کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیین افتتاحیه برگزار شد؛

رقابت ۱۸۶۰ تیم در مسابقات مینی فوتبال جام محلات ایرانیان در کهگیلویه وبویراحمد

19 خرداد 1402 ساعت 12:12

آئین افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام محلات ایرانیان در یاسوج برگزار شد.


با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاونین و مسئولین ستادی و شهرستانی، رئیس و اعضای هیأت همگانی استان و شهرستانی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، آئین افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام محلات ایرانیان در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، آیین افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین اداره کل، مدیران استانی و شهرستانی، اعضای هیأت رئیسه ورزش‌های همگانی استان، رؤسای هیأت‌های همگانی شهرستان‌ها و مسئولین کمیته‌های هیأت همگانی در شهر یاسوج مرکز پایتخت طبیعت ایران برگزار شد.
این طرح با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش و توسعه ورزش همگانی و استعدادیابی برگزار شد.

در آئین افتتتاحیه این رقابت‌ها برنامه‌های شاد و متنوع، موسیقی محلی و پاپ کلاسیک، طنز و حرکات ورزشی انجام شد و تیم‌های حاضر در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان از جلوی جایگاه رژه رفتند.
در این مراسم یک بازی نمادین مینی فوتبال بین دو تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها برگزار که مورد توجه حاضرین در مراسم قرار گرفت.
۱۸۶۰ تیم در مسابقات مینی فوتبال جام محلات ایرانیان در استان کهگیلویه وبویراحمد در دو بخش بانوان و آقایان و در رده‌های سنی مختلف در دو بخش شهرستانی و استانی با هم با هم رقابت می‌کنند.
دو تیم برتر بخش آقایان و بانوان به عنوان نماینده استان در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت می‌کنند.


کد مطلب: 463342

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463342/رقابت-۱۸۶۰-تیم-مسابقات-مینی-فوتبال-جام-محلات-ایرانیان-کهگیلویه-وبویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1