کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسؤلان استاني:

 مسابقات ورزشی فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد

24 ارديبهشت 1402 ساعت 20:46

مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد یادواره شهید ابراهیم هادی با حضور  مدیرکل آموزش و پرورش استان و به میزبانی شهر یاسوج  برگزار شد. 


مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد یادواره شهید ابراهیم هادی با حضور  مدیرکل آموزش و پرورش  استان و به میزبانی شهر یاسوج  برگزار شد. 
به گزارش کبنا، مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاحیه این مسابقات گفت: ورزش عامل شادابی، نشاط و سرزندگی در جامعه است که باید در آموزش و پرورش مورد توجه جدی قرار گیرد.
حسنعلی عزت‌خواه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد تحصیل، تهذیب و ورزش گفت: ورزش و تندرستی مورد تاکید دین مبین اسلام است و برای افزایش و بهبود راندمان کاری، توجه به ورزش ضروری می باشد.
وی افزود: یکی از ساحت‌های ششگانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز بعد تربیت بدنی و  ورزش است که مورد تاکید جدی است.
 معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: توجه به نام و یاد شهدا مسیر اصلی همه امور ماست و این مسابقات نیز مزین به نام شهید والامقام شهید ابراهیم هادی که خود از معلمان تربیت بدنی است می باشد.
فرشید کرمی افزود: این مسابقات در رشته های فوتسال زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز و بسکتبال برگزار می شود.
وی افزود: مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های مختلف فوتسال زیر چهل سال، فوتسال بالای چهل سال، بدمینتون، تنیس روی میز و بستکبال با حضور ۶۰۰ ورزشکار در بخش آقایان به میزبانی شهر یاسوج و ۳۰۰ ورزشکار در بخش خانم‌ها به میزبانی شهرستان گچساران اجرا امروز  آغاز می‌شود.
 کرمی خاطرنشان کرد: برگزیدگان این مسابقات به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
 در پایان آیین افتتاحیه این مسابقات با بر افروختن مشعل مسابقات رژه تیم‌های شرکت کننده برگزار و ورزش باستانی، پهلوانی و موسیقی  اجرا شد.


کد مطلب: 462332

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462332/مسابقات-ورزشی-فرهنگیان-کهگیلویه-وبویراحمد-آغاز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1