کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری گچساران مطرح شد

فرماندار گچساران: دو قطبی شدن فضای سیاسی در انتخابات یک تهدیدی است / مدیران از حاشیه‌ها دوری کنند

4 خرداد 1402 ساعت 19:12

فرماندار گچساران گفت: دو قطبی شدن فضای سیاسی در انتخابات پیش رو تهدیدی جدی است و از تمام فعالان سیاسی انتظار داریم به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.


فرماندار گچساران گفت: دو قطبی شدن فضای سیاسی در انتخابات پیش رو تهدیدی جدی است و از تمام فعالان سیاسی انتظار داریم به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.
به گزارش کبنا، روانبخش دیهیم خوب_ فرماندار شهرستان گچساران_ روز پنجشنبه ( 4 خرداد ماه 1402 ) در نشست شورای اداری این شهرستان که در امامزاده جعفر گچساران برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همه موظف به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور حداکثری مردم هستیم.
به نوشته ایرنا؛ وی بیان کرد: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم چهار مؤلفه اصلی در انتخابات پیش رو است.
دیهیم خوب با بیان اینکه برپایی میز خدمت برای ارتباط چهره به چهره مسئولان و مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات مردم است گفت: کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یک اولویت است که همه مسئولان و مدیران آن را دنبال می‌کنند.
وی ابراز کرد: این رویه نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته‌های آن‌ها دارد.
فرماندار گچساران گفت: وظیفه اصلی مدیران خدمت به مردم و تلاش برای حل مشکلات آنان است و در این مسیر مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید از هرگونه حاشیه دوری کنند.
دیهیم خوب با بیان اینکه مدیران در جذب اعتبارات تلاش کنند افزود: طرح‌های عمرانی مهم این شهرستان باید با شتاب بیشتری اجرا شود.
وی افزود: مقابله با زمین خواری در این شهرستان با همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی را با جدیت دنبال می‌کنیم.
دیهیم خوب بیان کرد: دستگاه‌های متولی نباید در زمینه زمین خواری در این شهرستان سهل انگاری کنند و در صورتی تخلفی در این زمینه انجام شده در اسرع وقت پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه نظارت بر بازار نسبت به گذشته بیشتر شود، گفت: مدیران دستگاه‌ها باید با احساس مسئولیت بیشتر به تسهیل امور مردم و رفع مشکلات آنان اقدام کنند.
بخشدار مرکزی گچساران با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به زیر ساخت‌های روستایی دارد گفت: ۱۵۴ هزار مترمربع از معابر روستایی گچساران امسال با قیر رایگان آسفالت شد.
علی محمد آقایی افزود: هزار و ۸۱۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیر ساخت‌های روستا‌های گچساران در یک سال گذشته اختصاص یافت.
وی ابراز کرد: ۲۴۲ طرح عمرانی در مناطق روستایی این شهرستان از سال گذشته تاکنون اجرا شد.
آقایی بیان کرد: این طرح‌ها در زمینه طرح‌های هادی، بازسازی و بهسازی، ساخت پل، سنگفرش، جدول‌گذاری، بیس‌ریزی و آسفالت و بهسازی و.... در روستا‌های گچساران اجرا شد.


کد مطلب: 462771

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462771/فرماندار-گچساران-دو-قطبی-شدن-فضای-سیاسی-انتخابات-یک-تهدیدی-مدیران-حاشیه-ها-دوری-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1