تاریخ انتشار
جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۶۲۷۸۳
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون:

آقای صحرایی اکمل نیست ولی ویژگی های برتری نسبت به سایر گزینه های مطرح دارد / همدلی، هماهنگی و تعامل دولت و مجلس مغایر با استقلال قوه ها نیست

۵
۳
آقای صحرایی اکمل نیست ولی ویژگی های برتری نسبت به سایر گزینه های مطرح دارد / همدلی، هماهنگی و تعامل دولت و مجلس مغایر با استقلال قوه ها نیست
کبنا ؛
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا گفت: با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری نمایندگان باید با حساسیت بیشتری کار را دنبال کنند تا تکلیف وزیر آموزش و پرورش مشخص شود.
به گزارش کبنا نیوز، مهدی روشنفکر در گفت و گوی اختصاصی با کبنا در خصوص وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش مادر دیگر وزارتخانه ها است، گسترده ترین و پیچیده ترین منابع انسانی و جمعیت تحت پوشش را دارد، باید حساسیت بیشتری در این خصوص ایجاد شود.
روشنفکر با اشاره به اینکه فرهنگ و مهارت های شغلی و اداری و فنی از آموزش و پرورش آموخته می شود، افزود: کسی که قرار است وزیر آموزش و پرورش شود باید از ویژگی های خاصی برخوردار شود.
این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و ناظر شورای عالی آموزش و پرورش گفت: با توجه به رسالت بنده، گزینه پیشنهادی در آموزش و پرورش با حساسیت ویژه ای باید مورد بررسی قرار بگیرد. سوابق و پیشینه ایشان مورد رصد قرار گرفته است و از قبل نیز با ایشان آشنایی وجود داشت، آقای صحرایی در شرایط کنونی حکمرانی آموزش و پرورش و در مقام مقایسه با گزینه های مطرح دیگر، ویژگی های برتری دارد.
وی با بیان اینکه بصورت مطلق نمی توانیم بگوییم ایشان تمام ویژگی ها و شرایط مورد نیاز را بطور اکمل دارا هستند، افزود: خوشبختانه آقای صحرایی بیش از 17 سال سابقه کار در آموزش و پرورش دارند، دوره 4 ساله را در دانشسرای تربیت معلم گذرانده اند، در دوره ای، بهترین نخبگان در سراسر ایران به دانشسرای تربیت معلم راه یافتند.
روشنفکر بیان کرد: ایشان سوابق تحصیلی و کاری موفقی داشته اند و همچنین بیش از 49 تألیف و مقاله علمی و بین المللی دارند.
وی گفت: در دو سال عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان کارنامه خوب و پرباری در حوزه های مختلف کاری خود داشته اند.
روشنفکر اظهار کرد: از ابتدای انتخاب وزیر آموزش و پرورش، دولت آقای باغ گلی را معرفی کردند که ایشان نتوانستند رأی اعتماد نمایندگان را کسب کنند، گزینه دوم نیز نتوانستند اعتماد نمایندگان را کسب کنند، پس از آن اقای نوری حضور پیدا کردند، با شرایطی که در نظام رتبه بندی ایجاد شد ایشان نیز نتوانستند کار را ادامه بدهند.
وی گفت: نگاه مقام معظم رهبری به دولت همکاری و هم افزایی است، ایشان درخصوص تشخیص صلاحیت ها به مجلس توصیه کردند که سخت گیری ها منطقی باشد و سخت گیری نباید به صورتی باشد که تعلل در انتخاب وزیر صورت بگیرد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری نمایندگان باید با حساسیت بیشتری کار را دنبال کنند تا تکلیف وزیر آموزش و پرورش تعیین شود.
روشنفکر با اشاره به این سخن امام خمینی بنیانگذار انقلاب که مسامحه و سهل انگاری در تعلیم و تربیت خیانت به اسلام و جمهوری اسلامی است، گفت: همچنین مقام معظم رهبری فرمودند آموزش و پرورش نیاز به تحول دارد، از این رو، باید گذشت زمان و ثانیه ها را مهم دانست و تعلل نکرد.
روشنفکر افزود: مقام معظم رهبری به زیبایی با تشبیه دولت و مجلس و قوه قضاییه به یک پیکر فرمودند که دولت و مجلس در حکمرانی و اجرای امور تعامل و همدلی و هماهنگی داشته باشند.
وی گفت: نمایندگان بر اساس قانون وظایفی دارند و دولت نیز وظیفه ای دارد، همدلی دولت و مجلس در اجرای امور یکی از عناصر اساسی مدیریتی است.
وی با اشاره به خطبه امام علی درخصوص استاندار بصره گفت: شرح وظایف نماینده و قوه قضاییه و مجریه مشخص است، این همدلی، هماهنگی و تعامل مغایر با استقلال قوه ها نیست.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: از رسانه هایی که رسالت خود را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و انتقادی انجام می دهند تشکر می کنم. با توجه به رویکرد و تجربه شما در حوزه رسانه ای، کبنا نیوز از رسانه هایی است که از سوی عمده مردم و افراد مختلف و رسانه های دیگر رصد می شود و اعتماد ویژه ای نسبت به این پایگاه خبری در میان مردم ایجاد شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اکمل چه عجب
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
فقط عضو!
ندیدم این چهارسال از حقوق معلمین حرفی بزنی
چقدر مربیان سواداموزی اومدند و خیری ندیدن
البته توبره وقتی خالی باشه روی دیدارنیست
خخخ
Iran, Islamic Republic of
آخ وبختت بنگرو
جج
Iran, Islamic Republic of
آخی وبختت بنگرو
موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز افتتاح شد

موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز افتتاح شد

افتتاحیه موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز، عصر روز پنج‌شنبه(1402/03/04) ...
بن‌بست ارز دستوری؛ رمزگشایی از نامه قالیباف به رئیسی

بن‌بست ارز دستوری؛ رمزگشایی از نامه قالیباف به رئیسی

بررسی‌ها حاکی از آن است که ارز دستوری با نرخ ۲۸هزار و ۵۰۰تومانی، واکنش‌های سیاسی و کارشناسی ...
نوشیدنی انرژی‌زا؛ مد جدید دهه هشتادی‌ها

نوشیدنی انرژی‌زا؛ مد جدید دهه هشتادی‌ها

این واقعیتی است که همه والدین باید آن را بدانند: «نوشیدنی های انرژی‌زا هیچ فایده‌ای برای ...
1