کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد استان گفت:

تأسیس مرکز نیکوکاری تخصصی قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد

4 خرداد 1402 ساعت 0:36

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز نیکوکاری تخصصی قرآنی استان‌ در استان راه‌اندازی می‌شود.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز نیکوکاری تخصصی قرآنی استان‌ در استان راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش کبنانیوز، نشست ویدئوکنفرانس کشوری با موضوع راه‌اندازی مرکز نیکوکاری تخصصی قرآنی در استان‌ها، در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاونین کمیته امداد استان و عضو هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: بر طبق تفاهم‌نامه اتحادیه قرآنی کشور با کمیته امداد امام خمینی(ره)، مرکز نیکوکاری تخصصی قرآنی استان‌ تا چند روز آینده راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: مقرر شده است که مرکز نیکوکاری تخصصی قرآنی تا روز میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع) در تمامی استان‌ها و از جمله استان کهگیلویه‌وبویراحمد با هدف جذب خیرین برای کمک به برگزاری فعالیت‌های قرآنی راه‌اندازی شود.
قباد مبشری بیان کرد: این مرکز پنج نفر عضو دارد و مسئول آن، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان است و راه‌اندازی این مرکز می‌تواند پل ارتباطی خوبی میان خیرین و قرآن باشد.
وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری کمیته امداد عملکرد خوب و مطلوبی در حمایت از نیازمندان داشته و دارند و درخصوص مرکز نیکوکاری قرآنی نیز با اتصال دادن شبکه خیران قرآنی به حوزه قرآن می توان فعالیت‌های این حوزه را به‌صورت ویژه حمایت و تقویت کرد.

 


کد مطلب: 462732

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462732/تأسیس-مرکز-نیکوکاری-تخصصی-قرآنی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1