تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب : ۴۶۲۵۹۹
در نشست شورای اداری کهگیلویه مطرح شد؛

نشست شورای اداری کهگیلویه / وحدانی فر؛ پاسداشت خرمشهر پاسداشت ارزش های ملی و میهنی ما است / پوربهشت؛ اعزام زائر به مرقد مطهر امام خمینی(ره) / موسوی؛ فتح خرمشهر یک جهاد آگاهانه بود

۱
کبنا ؛نشست شورای اداری کهگیلویه با محوریت سوم خرداد و گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در فرمانداری این شهرستان با حضور اعضا برگزار شد.



به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در نشست شورای اداری اظهار داشت: فتح خرمشهر این درس را به ما داد که اگر اراده کنیم میتوانیم موفق شویم.
وحدانی فر تصریح کرد: فتح خرمشهر این آموزش را به ما داد که اگر تابع امر ولی فقیه باشیم و نگذاریم فرمایشات ایشان روی زمین بماند، اتفاقات زیادی حاصل خواهد شد.
وی با بیان اینکه خرمشهر زمانی آزاد شد که امکانات خوبی وجود نداشت اما ایمان و اراده قوی وجود داشت افزود: به این باور رسیده بودند که نباید حرف ولی فقیه روی زمین بماند.
حجت‌الاسلام وحدانی فر گفت: پاسداشت خرمشهر، پاسداشت ارزش های اخلاقی، انسانی، ملی و میهنی ما است.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که امروز در وضعیت خرمشهری قرار گرفته‌ایم گفت: اعرابی که اسد را نمی‌پذیرفتند امروز بعد از ۱۲ سال با حمایت جمهوری اسلامی ناچار شدند بپذیرند و این یعنی اگر الگو از خرمشهر باشد و نگاه مسئولان نگاه فتح خرمشهر باشد اتفاقات زیادی خواهد افتاد.
امام جمعه دهدشت خاطر نشان کرد: مسئولان مردم را بیشتر تکریم کنند و حرف را بشنوند و یکی از بهترین مکان ها برای پاسخگویی به مردم مصلی نماز جمعه است.


سید علی‌اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این نشست ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: آزادی خرمشهر یکی از افتخارات بزرگ ایران اسلامی است. 
پوربهشت به انتقال فرهنگ غنی سوم خرداد و دفاع مقدس به نسل جدید تاکید کرد.
وی سوم خرداد ماه را یک حماسه ملی عنوان و افزود: این روز مربوط به سال خاص و یک گرامیداشت نیست، بلکه به فرموده رهبر معظم انقلاب خرمشهر ها در پیش است و باید از آن الگو برداری کرد‌.
وی از برگزاری ۳۰ عنوان برنامه در قالب ۱۱۵ زیر برنامه تدارک دیده شده که در روز های سوم و چهارم خرداد ماه در سطح شهرستان خبر داد. 
پوربهشت بر همکاری لازم ادارات جهت برگزاری برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: مهم‌ترین برنامه این روز اجرای صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان و رزمندگان این عملیات خواهد بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به ۱۴ خرداد رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و با بیان این‌که سال‌های گذشته به دلیل ویروس کرونا اعزام زائران تعطیل بود گفت: امسال با استقبال مکرر مردم در بحث اعزام زائران، سهمیه‌هایی در نظر گرفته شد که سهمیه شهرستان کهگیلویه ۱۳۵ نفر اعلام شده است و روز ۱۲ خرداد به سمت حرم مطهر امام راحل اعزام خواهند شد.


عبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه در این نشست به ۱۴ خرداد ماه سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: با اندیشه حضرت امام بود که اکنون در اوج عزت و افتخار در دنیا هستیم. 
وی به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر یک جهاد آگاهانه و یک روز تاریخی که در ذهن ملت ایران ماندگار است. 
موسوی همکاری همه نهادها در اجرایی شدن برنامه های گرامیداشت این روز را ضروری عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1