کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پیامی صادر شد

دعوت مدیرکل آموزش و پرورش از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور در مراسم دیدار مردمی با رئیس جمهور

25 تير 1402 ساعت 23:59

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرهنگیان و دانش آموزان را برای استقبال از رییس‌جمهور. در دیدار عمومی با مردم دعوت کرد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرهنگیان و دانش‌آموزان را برای استقبال از رییس‌جمهور در دیدار عمومی با مردم دعوت کرد.
به گزارش کبنا، متن پیام حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند متعال را شاکریم که مردم شهیدپرور، مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد، بار دیگر میزبان رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، حضرت آیت الله رئیسی و هیئت محترم دولت مردمی ایران قوی خواهند بود و حماسه‌ای بی‌بدیلی خلق می کنند که در تاریخ این سرزمین پرگهر ماندگار خواهد بود.
با توجه به اهمیت انسجام و همبستگی ملی و حضور غرور آفرین مردم ولایت مدار استان در کنار دولت، از آحاد جامعه فرهنگی و دانش آموزی و اولیا محترم دعوت می کنم با حضور یکپارچه و پرشور در مراسم دیدار مردمی با رئیس محترم جمهور، بار دیگر وحدت و انسجام، عشق و ایمان و پایبندی خود به اصول و آرمان‎های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و با استقبال پرشور از خادم خود، جلوه‌هایی بی‌بدیل از وحدت و پیوند عمیق ملت و دولت را رقم زنند و‌ فرداهایی زیباتر را برای توسعه و آبادانی این دیار با بیش از هر زمان دیگری رقم زنند. 

حسنعلی عزت خواه
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

 


کد مطلب: 464816

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464816/دعوت-مدیرکل-آموزش-پرورش-فرهنگیان-دانش-آموزان-حضور-مراسم-دیدار-مردمی-رئیس-جمهور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1