کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون توسعه و منابع استانداری:

مدیران کهگیلویه و بویراحمد به دنبال جذب منابع مالی از مرکز باشند

4 خرداد 1402 ساعت 14:57

معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان از همه ظرفیت های قانونی بودجه سال ۱۴۰۲ بهره مند شوند.


معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان از همه ظرفیت های قانونی بودجه سال ۱۴۰۲ بهره مند شوند.
مرادعلی پیوند در جلسه شورای اداری که به ریاست دکتر احمدزاده استاندار برگزار شد به آموزش مدیران دستگاه های اجرایی استان در ارتباط با این قانون پرداخت و تاکید کرد: مدیران برای بهره گیری از همه ظرفیت های قانونی بودجه امسال آموزش لازم را توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فرا گیرند.
وی با اشاره به اینکه، این قانون دارای ۲۰ تبصره است و موضوع مهم شفافیت و جامعیت بودجه نیز به خوبی مدنظر قرار گرفته، عنوان کرد: منابع عمومی دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به پیش بینی عملکرد بودجه در سال ۱۴۰۱ حدود ۵۵ درصد رشد دارد.
معاون توسعه و منابع استانداری با بیان اینکه بودجه امسال نقاط قوت بالایی دارد، اظهار داشت: این افزایش سبب امیدواری و همچنین زمینه ای برای احصاء ظرفیت های بودجه ای و تلاش برای بهره مندی بیشتر این منابع از مرکز کشور می باشد.
پیوند بهره گیری از ظرفیت های قانونی این بودجه در سازمان برنامه و بودجه مرکز کشور و وزارتخانه های مربوطه را به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: میزان جذب اعتبارات متمرکز در مرکز کشور توسط مدیران علاوه بر اینکه باعث رفع مشکلات منابع استان خواهد شد باعث رونق طرح ها، پروژه ها و ایجاد اشتغال پایدار می شود.
به گفته پیوند، پیگیری های مستمر، هدفمند عمل کردن در این خصوص و میزان جذب بودجه توسط مدیران دستگاه های اجرایی از مرکز کشور در ارزیابی عملکرد آنها تاثیر بسزایی دارد.
معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی به دنبال راهکارها و روش های قانونی و جدید جدب بودجه و منابع مالی از مرکز کشور باشند و در این خصوص حوزه برنامه ریزی و توسعه استان آموزش ها، راهکارها و همکاری لازم را با مدیران دستگاهی اجرایی داشته باشند.




 
 


کد مطلب: 462759

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462759/مدیران-کهگیلویه-بویراحمد-دنبال-جذب-منابع-مالی-مرکز-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1