کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خبر داد؛

رفع تصرف 5 هکتاری بستر رودخانه بشار در منطقه مزدک چمن بلبل

4 تير 1402 ساعت 15:38

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از آزادسازی ۵ هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه بشار منطقه مزدک معروف به چمن بلبل خبر داد.


 معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از آزادسازی ۵ هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه بشار منطقه مزدک معروف به چمن بلبل خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، در نیمه‌های خرداد ماه بود که منطقه ی گردشگری گل بلبل واقع در مزدک در حاشیه رودخانه بشار در منطقه مزدک، دچار آتش سوزی شد. معاون حفظ حقوق‌ عامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در آن منطقه حاضر، و از نزدیک وضعیت را مشاهده و بررسی نمود. منطقه گل و بلبل معروف به چم خانی مزدک در حاشیه رودخانه بشار شهرستان بویراحمد دچار آتش سوزی شده بود که در آن را حادثه، تعدادی از درختان حاشیه رودخانه به کلی سوخته و از بین رفتند.
در همین رابطه حامد رهبر معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار داشت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم رفع تصرف حریم رودخانه ها، و برخورد با متصرفین این اراضی، ۵ هکتار از اراضی بستر رودخانه بشار منطقه مزدک معروف به چم بلبل آزادسازی شد.
با توجه به آتش سوزی و ساخت و سازهای غیرقانونی که در اطراف این منطقه ی گردشگری ایجاد شده بود، مسئولان قضایی و اداره منابع طبیعی سریعاً وارد عمل شدند.


 


کد مطلب: 463970

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463970/رفع-تصرف-5-هکتاری-بستر-رودخانه-بشار-منطقه-مزدک-چمن-بلبل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1