کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر گروه مطالبه‌گری مردمی شهیدنواب صفوی کهگیلویه و بویراحمد:

گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیست

7 تير 1402 ساعت 22:13

مدیر گروه مطالبه‌گری مردمی شهیدنواب صفوی کهگیلویه و بویراحمد از سازمان بازرسی و بسیج دانشجویی درخواست ورود به تخلفات دانشگاه علوم پزشکی استان را کردند.


مدیر گروه مطالبه‌گری مردمی شهیدنواب صفوی کهگیلویه و بویراحمد از سازمان بازرسی و بسیج دانشجویی درخواست ورود به تخلفات دانشگاه علوم پزشکی استان را کردند.
سلیمان خوش‌اندیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار کبنا در خصوص فساد در علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از سازمان بازرسی و بسیج دانشجویی استان برای ورود به فساد و تبعیض، تخلفات آشکار اداری، ورود نیرو‌های معلوم الحال مسأله دار، دخالت عوامل قدرت و سیاسیون و تحمیل چینش نیرو در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج درخواست ورود و بررسی تخلفات را داریم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در بُعد سلامت، که ارتقاء سلامت و سیاست پیشگیری بر درمان و دیگر موارد ابلاغی که باید در رأس امور قرار داشته و دغدغه‌مندانه ارجحیت بر همه مسائل قرار بگیرند.
مدیر گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی استان ادامه داد: متأسفانه گوش شنوایی در مدیریت استان برای شنیدن این مشکلات نیست و مدیریت این مجموعه‌ی حساس که باسلامت و تأمین امنیت روح و روان مردم سرکار دارد، جولانگاهی برای سیاسیون قرار گرفته و اقتدار و رسالت مدیریت این مجموعه را زیر سؤال برده و باعث فساد گسترده، تبعیض، تخلفات اداری، ورود نیرو‌های مسأله دار، و مماشات با نیرو‌های معلوم الحال، دخالت عوامل قدرت در چینش نیرو بدون ضابطه و فرایند استخدام، در بدنه مجموعه‌ی خود دانشگاه و مراکز بهداشت شهرستان‌ها و دیگر نهاد‌های زیرمجموعه شده است و در بحث فشار چینش نیرو از آنجایی که در ایام نزدیک انتخابات هستیم این مسأله پررنگ‌تر شده است.
خوش‌اندیش تصریح کرد: گروه مطالبه‌گری بار‌ها این مسأله را به ریاست فعلی دانشگاه گوشزد کرده و حتی خواستار وقت ملاقات حضوری شده که انگار هفت خان رستم را باید گذراند تا با مدیریت دانشگاه ملاقات کرد و این نارضایتی در بین پرسنل خود مجموعه هم وجود دارد که با سیاست‌های دولت مردمی و مردمی‌سازی دولت زاویه دارد و این تابو‌ها و بت‌هایی که تکریم ارباب رجوع را زیر سؤال می‌برد باید شکسته شود.
این مطالبه‌گر همچنین با اشاره به رسالت بسیج دانشجویی، که باید مطالبه‌گری در رأس اموراتشان باشد و از عناصر معلوم الحال و مسأله دار برای چینش در بدنه مرتبط مدیریتی این مجموعه‌ها باید هوشیارانه جلوگیری کرده، و سکوت در برابر بی‌عدالتی و فساد از این نهاد مقدس پذیرفته نیست.
خوش‌اندیش بیان کرد: از سازمان بازرسی کل تقاضای ورود به موضوعات فوق الذکر را داریم که با قاطعیت به این وضعیت نابسامان خاتمه داده و اول قانون و سپس آیین‌نامه‌های ابلاغی وزارت باید فصل الخطاب قرار گیرد.
مدیر گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی کهگیلویه و بویراحمد درپایان افزود: برای تمام موضوعات فوق الاشاره اسناد داریم که در اختیار سازمان بازرسی قرار می‌دهیم و لذا برای همراهی وشنیدن صدای مطالبه گران توسط مدیریت مجموعه علوم پزشکی، برای برخورد بافساد و دیگر موضوعات، یک هفته فرصت داده و در صورت توجه نکردن با مطالبات و مماشات و انقلابی عمل نکردن درمبارزه با فساد، در بیانیه‌های دیگر شفاف‌سازی کرده و آن‌ها را به اطلاع مردم عزیز و فهیم ولایتمدار خواهیم رساند.


کد مطلب: 464118

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464118/گوش-شنوایی-شنیدن-مشکلات-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1