کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

امین بابویی از معاونت توسعه کنار گذاشته شد / کرنش ها در دانشگاه علوم پزشکی تا کی ادامه دارد؟ / سایه سیاسیون را کم کنید تا این کشتی به ساحل ارامش برسد / چند سال بعد قصور و تخلفات مثل دم خروس بیرون می زند، آقای جاودان سیرت نام نیک از خود بجا بگذارید

8 خرداد 1402 ساعت 17:32

هنوز دو ماه از انتصاب معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی نگذشته که برکنار شده است.


هنوز دو ماه از انتصاب معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی نگذشته که برکنار شده است.
به گزارش کبنانیوز، پس از کنار گذاشتن غلامنژاد از ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، جاودان سیرت دست به تغییرات گسترده ای زد. در یکی از این تغییرات در سال جدید معاون توسعه پیشین را عزل و امین بابویی به عنوان این معاونت مشغول به کار شد. اما هنوز دو ماه نگذشته که بابویی از سمت خود کنار گذاشته شده است. در روزهای گذشته نیز جریان کنار گذاشتن احسان کریمی زاده در شهرستان دنا حاشیه ساز بوده و هنوز هم شبکه بهداشت این شهرستان حواشی خود را دارد.
این تغییر و تحولات و دیگر اتفاقاتی که در دانشگاه به وقوع پیوسته، به نفع این سیستم و مردم نیست. چرا دخالت سیاسیون و افرادی غیر دانشگاهی و غیرمتخصص باید به این حد باشد که مدیران شبکه و دانشگاه با فشار مواجه باشند و نتوانند به کار خود ادامه دهند؟ به نظر می آید با اتفاقات اخیر، دانشگاه علوم پزشکی تبدیل به یکی از سیاسی ترین ادارات استانی شده است.
هر چقدر که غلام نژاد در مقابل فشارها مقابله کرد و در اخر کنار گذاشته شد، حالا جاودان سیرت سر خم کرده و دانشگاه علوم پزشکی دچار افراد غیرمتخصصی شده است.
در سالهای گذشته مردم طعم تلخ دخالت ها در دانشگاه علوم پزشکی را چشیده اند، و دانشگاه نیز از مناظر مختلف مالی و ... با مشکل مواجه شد، در همین چند سال گذشته ذکر مصیبت مدیریت های ضعیف و کرنش مدیران به سیاسیون بارها و بارها بحث داغ رسانه ها بوده است، حالا آقای جاودان سیرت، کاری نکنید که دو سال بعد یا چند سال بعد که شما هم کنار گذاشته شدید به جای ذکر خیر، ذکر بدی از شما شود؟ صندلی مدیریتی ارزشی ندارد که بخواهید تمام سیستم را بهم بریزید بخاطر اینکه یک فرد سیاسی  بخواهد فرد مورد نظر خود را به شما تحمیل کند. جاودان سیرت که در مدت مدیریتی خود در بیمارستان جلیل، از سوی مردم با واکنش های خوب مواجه بود، حالا مشخص نیست تا کی قرار است به این وضعیت ادامه دهد و وضعیت دانشگاه را وخیم تر از این کند؟ این دانشگاه کی قرار است ساحل آرامش خود را ببیند و کی قرار است سایه سیاسیون بی خیر و برکت، از سر دانشگاه کم شود و حواشی جای خود را به کار تخصصی و یک سیستم شفاف بدهد؟


کد مطلب: 462916

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462916/امین-بابویی-معاونت-توسعه-کنار-گذاشته-کرنش-دانشگاه-علوم-پزشکی-کی-ادامه-سایه-سیاسیون-کم-کنید-این-کشتی-ساحل-ارامش-برسد-چند-سال-بعد-قصور-تخلفات-مثل-دم-خروس-بیرون-می-زند-آقای-جاودان-سیرت-نام-نیک-خود-بجا-بگذارید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1