کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برخورد مینی بوس با نیسان در جاده دهدشت به پاتاوه / ۱۴ نفر مصدوم شدند / سرنشینان دانش‌آموزان چاروسایی بودند

29 خرداد 1402 ساعت 18:05

رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد از امداد‌رسانی زمینی و هوایی به مصدومین حادثه تصادف در محور دهدشت_پاتاوه خبر داد.


رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد از امداد‌رسانی زمینی و هوایی به مصدومین حادثه تصادف در محور دهدشت_پاتاوه خبر داد.
به گزارش کبنا، جهانبخش وحدت نژاد_ رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد_ در تشریح جزئیات این خبر گفت: حادثه برخورد مینی بوس با نیسان در محور دهدشت _ پاتاوه، حوالی زنگوا در ساعت ۱۵ و ۴۳ دقیقه به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.
وی بیان کرد: باتوجه به شدت بالای حادثه و تعداد مصدوم زیاد، بلافاصله پایگاه‌های، دمچنار، مارگون، پاتاوه جاده‌ای و شهری و بالگرد اورژانس هوایی و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
وحدت نژاد در ادامه گفت: همه مصدومین حادثه پس از اقدامات لازم درمانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در حال انتقال به بیمارستان شهید جلیل یاسوج هستند.
رئیس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: حال یک نفر از مصدومین وخیم و حال عمومی همه دانش‌آموزان مطلوب گزارش شد.
گفتنی است: به گفته حاضرین در صحنه، سرنشینان مینی بوس دانش‌آموزان حوزه چاروسا هستند.


کد مطلب: 463772

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463772/برخورد-مینی-بوس-نیسان-جاده-دهدشت-پاتاوه-۱۴-نفر-مصدوم-شدند-سرنشینان-دانش-آموزان-چاروسایی-بودند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1