کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان دنا:

چاه جدید حفر شده / تنش آبی روستای سادات محمودی به زودی رفع می شود

24 تير 1402 ساعت 12:59

فرماندار شهرستان دنا گفت: با نصب و راه اندازی پمپاژ آب مشکل تنش آبی روستای سادات محمودی پاتاوه دنا به زودی رفع می شود.


فرماندار شهرستان دنا گفت: با نصب و راه اندازی پمپاژ آب مشکل تنش آبی روستای سادات محمودی پاتاوه دنا به زودی رفع می شود.
به گزارش کبنانیوز، امروز شنبه (24 تیرماه 1402) کوروش درخشان زاده اظهار کرد: چندین سال است که آب روستای سادات محمودی به دلیل قدیمی بودن مجتمع آب با مشکل مواجه است.
درخشان زاده گفت: افزایش جمعیت روستا در سالهای اخیر و افزایش ساخت و سازهای جدید موجب شده شبکه آب جوابگوی جمعیت 8 هزار نفری این منطقه نباشد.
درخشان زاده بیان کرد: با پیگیری مشکل آب روستا یک چاه برای حل تنش آبی حفر شده و یک مخزن نیز احداث شده، همچنین دبی آب 40 لیتر بر ثانیه افزایش پیدا می کند.
وی گفت: ولتاژ برق نیز افزایش پیدا کرده و تا دو هفته آینده با نصب و راه اندازی پمپاژ آب، افزایش ولتاژ و افزایش دبی آب شاهد آب پایدار روستاهای سادات محمودی خواهیم بود.
درخشان زاده با اشاره به اینکه مشکل تنش آبی کمابیش در کل استان وجود دارد، اظهار کرد: پیمانکار شروع به کار کرده و مشکلات کم آبی و تنش آبی کمتر خواهد شد.
فرماندار شهرستان دنا ضمن تأکید بر جلوگیری از مصرف آب شرب برای کشاورزی و صیفی جات گفت: متأسفانه برخی افراد بصورت غیرمجاز از آب شرب به عنوان کشاورزی استفاده می کنند که موجب افزایش تنش آبی و کم شدن آب روستاها می شوند، لذا از مردم خواهش داریم که از این آب فقط جهت مصارف شرب استفاده کنند.


کد مطلب: 464727

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464727/چاه-جدید-حفر-شده-تنش-آبی-روستای-سادات-محمودی-زودی-رفع-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1