کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

اعتراض داوطلبان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / آقای رئیس شما که ناجی اخراجی ها می شوید، جواب حقوق معوقه کارکنان را بدهید!

22 تير 1402 ساعت 16:01

داوطلبان آزمون استخدامی سال 1400 دانشگاه علوم پزشکی نسبت به استخدام بی ضابطه نیروهای شرکتی در این دانشگاه اعتراض کردند.


داوطلبان آزمون استخدامی سال 1400 دانشگاه علوم پزشکی نسبت به استخدام بی ضابطه نیروهای شرکتی در این دانشگاه اعتراض کردند.
به گزارش کبنانیوز، به گفته یکی از داوطلبان آزمون استخدامی نیروهای شرکتی، که در دی ماه 1400 برای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آزمون داده، در این آزمون ۷ نفر در قسمت خدمات مالی و ۳ نفر به عنوان تحلیلگر سیستم در بیمارستان شهید جلیل پذیرفته شدند.
به گفته این داوطلب، از افرادی مصاحبه و گزینش گرفته شده و برگه گزینش این داوطلب را در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۹ به او داده اند، که بعد از این باید در بیمارستان شهید جلیل مشغول به کار می شدند، ولی الان ۴ ماه هست که به دلیل تغییر رئیس دانشگاه و حضور آقای جاودان سیرت هیچ کاری برای ما انجام نداده اند و حتی نیروهای بدون آزمون در همان قسمت و جاهای دیگر در بیمارستان جذب شده اند.
قطعا آزمون های استخدامی به این دلیل برگزار می شوند که جذب نیروهای انسانی ساماندهی درستی داشته باشند، که رئیس دانشگاه علوم پزشکی درخصوص این موضوع باید پاسخ دهند.
قبلاً تلاش‌هایی برای سامان دادن به وضعیت جذب نیروی انسانی دانشگاه انجام گرفت که این تلاش‌ها گاهی در نطفه با فشار سیاسیون رها و به قولاً خفه می‌شد. حالا جاودان سیرت با ورود به دانشگاه علوم پزشکی، گویا دوباره روال بی انضباط جذب نیروی انسانی را همچون گذشته پیش گرفته و ذره ای جلوی فشار سیاسیون نایستاده، او قطعا با چنین منش و کنشی انتظار دارد تا مدت ها بر مسند قدرت باقی بماند، اما موضوع مهم اینجا است که دانشگاه با مشکلات بودجه ای مواجه است که یکی از دلایلش جذب نیروهای بی ضابطه ای است که از سالهای گذشته تا الان وارد دانشگاه شده اند. جناب رئیس دانشگاه شما که ناجی کارکنان اخراجی می شوید، حالا جواب نیروهای معترض بیمارستان شهید رجایی گچساران و شبکه بهداشت شهرستان باشت را بدهید که چند ماه است که حقوق نگرفته اند.
در روزهای اخیر جمعی از کارکنان بیمارستان شهید رجایی گچساران و همچنین شبکه بهداشت باشت بخاطر معوق شدن حقوق خود اعتراض کردند.


کد مطلب: 464661

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464661/اعتراض-داوطلبان-آزمون-استخدامی-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-آقای-رئیس-ناجی-اخراجی-می-شوید-جواب-حقوق-معوقه-کارکنان-بدهید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1