش پاتاوه فقدان بیمارستان بود که با تلاش های استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونان ایشان و نماینده محترم مردم، احداث بیمارستان پاتاوه به تصویب شورای برنامه ریزی در آمد و به زودی عملیات اجرایی بیمارستان آغاز خواهد شد.
درخشان زاده با اشاره به دیگر مصوبات شهرستان دنا در سفر ریاست جمهوری گفت: برای محور یاسوج سی سخت، احداث پل کلو، راه سازی و گردشگری مصوبات خیلی خوبی داشتیم.
درخشان زاده یک خبر خوب نیز برای مردم سادات محمودی داشت که در این خصوص گفت: خدمات رسانی به ۱۷ روستاي سادات محمودی که با ممانعت هایی از سوی دستگاه های نظارتی و نیروگاه سد خرسان روبرو بود، برداشته شد.
وی گفت: از این به بعد شاهد حضور پررنگ دستگاه های خدمات رسان از جمله بنیاد مسکن، آب، برق و گاز در این منطقه خواهیم بود.


کد مطلب: 465359

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465359/احداث-بیمارستان-پاتاوه-تکمیل-سی-سخت-دستور-کار-قرار-گرفت-خبر-خوش-مردم-سادات-محمودی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1