تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۴۶۴۹۰۹
دقایقی پیش و در پایان دومین سفر استانی دولت به کهگیلویه و بویراحمد؛

رئیسی یاسوج را به مقصد تهران ترک کرد

۶
۰
رئیسی یاسوج را به مقصد تهران ترک کرد
کبنا ؛«سید ابراهیم رئیسی» رییس جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش و در پایان دومین سفر استانی دولت به کهگیلویه و بویر احمد، فرودگاه یاسوج را به مقصد تهران کرد.
به گزارش کبنا، رییس جمهور صبح دیروز (دوشنبه ۲۶ مرداد) در دومین سفر استانی خود به کهگیلویه و بویراحمد وارد یاسوج شد.
 رئیسی را در این سفر تعدادی از اعضای هیات دولت از جمله معاون اجرایی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و وزیران کشور، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و نیرو همراهی کردند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور یافتند.
آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه یاسوج برگزار شد.
رئیس جمهور در این دور از سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های مهمی را در حوزه اقتصادی، عمرانی صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری را افتتاح کرد که تحول عظیمی در عمران و آبادانی و بهبود معیشت مردم منطقه ایجاد می کند.
در این سفر، طرح های مهم عمرانی از جمله سد چم شیر،کارخانه پتروشیمی گچساران، احیای کارخانه قند یاسوج به نمایندگی از ۴۴ واحد تولیدی احیا شده و جاده ملی ۱۳۶ کیلومتری پاتاوه به دهدشت و بیمارستان بهمئی با حضور رئیس جمهور و هیات همراه بهره برداری شد.
افزون بر ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم دولت به استان پیش‌بینی شده که طی دو تا سه سال تخصیص داده می‌شود و سرجمع اعتبارات در حوزه سرمایه‌گذاری و صنایع بزرگی که عملیات احداث آن آغاز می‌شود، بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود.
رییس جمهور همچنین علاوه بر افتتاح چندین ابرپروژه و شرکت در جلسات اداری و تخصصی، در جمع عشایر استان، مردم یاسوج، مردم بهمئی نیز سخنرانی کرد.
در سفر نخست رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در مهر ۱۴۰۰، تعداد ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه‌محور در بخش‌های مختلف اعم از گردشگری، راه، آب، نفت و گاز، پتروشیمی، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت‌ها و شتاب‌بخشی به روند توسعه‌ای این استان به تصویب رسید.
میدان گازی مختار، پتروپالایشگاه گچساران با خوراک ۱۰۵ هزار بشکه در روز و ظرفیت اشتغالزایی برای چهار هزار نفر، پتروشیمی چُرام در دشت آهو با پیش‌بینی سه هزار فرصت شغلی، مینی‌پالایشگاه دهدشت با ظرفیت ۱۰ هزار بشکه در روز و ۵۰۰ شغل و سد سقاوه از طرح‌های مهمی هستند که در سفر دوم رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیسخت
Iran, Islamic Republic of
میشه اقای روشنفکربفرمایندجریان پل معلق پل کلو سیسخت چی شد؟اخ وبخت سیسخت ونماینده اش واصلا ره اورداین دور برای شهرستان دنا چه بود؟
Iran, Islamic Republic of
اولین ترکش‌های انتخاب معاون عمرانی استاندار که فرد ضد سی سخته.کنسل شدن کلنگ زنی پل کلو سی سخت
Iran, Islamic Republic of
از مسئولین استانی تقاضا داریم به صورت شفاف علت حذف پروژه پل کلو سیسخت را توضیح و از شکل گیری تنش‌های طایفه ای جلوگیری کنند
شهروند
Russian Federation
مردم دنا امسال یکپارچه از دکترربهرامی حمایت خواهند کرد
یاسوج
United States
آقای رئیسی از اصفهان اومدم منو ببر تهران😅😅😂😂
Iran, Islamic Republic of
سفری تفریحی صرفا برای رییسی و عوامل همراه . مردمی که الکی خوش بودند و ... این همه فقر و بدبختی
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1