کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

20 سال است که مردم آبمورد لوداب انتظار یک پل را می کشند! / بی توجهی نماینده بویراحمد و مسوولان استانی

25 ارديبهشت 1402 ساعت 20:03

روستای آبمورد لوداب در سایه بی توجهی مسوولان سالها است از نعمت یک پل ارتباطی محروم است.


روستای آبمورد لوداب در سایه بی توجهی مسوولان سالها است از نعمت یک پل ارتباطی محروم است.
به گزارش کبنانیوز، حدود 20 سال است که چند پایه پل بر روی رودخانه مارون، در روستای آبمورد لوداب نصب شده، با این حال هنوز که هنوز است هیچ پلی روی این پایه ها نصب نشده و مردم از این اهمال کاری گلایه های زیادی دارند.
هر ساله از مرد و زن و پیر و جوان در این روستا، انتظار می کشند تا شاید مسوولان استانی و شهرستانی به فکر این پروژه بیفتند، ولی حدود 20 سال است که هیچ اتفاقی در این روستا نیفتاده است.
  
این راه ارتباطی تنها راه درآمد و تأمین معاش زندگی 130 خانوار و جمعیتی افزون‌بر 800 نفر است که به دلیل نبود این پل دام و احشام خانواده ها در قرنطینه قرار می گیرند.
عده زیادی از دامداران و کشاورزان این روستا به دلیل نبود راه ارتباطی که آنها را به چراگاه و یا زمین‌های زراعی برساند، اقدام به فروش دام‌های خود کرده و به تناسب آن با از دست دادن شغل خود، رو به حاشیه نشینی در شهرها و اشتغال در مشاغل کاذب و کم درآمد کرده‌اند.
زمین های کشاورزی مردم روستا و همچنین چراگاه ها برای دام ها در سوی دیگر پل قرار دارد و از این رو مردم هر روزه و هر ساله با مشکلات زیادی در خصوص راه ارتباطی خود مواجه اند.
مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا و مارگون چندین بار به منطقه لوداب سفر کرده ولی تاکنون هیچ کاری نکرده و هیچ حرفی از این پل نزده است.



 


کد مطلب: 462360

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462360/20-سال-مردم-آبمورد-لوداب-انتظار-یک-پل-می-کشند-بی-توجهی-نماینده-بویراحمد-مسوولان-استانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1