کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

روایت مصدومان تصادف خونین در یاسوج (+ فیلم )

2 تير 1402 ساعت 18:34

حوالی ساعت 11 امروز در محدوده پلیس راه یاسوج - شیراز یک دستگاه تریلر حامل بار آرماتور ترمز بریده و ۲۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین این مسیر را زیر گرفته است. مصدومان این تصادف ناگوار، به بیمارستان شهید جلیل منتقل شدند. تعداد مصدومان زیاد است و حدود 27 نفر در بخش های مختلف بیمارستان بستری شده اند و حال چند تن از این افراد بدتر از بقیه است.


حوالی ساعت 11 امروز در محدوده پلیس راه یاسوج - شیراز یک دستگاه تریلر حامل بار آرماتور ترمز بریده و ۲۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین این مسیر را زیر گرفته است. مصدومان این تصادف ناگوار، به بیمارستان شهید جلیل منتقل شدند. تعداد مصدومان زیاد است و حدود 27 نفر در بخش های مختلف بیمارستان بستری شده اند و حال چند تن از این افراد بدتر از بقیه است.

به گزارش کبنانیوز، رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج امروز جمعه (2 تیرماه 1402) گفت: 24 مصدوم بستری داریم که 7 نفر آنها شرایط بدتری دارند و نیاز به آی سی یو دارند.
تعدادی بصورت سرپایی هستند ولی باید وضعیت آنها پس از اقدامات درمانی اولیه مشخص شود.
از این تعداد 15 نفر مرد و 10 نفر خانم هستند، که 4 خانم کودک هستند و حال دو نفر از آنها کمی بدتر از بقیه مصدومین است.
به گزارش کبنانیوز، این حادثه از سوی دستگاه قضایی نیز در حال پیگیری است و به گفته دادستان یاسوج، راننده تریلر در بازداشت به سر می برد.
  
صحبت‌های رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج(سید عباس رضایی)
به گزارش خبرنگار کبنانیوز از بیمارستان شهید جلیل، یکی از مصدومان حادثه در خصوص این اتفاق گفت: یک تریلی از تنگ کناره سرعت داشت، ترمز بریده بود، آمد و سوار همه ما شد، فقط دیدم که همه ماشین ها را با خودش به سرعت به سمت ما می آورد.
یکی از مصدومانی که در منطقه پلیس راه جنس می فروخت اظهار کرد: جلوی پلیس راه بار می فروختم، از آینه وسط داشتم نگاه می کردم، دیدم که تریلی دارد می آید به سمت ما، بوق نمی زد، از ماشین خارج شدم فرار کردم، و تا جایی که توانستم به بقیه هم گفتم فرار کنند.
او بیان کرد: یک مشتری کنار ما ایستاده بود که تریلی روی او هم آمد، تریلی روی ماشین من سوار شد و بعد از آن هم تعادل نداشت و به این طرف و آن طرف می رفت.
یکی از مصدومان دیگر گفت: کنار پلیس راه پارک کردم، گوشی ام زنگ خورد، نشسته بودم سر و صدا شنیدم، تا سرم را بلند کردم، دیدم هوا به رنگ زرد شده و تا بلند شدم تریلی خورد به من، ماشین له شد، خودم پرت شدم به یک سمت.

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این باره گفت: حدود ساعت ۱۱ امروز یک دستگاه تریلر از سمت گچساران به یاسوج در محدوده پلیس راه یاسوج - شیراز با تعدادی وانت‌بار، خودرو‌های پارک شده و عابران پیاده برخورد کرد.
سرهنگ دانایار با اشاره به اینکه در این حادثه چهار نفر در دم جان باختند و ۲ نفر هم حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند گفت: متاسفانه در این حادثه ۲۷ نفر هم به شدت مصدوم شدند که نیرو‌های امدادی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقلشان کردند.
  
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز در تشریح وضعیت  گفت: در این حادثه یک دستگاه تریلر حامل بار آرماتور به علت سنگینی ترمر برید و سرنشینان ۲۵ دستگاه خودروی سبک وسنگین این مسیر کشته یا زخمی شدند.
وی بیان کرد: ۳۰ امدادگر هلال احمر به همراه نجاتگران فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان این سانحه هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سه دستگاه آمبولانس و سه ست نجات برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شده است.
فلاح دوست عنوان کرد:اسامی مصدومان و جانباختگان سانحه رانندگی مذکور پس از بررسی های لازم اطلاع رسانی می شود.
براساس آخرین آمار این حادثه خونین ۲۵ مصدوم و ۶ قربانی داشته است.


کد مطلب: 463917

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463917/روایت-مصدومان-تصادف-خونین-یاسوج-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1