تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۶۳۸۱۱
گزارش ویژه کبنانیوز

سه شنبه بازار لنده هم به کما رفت/باز هم گلایه های شدید مردمی از شهرداری لنده

۰
سه شنبه بازار لنده هم به کما رفت/باز هم گلایه های شدید مردمی از شهرداری لنده
کبنا ؛این روزها که شرایط اقتصادی و تورم بدی بر جامعه حاکم هست یکی از راه های خرید مناسب و همچنین کسب درآمد مردم و بازاریان در شهر ها بازارهایی تحت عنوان شنبه بازار،سه شنبه بازار،جمعه بازار و مواردی از این دست بازار هاست.


به گزارش کبنا نیوز؛ در شهرهای کوچک تر چند سالی است که بازار های به نام ایام هفته تشکیل می شود که در این یک روز شاهد حضور کسبه های مختلف در این بازار هستیم که تنوع و تخفیف های آنان با توجه به وضعیت معیشتی مردم کاملاً سازگاری دارد و بیشتر مردم شهرستان لنده چند سالی بود که به دلیل ارزانی قیمت برخی کالاهایی که در سه شنبه بازار این شهر به فروش می رسید نیاز یک هفته خود را از این بازار تامین می کردند.
 اما در این شهرستان محروم پس از اینکه حدود دو سال سه شنبه بازار تعطیل بود و مردم و بازاریان سردرگم بودند و مدام به مسئولان شهر می تاختند که چرا مکانی برای سه شنبه بازار نیست،چند ماهی بود که سه شنبه بازار در یکی از محل های شهر راه اندازی شد و مردم و کسبه کمی از بلاتکلیفی درآمدند.
در این چند ماه که هم به عنوان رسانه و هم به عنوان خرید به سه شنبه بازار سر می‌زدیم،با وجود مکانی هرچند نامناسب برای سه شنبه بازار ولی آرامش نسبی در میان مردم و کسبه ایجاد شده بود.

حدودا دو هفته ای میشه که دوباره مردم لنده هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی از نبود سه شنبه بازار و تعطیلی به شدت گلایه مند هستند.
با پیگیری های صورت گرفته ظاهرا شهرداری لنده، سه شنبه هفته قبل تمامی راه های منتهی به سه شنبه بازار را مسدود کرد و از حضور مردم و کسبه به مکان سه شنبه بازار ممانعت کردند.
همچنین با پیگیری و تحقیق از مجموعه فرمانداری و بخشداران که چرا سه شنبه بازار تعطیل شد،در پاسخ گفتن مجموعه فرمانداری هرگز دستور به تعطیلی سه شنبه بازار نداده است.
حالا اما مردم و کسبه که یکی از بهترین راه ها هم برای خرید ارزان تر و هم درآمد بهتر را سه شنبه بازار میدانند،سردرگم و کلافه اند و در جست و جوی این سؤال هستند که چرا سه شنبه بازار تعطیل است.
حال که شهرداری لنده پاسخی در این مورد و یا حتی بیانیه ای راجع به تعطیلی سه شنبه بازار نداده است انتظار مردم از فرماندار،دادستان و شورای شهر به عنوان نماینده تمام قد مردم و نهاد نظارتی بر شهرداری این هست که هر چه سریعتر به این موضوع ورود کرده و فکری به حال مردم محروم شهرستان بکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1