تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۶۲۰۷۳
با حکم معاون وزیر انجام گرفت؛

انتصاب مدبرانه وزارت راه و شهرسازی در شهر جدید پردیس

۱۰
۴
انتصاب مدبرانه وزارت راه و شهرسازی در شهر جدید پردیس
کبنا ؛
مدیرکل پیشین راه و شهرسازی استان تهران به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس تهران منصوب شد.
به گزارش کبنا نیوز، خلیل محبت خواه از مدیران با سابقه و توانمند وزارت راه و شهرسازی با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس منصوب شد.
گفتنی است؛ تغییرات مکرری در ماه‌های گذشته در شهر پردیس  روی داده بود و عملا فرصت خدمتگزاری را از این شهر گرفت، که با حضور محبت‌خواه در راه و شهرسازی شهر پردیس، بسیاری از فعالان حوزه مسکن رضایت و واکنش مثبت خود را از این انتصاب نشان دادند.
کارشناسان حوزه مسکن  این انتصاب را از این جهت هوشمندانه قلمداد کردند که محبت خواه به سبب دهه ها خدمتگزاری در حوزه  وزارت راه و شهرسازی از اشراف بسیار بالایی بر پروژه های این وزارتخانه برخوردار است و از سویی با حضور  چندین ساله خود در مدیرکلی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران کارنامه بسیار موفقی را از خود برجا گذاشته است.
از جمله معضلات شهر پردیس، بلاتکلیفی پروژه های روبنایی و زیربنایی 82 هزار واحد مسکن است که مردم و سازندگان را با وضعیت نامطلوبی مواجه کرده است. از هفته گذشته موج بازدیدها و نشست های مکرر مدیرعامل جدید پردیس با سازندگان و مردم انجام گرفته و نوید حل و فصل پروژه های این شهر وجود دارد.
شهر جدید پردیس در شرق استان تهران با دارا بودن 82 هزار واحد مسکن مهر یکی از بزرگترین شهرهای جدید مسکنی کشور محسوب می شود.
گفتنی است محبت‌خواه پیش از این به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران مشغول به فعالیت بوده و کارنامه درخشانی در وزارت راه و شهرسازی دارا است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ممو
Iran, Islamic Republic of
ای محبت خواه کوچنیه
گمنام بیده
Iran, Islamic Republic of
یو اگه خوب بی خو از راه و شهرسازی تهران عوضش نیکردن. جنتی جوون و سرحاله.خداکنه موفق باشه.
Iran, Islamic Republic of
که په کبنا پردیس و کوچو تو وکوچو
په نی چکار پردیس داری.
به تو چه.
ایخی بگی جنتی رهته سرجاش.
منوچهر فریدونی
United Arab Emirates
از مدیر کلی انداختنش اینکه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بود مه پردیس جز ان بود کاری نکرد حالا که ریس همان پردیس شده خدا به داد مردم انجا برسه
Christel
United States
امیدوارم خوب کارکنه ولی ژست مدیریتی اش وسیستم دست نیافتنی بورن مدیران و دست کم گرفتن مردم بیچاره در سبک اداره اش دیده میشه
Iran, Islamic Republic of
از مستاجریخسته شدیم ترا به خدا به دادمون برسید کی تحویل می‌دهید ۱۱ سال شد کمالی
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام
اگر ایشان مدیر موفقی هستند چرا از مدیرکلی راه و شهرسازی تهران برکنار شدند؟!
لطفا خبر را بیطرف و منطقی منتشر کنید.
انشاالله که شرط ادامه مدیریت توانمندی باشد نه ارتباط و اصحاب رسانه
Iran, Islamic Republic of
ماهانه ۵۰۰میلیون را به جیب بزن کار کیلویی چند یعنی اصلا بلدی مدیریت چیه اگه بلدی یه سر بزن به بلوار صیاد شیرازی اگه بفهمی چه فاجعه‌ای هست البته اگه برات مهم باشه
Iran, Islamic Republic of
👀بگذارید یک کاری بکنه اخه واسه شهر پردیس که وضعیت فازهای ۱۱ و۸ و۹و.... اینقدر اسفناکه ،وقتی بارون میاد خیابانها میشن مسیر رود و پلتفرومها دریاچه و .....بعد قپه و درجه بدید به چنین مهندسی و ومدیریت .... توهم لیاقت کور وکر وگنگشان کرده و معلوم نیست چطوری وباچه میزان اگاهی و وجدانی اینطوری هنرنمایی میکنند ،مملکت وملت در حال پوکیدنن بخدا بس کنید
سید محسن دادگر
Iran, Islamic Republic of
در یک فیلم کمدی با نقش وودی آلن قرار بود فردای اون روز اعدام شود خیلی ترسیده بود که ناگهان عزرائیل جلوش ظاهر شد و گفت : از چی می‌ترسی؟ من باید جانت را بگیرم که نمیگیرم اصلا نترس ! در روز موعود وقتی می‌بردند برای تیر باران ، وودی آلن با پوزخند و سینه ستبر رفت جلو دیوار و شجاعانه ایستاد و حتی اجازه نداد که چشمانش را ببندند !
تیر باران شروع شد و زمین افتاد که عزرائیل با داس معروفش وارد صحنه شد و خواست جانش را بگیرد ! وودی آلن گفت مگه نگفتی که جانت را نمیگیرم اصلا نترس ؟ عزرائیل گفت ما یک چیزی گفتیم تو چرا باور کردی !؟
حال این مدیران و وزیران همان عزرائیل مردم هستند یک چیزی می‌گویند شما چرا باور میکنید عزیز !؟
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
بنزین دردسرساز

بنزین دردسرساز

کیفیت پایین بنزین ایران سال‌ها مورد مناقشه ارگان‌های داخلی بوده است. سازمان استاندارد ...
1