کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

 مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد:

۱٠٠ عنوان برنامه طی دهه کرامت در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

31 ارديبهشت 1402 ساعت 0:55

 مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱٠٠ عنوان برنامه طی دهه کرامت در استان برگزار می‌شود.


 مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱٠٠ عنوان برنامه طی دهه کرامت در استان برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، ستار هدایت خواه عصر (شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲)  در نشست با خبرنگاران، افزود: شانزدهمین دوره از جشن‌های زیر سایه خورشید در حال آغاز بوده و به مدت ۱۱ روز خدام امام رضا (ع) در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق محروم استان حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به حضور پرچم امام رضا (ع) در استان، اظهارکرد: دیدار خادمان با بیماران، فعالان فرهنگی و دهها دیدار دیگر در این جشن‌ها دیده شده است.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۳۱ اردیبهشت ماه «جشن روز دختر» در پارک ولایت را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: همچنین خدام رضوی در این جشن حضور خواهند داشت.
هدایت خواه تصریح کرد: روز دوم دهه کرامت شاهد حضور پرچم امام رضا (ع) و خدام در منطقه زیلایی بوده و برنامه در روز سوم برنامه در پاتاوه و روستاهای اطراف خواهد بود.
وی ادامه داد: در روز چهارم حضور خدام در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و اعزام به لوداب و روستاهای اطراف را داریم.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در روز پنجم از دهه کرامت، خادمان امام رضا (ع) عازم شهر دهدشت شده و شب جشن بزرگ شهرستان چرام را داریم.
هدایت خواه تاکید کرد: در روز ششم دهه کرامت، خدام در بخش سوق حضور یافته و بعد از آن جشن بزرگ شهر دهدشت برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: در روز هفتم از دهه کرامت، خدام گرانقدر در مناطق محروم دیشموک و قلعه رئیسی حاضر خواهند داشت.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز چهارم حضور خدام در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و اعزام به لوداب و روستاهای اطراف را داریم. عنوان کرد: برای روز روز هشتم حضور در بهمئی و لنده و روز نهم حضور و برنامه‌های گچساران و باشت را داریم.
هدایت‌خواه افزود: روز دهم حضور خادمان، دیدار بزرگ با مردن یاسوج پیش بینی شده و در روز یازدهم که مصادف با میلاد امام رضا (ع) است، حضور در حاشیه شهر یاسوج پیش بینی شده است.
 وی شعار جشن‌های «زیر سایه خورشید» را «خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی» دانست و بیان کرد: همچنین بسته‌های ارزاق بین نیازمندان توزیع و در همه شهرستان‌ها سفره کرامت رضوی در شب میلاد امام رضا (ع) با پوشش هفت هزار نفر برپا می‌شود.


کد مطلب: 462568

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462568/۱٠٠-عنوان-برنامه-طی-دهه-کرامت-استان-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1