کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در همایش بزرگ هم‌اندیشی نقش جوانان در جهاد تبیین و‌ امید آفرینی در جامعه مطرح شد

نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد: هیئت دولت نباید در استان فقط با افراد دست‌چین جلسه بگذارد / همه ما‌ها فرزندان بویراحمد واحد و بزرگ هستیم

17 تير 1402 ساعت 22:27

نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  ما یک استان مهمان نواز هستیم، دولت قدمش روی چشممان. اما باید صدای مردم را هم بشنوند. هیئت دولت نباید باید افراد دست‌چین فقط جلسه بگذارد و باید بنشیند تا جوانان آزادانه حرف بزنند و راهکار ارائه دهند. مشکلات زیاد و نیازمندی‌ها هم زیاد استت.


نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  ما یک استان مهمان نواز هستیم، دولت قدمش روی چشممان. اما باید صدای مردم را هم بشنوند. هیئت دولت نباید فقط با افراد دست‌چین جلسه بگذارد و باید بنشیند تا جوانان آزادانه حرف بزنند و راهکار ارائه دهند. مشکلات زیاد و نیازمندی‌ها هم زیاد استت.
به گزارش کبنا، همایش بزرگ هم‌اندیشی نقش جوانان در جهاد تبیین و‌امید آفرینی در جامعه عصر امروز (شنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲) با حضور نادر منتظریان_ چهره شناخته شده سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور اقشار مختلف مردم در باغ‌امیری یاسوج برگزار شد.
نادر منتظریان در این همایش به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: استقبال مردم از جشن غدیر، جشن امامت در سراسر استان قابل تقدیر است.
وی در ادامه گفت: در این همایش جوانانی از طوایف و مناطق مختلف استان پشت این تریبون سخنرانی کردند که خیلی برای ما ارزشمند است.  
این فعال سیاسی در ادامه با نام بردن از برخی طوایف و ایلات بزرگ استان، گفت: در این جشن جوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق و طوایف گوناگون از جمله ایلات و طوایف بزرگ تامرادی، تیرتاجی، کی‌گیوی، سادات، باباملکی، دشمن زیاری و آقایی و... حضور دارند که این از برکات جشن است. جشن غدیر پایه و محور اتحاد در بویراحمد واحد شده است که بسی جای خرسندی و خوشحالی دارد.
منتظریان در ادامه تصریح کرد: برخی از بزرگان و مسوولان ارشد استان نگران قوم‌گرایی و طایفه‌گرایی در سطح استان هستند و من امروز می‌گویم که این مرز شکست و این اتحاد به وجود آمده و خدا را شکر که به واسطه جشن‌امیرالمؤمنین (ع) این اتفاق افتاده و همه مردم از طوایف مختلف دور هم جمع شدند و این اتحاد شکل گرفته است.
نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد: هیئت دولت نباید در استان فقط افراد دست‌چین فقط جلسه بگذارد / همه ما‌ها فرزندان بویراحمد واحد و بزرگ هستیم
فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: همه ما‌ها فرزندان بویراحمد واحد و بزرگ هستیم. ما به بزرگان‌مان افتخار می‌کنیم. مسوولان و تصمیم گیرندگان باید بزرگان طوایف را به عنوان یک فرصت برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار هم قرار دهند و نباید ظرفیت‌های طوایف در تقابل هم قرار بگیرند. باید از ظرفیت بزرگان، ریش سفیدان، نخبگان و جوانان برای پیشبرد امور استفاده کرد.
منتظریان در ادامه گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه معادن، نفت، جنگل و خاک جایگاه ویژه‌ای دارد و مهمترین سرمایه این استان نیرو‌های انسانی، با استعداد و هوش بالا و جهادی است که باید از آن‌ها بهره برد.
وی افزود: یک درصد خاک و یک درصد جمعیت کشور متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد و ۱۰ درصد آب کشور در این استان است و نفت که پایه اقتصاد کشور محسوب می‌شود، یا در استان تولید می‌شود و یا خطوط تولید نفت از این استان می‌گذرد.
این فعال سیاسی در ادامه گفت: مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همانند نگینی بین دو رودخانه قرار گرفته و منابع طبیعی بکر، چشمه‌ها و آبشار‌های بی‌نظیری این شهر را احاطه کرده است و ما انتظار داشتیم که شهرداران بهتر عمل می‌کردند، اما متأسفانه باید گفت در سایه عدم برنامه و تخصص بعضی از چشمه‌ها تبدیل به فاضلاب شده‌اند. اگر از نیرو‌های خلاق به درستی استفاده می‌شد، شاهد این اتفاقات نبودیم.
منتظریان اضافه کرد: ۵۰ درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند و با وجود این همه مواهب الهی نباید به این افتخار کرد.
نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد: هیئت دولت نباید در استان فقط افراد دست‌چین فقط جلسه بگذارد / همه ما‌ها فرزندان بویراحمد واحد و بزرگ هستیم
وی افزود: امروز شرایط اقتصادی مردم، شرایط سختی است و ما باید تلاش کنیم که مردم را از این وضعیت نجات پیدا کنند.
این فعال سیاسی در ادامه به مطالبات جوانان اشاره کرد و گفت: مسوولان باید روی در روی جوانان بنشینند و حرف آن‌ها را بشنوند و باید از گفتمان مسالمت‌آمیز جوانان بهره ببرند.
وی افزود: باید از روزی ترسید که خدای نکرده امور به دست افراد ناکارآمد، نااهل و بی‌مسئولیت واگذار شود.
منتظریان در ادامه به سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: ما یک استان مهمان نواز هستیم، دولت قدمش روی چشممان. اما باید صدای مردم را هم بشنوند. هیئت دولت نباید در استان فقط با افراد دست‌چین جلسه بگذارد و باید بنشیند تا جوانان آزادانه حرف بزنند و راهکار ارائه دهند. مشکلات زیاد و نیازمندی‌ها هم زیاد استت.
نادر منتظریان،  فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در انتهای صحبت‌هایش گفت:‌امیدواریم در سفر هیئت دولت با اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی مشکلات استان برطرف شود.
وی افزود: باید در استان تولید را رونق دهیم و اشتغال را در کنار تولید ایجاد کنیم. اگر شرایط فراهم شد، یقین دارم با وجود همه مشکلات استان را روی ریل توسعه قرار می‌دهیم.

نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد: هیئت دولت نباید در استان فقط افراد دست‌چین فقط جلسه بگذارد / همه ما‌ها فرزندان بویراحمد واحد و بزرگ هستیم


کد مطلب: 464484

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464484/نادر-منتظریان-فعال-سیاسی-اجتماعی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-هیئت-دولت-نباید-فقط-افراد-دست-چین-جلسه-بگذارد-همه-ما-ها-فرزندان-واحد-بزرگ-هستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1