کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون توسعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

مشکلات قشر بازنشسته استان را پیگیری کردیم امیدواریم به نتیجه برسد

24 تير 1402 ساعت 14:56

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات و دغدغه های قشر بازنشسته استان را پیگیری کردیم و امیدواریم به نتیجه برسد.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات و دغدغه های قشر بازنشسته استان را پیگیری کردیم و امیدواریم به نتیجه برسد.
به گزارش کبنانیوز، مرادعلی پیوند در آیین روز خانواده و تکریم بازنشستگان که به مناسبت ۲۵ ذی الحجه برگزار شد، با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات بازنشستگان چندین جلسه برگزار شد، گفت: مشکلات و دغدغه های قشر بازنشسته استان را پیگیری کردیم و امیدواریم به نتیجه برسد.
وی با بیان اینکه باز نشستگان گنج های مغفول مانده جامعه هستند، افزود: در پیگیری مطالبات بازنشستگان کوتاهی نخواهیم کرد.
پیوند تاکید کرد: لازم است برنامه ریزی لازم در جهت استفاده از تجربیات بازنشستگان صورت گیرد.
معاون توسعه مدیریت استانداری با اشاره به اینکه تکریم بازنشستگان همواره در سرلوحه کار ادارات و دستگاه‌ها قرار گیرد، گفت: همسان سازی حقوق بازنشتگان در برنامه هفتم توسعه دیده شده است که خوشبین هستیم که به تصویب برسد.
پیوند با اشاره به اینکه در کانون بازنشستگی تامین اجتنماعی اقداماتی برای رفع دغدغه های بازنشستگان صورت گرفته، گفت: هماهنگی لازم برای اعزام بازنشستگان زائر اولی به مشهد مقدس انجام گرفته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بیان کرد: یکی از پارک های شهر یاسوج برای استفاده بازنشستگان مجهز می شود و در صورت لزوم نیز پارک جدید ویژه سالمندان احداث می کنیم.
در این آیین محمدتقی جلیلی بهابادی مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر در این استان حقوق بگیر صندوق بازنشستگی هستند و ماهانه یک هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال حقوق این افراد پرداخت می شود.
در پایان این مراسم بازنشستگان با اهداء هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 


کد مطلب: 464733

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464733/مشکلات-قشر-بازنشسته-استان-پیگیری-کردیم-امیدواریم-نتیجه-برسد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1