کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت و گو با کبنانیوز مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد شلمچه شد

28 تير 1402 ساعت 23:42

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سایت فرهنگی، زیارتی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه شلمچه مرز ایران و عراق بازدید کرد.


 استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سایت فرهنگی، زیارتی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه شلمچه مرز ایران و عراق بازدید کرد.
سید علی احمدزاده در گفت و گو با کبنانیوز با تشریح سفر خود به شهر آبادان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، اظهار داشت: وضعیت سایت خدمات رسانی به زوار حسینی استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه شلمچه مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در حال آماده سازی این سایت فرهنگی و زیارتی به منظور خدمات رسانی به زائران در ایام محرم به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از سفر دو روزه هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد که برکات زیادی برای استان داشت، بلافاصله به شهر آبادان سفر کردم تا از نزدیک این مجموعه فرهنگی و زیارتی را مورد بازدید قرار دهیم و برای خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) آماده شود.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد اولین استاندار کشور بود که برای بازدید از منطقه شلمچه مرز ایران و عراق و ارزیابی شرایط خدمات رسانی به زائران حسینی وارد شلمچه شده است.


 


کد مطلب: 464970

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464970/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-وارد-شلمچه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1