کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

مرغ کیلویی 92 هزار تومان در گچساران / بی توجهی دستگاه های نظارتی

13 خرداد 1402 ساعت 18:51

مدتی است که گرانی مرغ در بازار کهگیلویه و بویراحمد موجبات نارضایتی مردم را ایجاد کرده و مردم از گرانی ها شکایت دارند.


مدتی است که گرانی مرغ در بازار کهگیلویه و بویراحمد موجبات نارضایتی مردم را ایجاد کرده و مردم از گرانی ها شکایت دارند.
به گزارش کبنانیوز، در گچساران چند هفته است که مرغ کیلویی 91 تا 92 هزار تومان به فروش می رسد و مردم از این وضعیت گلایه مند هستند.
یکی از شهروندان گچسارانی در این خصوص گفت: گوشت قرمز خوب اگر بخواهی کیلویی 270 تا 300 هزار تومان است، همین امروز هم دوباره قیمت ماست گران شده، مرغ هم دو هفته است که کیلویی 92 هزار تومان شده است.
این شهروند افزود: به مغازه دار می گویم اخبار تلویزیون قیمت مرغ را 73 هزار تومان اعلام کرده، چرا شما 92 هزار تومان می فروشید، می گوید شما بروید از تلویزیون مرغ بخرید!
یکی دیگر از شهروندان گفت: قیمت ها هر روز گران می شود، ولی حقوق ما هیچ تغییری نمی کند، با این حقوق ها مردم از این وضعیت شکایت دارند، همه که کارمند نیستند، کارمندها حقوقشان بیشتر می شود، ما کارمند نیستیم در این وضعیت ما چطور برای زن و بچه مان خرید کنیم.
یکی از شهروندان فرهنگی نیز اینگونه گفت: رئیس جمهور هر بار به سفرهای خارجه می روند و اخبار ارتباطات اقتصادی میان کشورها و گشایش اقتصادی را زیاد می شنویم ولی این مسائل هیچ تأثیری بر روی سفره مردم نداشته است.
به گزارش خبرنگار کبنا، قیمت مرغ و مواد خوراکی همچون قیمت دیگر کالاها هر روز با افزایش مواجه است، اینها در حالی است که حقوق و دستمزدها کفاف قیمت ها را نمی دهد، مردم از گرانی تورم و بی توجهی و عدم نظارت ها گلایه مندند.
دو هفته است که مرغ گران تر از قیمت مصوب خود به بازار عرضه می شود ولی مشخص نیست دستگاه های نظارتی به چه دلیلی به این گرانی بی توجهی می کنند.


کد مطلب: 463138

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463138/مرغ-کیلویی-92-هزار-تومان-گچساران-بی-توجهی-دستگاه-های-نظارتی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1