کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش خبر داد:

شرکت بیش از ۱۸ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در مرحله دوم کنکور

14 تير 1402 ساعت 13:05

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۱۸ هزار و ۴۵۶ کهگیلویه و بویراحمدی در مرحله دوم کنکور سراسری شرکت می‌کنند.


نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۱۸ هزار و ۴۵۶ کهگیلویه و بویراحمدی در مرحله دوم کنکور سراسری شرکت می‌کنند.
به گزارش کبنانیوز، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان با اشاره به اینکه کنکور سراسری نوبت دوم، امروز و فردا، به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: این آزمون در شهر یاسوج و ۸ شهرستان دیگر استان برگزار می‌شود.
کرمی افزود: امسال ۱۸ هزار و ۴۵۶ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها داوطلب شده‌اند.
وی اضافه کرد: داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز چهارشنبه ۱۴ تیرماه، داوطلبان گروه آزمایشی هنر، عصر همان روز، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی، صبح روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی عصر روز پنجشنبه به رقابت می‌پردازند.
نماینده سنجش در کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم به همراه داشتن کارت ورود به آزمون به همراه یک کارت شناسایی معتبر عکس‌دار تأکید کرد و افزود: شروع فرایند آزمون‌های صبح ساعت ۸:۰۰ و آزمون‌های عصر ساعت ۱۴:۳۰ است و داوطلبان به موقع در محل حوزه‌های امتحانی حاضر شوند.
کرمی تأکید کرد:برای حفظ امنیت آزمون به همراه داشتن موبایل، ساعت هوشمند و کلیه وسایل الکترونیکی ممنوع است.
وی ادامه داد: به برخی از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها که عضو گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی مدعی تقلب هستند، هشدار می‌دهم تا گرفتار سوداگران کنکور نشوند.
رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تعداد ۶۴۸۳ نفر داوطلب  کنکور سراسری در۴۷ حوزه آموزش وپرورش  در ۶ شهرستان استان برگزار می‌شود گفت: ازاین تعداد ۲۴۰۷ نفر زن و۴۰۷۶ نفر مرد می باشد.
یونس محمود زاده افزود: همه تمهیدات لازم برای برگزاری سالم کنکور سراسری در سطح شهرستانها اندیشیده شده است.
وی گفت: ۳۵٪  داوطلبان کنکور سراسری در حوزه های آموزش و پرورش  و ۶۵  درصد داوطلبان در حوزه های دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی هستند.


کد مطلب: 464352

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464352/شرکت-بیش-۱۸-هزار-کهگیلویه-بویراحمدی-مرحله-دوم-کنکور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1