کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دادستان گچساران توضیح داد

جزئیات تازه از تیراندازی خونین به ۵ نفر در گچساران

21 خرداد 1402 ساعت 10:12

دادستان عمومی و انقلاب گچساران جزئیات تازه‌ای از تیراندازی خونین به ۵ نفر در این شهرستان را تشریح کرد.


دادستان عمومی و انقلاب گچساران جزئیات تازه‌ای از تیراندازی خونین به ۵ نفر در این شهرستان را تشریح کرد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد صدرا ادیبان، گفت: هیچ کدام از زخمی شدگان در این تیراندازی خبرنگار نبودند، فعال فضای مجازی دارای پیج شخصی بودند.
وی افزود: بلافاصله پس از وقوع و اطلاع از این حادثه پرونده کیفری در این زمینه تشکیل دادیم و دستورات لازم صادر شد و هم اکنون در حال تحقیقات مقدماتی این موضوع هستیم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با یبان اینکه برخی از رسانه‌ها این مسأله را شلوغ کردند، اظهارکرد: یک موضوعی و جرم تیراندازی همچون بقیه جرائم اتفاق افتاد، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و مثل بقیه پرونده‌ها و جرائم رسیدگی خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین ادیبان با بیان اینکه برخی از این افراد دارای پرونده‌هایی از قبل بودند و از قبل در فضای مجازی نیز اختلافاتی نیز داشتند، تأکید کرد: رویه ما اینست که با جرائم خشن طبق قانون به شدت برخورد می‌کنیم.
همچنین «سرهنگ ارسلان خادمیان»_ فرمانده انتظامی شهرستان گچساران_ نیز در پی انتشار اخبار و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی به فعالان رسانه‌ای و اصحاب رسانه توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: برابر اعلام خبر به پلیس ۱۱۰ سریعاً ماموران کلانتری۱۲ و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با هماهنگی مقام محترم قضایی به صحنه محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی افزود: مشاهده شد که تعداد پنج نفر به هویت‌های معلوم براثر تیراندازی با سلاح شکاری و اصابت ساچمه، زخمی شده‌اند.
خادمیان اظهارکرد: سریعاً با هماهنگی مقام قضایی مستندات صحنه و فیلم‌های دوربین‌های مداربسته محل بررسی و مستندات جمع‌آوری و پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و با صدور دستورات قضایی مقتضی، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: باتوجه به تحقیقات اولیه از شکات و مظنون بودن به افرادی، برابر دستور قضایی افراد مورد نظر احضار و یک دستگاه خودروی پژو پارس توقیف و پرونده مفتوح و در حال رسیدگی است.
خادمیان تصریح کرد: ضمنا برابر استعلام از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص شد افراد مجروح شده در این حادثه از اصحاب رسانه و خبرنگاران نبوده و تنها فعال فضای مجازی(پیج شخصی) هستند.
وی بیان کرد: با توجه به انتشار اخبار و درج مطالبی خلاف واقع قطعاً ضمن شناسایی، با انتشار‌دهندگان این گونه شایعات برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و از مردم شریف شهرستان گچساران خواست به شایعات توجهی نکنند.
گفتنی است که حدود ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه شب پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ به ۱۱ نفر از فعالان مجازی در شهرستان گچساران توسط فرد یا افرادی با تفنگ ساچمه‌ای تیراندازی شد که این حادثه باعث مصدومیت ۵ نفر از این افراد شده و در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفتند.


کد مطلب: 463412

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463412/جزئیات-تازه-تیراندازی-خونین-۵-نفر-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1